241954
Książka
W koszyku
Przedmiotem książki jest zarządzanie interpretacją dziedzictwa w ramach oferty turystycznej, a zatem z udziałem turystów jako jej uczestników. Ponieważ doświadczenia dziedzictwa kulturowego, współtworzone przez jego interpretację, najczęściej występują w ramach turystyki kulturowej, to ta odmiana turystyki stanowi środowisko podejmowanych tu badań i prezentowanych analiz. Książka jest adresowana do badaczy i specjalistów interpretacji dziedzictwa, dydaktyków i studentów przedmiotów akademickich obejmujących aktywne zarządzanie dziedzictwem oraz do zarządców regionalnych i lokalnych programów uczestnictwa w kulturze. Drugą grupa jej adresatów są zarządcy i merytoryczni pracownicy instytucji zarządzających zasobami dziedzictwa, w tym muzeów, centrów interpretacji i obiektów oraz kompleksów zabytkowych stanowiących atrakcje turystyczne. Im zamieszczone tu wywody powinny pomóc w organizacji turystycznej oferty opartej na ich zasobach i wprowadzeniu jej do zewnętrznych produktów turystycznych, a także w prawidłowym kształtowaniu relacji ze środowiskiem turystyki i marketingu turystycznego ich oferty. Książka może być też źródłem usystematyzowanej wiedzy i przydatnym zbiorem praktycznych rekomendacji dla menedżerów obszarowych organizacji interpretacyjnych, w tym szlaków kulturowych, lokalnych trasy tematycznych dla turystów, organizacji turystycznych profilowanych na dziedzictwo, ekomuzeów, stowarzyszeń skoncentrowanych na ochronie i kultywowania dziedzictwa.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 751-790.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej