Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia naukowa
(1)
Author
Fiske John (1939- )
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Warner Tony
(1)
Year
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Komunikacja społeczna
(2)
Informacja gospodarcza
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(2)
2 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
Tytuł oryginału: Introduction to communication studies, 1990.
W niniejszej pracy przedstawia autor głowne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je torii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja zwiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Na okładce : Na przykładzie firmy.
Tytuł oryginału: Communication skills for information systems, 1995.
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świecie systemów informatycznych, jak i umiejętności techniczne i doświadczenie w biznesie. Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowały obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu, podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again