Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(741)
Forma i typ
Książki
(727)
Publikacje naukowe
(532)
Publikacje fachowe
(215)
Publikacje dydaktyczne
(149)
Poradniki i przewodniki
(67)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Czasopisma
(7)
Publikacje informacyjne
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(361)
dostępne
(356)
wypożyczone
(93)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(434)
Czytelnia naukowa
(369)
Zbiory regionalne
(3)
Filia Os. Przydworcowe
(6)
Filia Os. Millenium
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Książka Mówiona
(1)
Autor
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(9)
Stańczyk Izabela
(5)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Knosala Ryszard (1949- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Smalec Agnieszka
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kozielski Robert (1968- )
(3)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Lewicka Dagmara
(3)
Liksza Joanna
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Nesterak Janusz
(3)
Poetschke Helena
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Trump Donald (1946- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Brańka Sebastian
(2)
Brealey Richard A. (1936- )
(2)
Bugaj Justyna
(2)
Bukłaha Emil
(2)
Cewińska Joanna
(2)
Chrostowski Aleksander
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Collins Jim C. (1958- )
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czopek Miłosz
(2)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Foltys Joachim
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Gabrusewicz Tomasz
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gawroński Krzysztof
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Hryszkiewicz Dominik
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jonek-Kowalska Izabela
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Katolik Jerzy
(2)
Kaźmierczak Jan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kowalska Anna (ekonomia)
(2)
Kowalski Michał Jerzy
(2)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(2)
Koładkiewicz Izabela
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Krzyżanowski Krzysztof
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Lew Grzegorz
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Matuszewska-Kubicz Agata
(2)
McIver Meredith
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Michalski Konrad (ekonomia)
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Muranty Jan
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Myers Stewart C. (1940- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Olszańska Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(362)
2010 - 2019
(326)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(13)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(680)
1901-2000
(30)
1989-2000
(21)
1945-1989
(7)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(740)
Język
polski
(738)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(143)
Menedżerowie
(109)
Przedsiębiorcy
(35)
Specjaliści ds. marketingu
(20)
Pracownicy naukowi
(9)
Specjaliści ds. kadr
(8)
Informatycy
(7)
Ekonomiści
(6)
Nauczyciele
(6)
Pracodawcy
(6)
Urzędnicy
(6)
Doradcy personalni
(5)
Logistycy
(5)
Dyrektorzy HR
(4)
Inżynierowie
(4)
Księgowi
(4)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Przedstawiciele handlowi
(3)
Specjaliści ds. controllingu
(3)
Specjaliści ds. public relations
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Copywriterzy
(2)
Doktoranci
(2)
Finansiści
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Menedżerowie produktu
(2)
Negocjatorzy
(2)
Pracownicy banków
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Adwokaci
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Freelancer
(1)
Influencerzy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Lekarze
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy ds. osobowych
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Psycholodzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci i kadra naukowa uczelni ekonomicznej
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(160)
Przedsiębiorstwo
(124)
Marketing
(67)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(63)
Innowacje
(55)
Zarządzanie jakością
(29)
Zarządzanie projektami
(28)
Organizacja
(26)
Komunikacja marketingowa
(24)
Kultura organizacyjna
(23)
Organizacje
(23)
Zarządzanie ryzykiem
(23)
Przywództwo
(21)
Zarządzanie strategiczne
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(18)
Marka (ekonomia)
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(18)
Zarządzanie finansami
(18)
Kadry
(17)
Media społecznościowe
(17)
Organizacja pracy
(17)
Przedsiębiorczość
(17)
Sukces
(17)
Rozwój zrównoważony
(16)
Kapitał ludzki
(15)
Konkurencyjność
(15)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(15)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(14)
Finanse
(14)
Handel elektroniczny
(14)
Marketing cyfrowy
(14)
Menedżerowie
(14)
Controlling
(13)
Decyzje
(13)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Marketing elektroniczny
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Komunikacja interpersonalna
(12)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(12)
Administracja publiczna
(11)
COVID-19
(11)
Coaching
(11)
Logistyka
(11)
Motywacja pracy
(11)
Rachunkowość zarządcza
(11)
Zarządzanie publiczne
(11)
Badania marketingowe
(10)
Finansowanie
(10)
Kariera
(10)
Model biznesowy
(10)
Praca
(10)
Przedsiębiorcy
(10)
Służba zdrowia
(10)
Usługi
(10)
Zaangażowanie pracowników
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Analiza finansowa
(9)
Mentoring
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Public relations
(9)
Rynek pracy
(9)
Zarządzanie innowacjami
(9)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Finanse publiczne
(8)
Globalizacja
(8)
Informatyzacja
(8)
Internet
(8)
Komunikacja wewnętrzna
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing terytorialny
(8)
Projektowanie
(8)
Sektor publiczny
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Zarządzanie produktem
(8)
Zarządzanie relacjami z klientami
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Bezpieczeństwo
(7)
Dobre praktyki
(7)
Inżynieria produkcji
(7)
Jakość
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Kontrola zarządcza
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Praca zdalna
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Rachunkowość
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Zarządzanie różnorodnością
(7)
Zarządzanie zmianą
(7)
Gospodarka
(6)
Jakość usług
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Temat: czas
2001-
(372)
1901-2000
(72)
1989-2000
(60)
1945-1989
(24)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(216)
Stany Zjednoczone (USA)
(12)
Europa
(5)
Świat
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Korea Południowa
(3)
Województwo łódzkie (1999- )
(3)
Chiny
(2)
Indie
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Niemcy
(2)
Nowy Sącz (woj. małopolskie ; okolice)
(2)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(2)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Filipiny
(1)
Francja
(1)
Gmina Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki)
(1)
Gmina Limanowa (woj. małopolskie, pow. limanowski)
(1)
Japonia
(1)
Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki, gm. Krynica-Zdrój)
(1)
Meksyk
(1)
Nigeria
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Skandynawia
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Turcja
(1)
Ukraina
(1)
Wietnam
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Gatunek
Monografia
(209)
Opracowanie
(146)
Podręcznik
(107)
Poradnik
(92)
Praca zbiorowa
(84)
Materiały pomocnicze
(58)
Raport z badań
(41)
Poradniki
(17)
Podręczniki
(8)
Czasopismo polskie
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Case study (studium przypadku)
(5)
Materiały konferencyjne
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Biografia
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Autobiografia
(1)
Biografie
(1)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Informator
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(8247)
Literaturoznawstwo
(2459)
Socjologia i społeczeństwo
(2396)
Medycyna i zdrowie
(1951)
Kultura i sztuka
(1874)
Zarządzanie i marketing
(741)
Edukacja i pedagogika
(1779)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1529)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1405)
Psychologia
(1330)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1281)
Religia i duchowość
(1222)
Podróże i turystyka
(1018)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(748)
Etnologia i antropologia kulturowa
(682)
Kultura fizyczna i sport
(575)
Biologia
(544)
Filozofia i etyka
(480)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(420)
Geografia i nauki o Ziemi
(389)
Informatyka i technologie informacyjne
(374)
Językoznawstwo
(373)
Media i komunikacja społeczna
(368)
Inżynieria i technika
(362)
Rozwój osobisty
(353)
Architektura i budownictwo
(337)
Kulinaria
(293)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(290)
Nauka i badania
(226)
Fizyka i astronomia
(225)
Ochrona środowiska
(205)
Hobby i czas wolny
(167)
Transport i logistyka
(160)
Rolnictwo i leśnictwo
(154)
Styl życia, moda i uroda
(153)
Chemia
(118)
Archeologia
(117)
Praca, kariera, pieniądze
(100)
Matematyka
(85)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(75)
Dom i ogród
(37)
Styl życia, moda, uroda
(9)
Varia
(6)
Filozofia
(2)
Fizyka
(2)
Podróże i Turystyka
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Autobiografia
(1)
Bibliotekarstwo, archwistyka, muzealnictwo
(1)
Biografia
(1)
Etnologia
(1)
Etnologia i antropoligia kulturowa
(1)
Etnologia i antropologia społeczna
(1)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse DBN
(1)
Histora
(1)
Histroia
(1)
Kultura fizyczna i spor
(1)
Kultura i Sztuka
(1)
Kultura i nauka
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznawsto
(1)
Media i komuniakcja społeczna
(1)
Medycana i zdrowie
(1)
Nauki i badania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podróże i tyrystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwośći
(1)
Religia i duchowośĆ
(1)
Reportaż
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia i społeczenstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo DBN
(1)
Socjologia i społeczństwo
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
741 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Speak & meet virtually : go from Zoom fatigue, online meeting boredom, and impersonal presentations to engaging, efficient, and empowering web conferencing.
Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracowników zmęczonych wideokonferencjami, a także szefów chcących poprawić jakość prowadzonych meetingów i przenieść swoje umiejętności interpersonalne w przestrzeń internetową, w której często ekran monitora stanowi przeszkodę. W niniejszej publikacji zamiast "lać wodę", Autor daje konkretne rady, w jaki sposób pokonać tę barierę, a nawet wykorzystać ją jako swój atut w pracy zdalnej. Niezależnie, czy tego chcemy, świat zmienia się na naszych oczach i musimy się dostosować do zachodzących zmian. Mike Acker bez wątpienia jest idealnym przewodnikiem po nowej rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Addison Wesley.
Tytuł oryginału: Coaching agile teams : a companion for scrummasters, agile coaches, and project managers in transition.
Coaching zwinnych zespołów. Kompendium wiedzy dla ScrumMasterów, Agile Coachów i kierowników projektu w okresie transformacji Na czym polega coaching według zasad Agile? Na ciągłym poprawianiu wpływu swoich działań coachingowych, aby inni mogli stawać się świetni. Dzięki temu zespoły mogą tworzyć wspaniałe produkty, a firmy czerpią korzyści z funkcjonowania samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów. Być może w efekcie w świecie pełnym możliwości zapanuje kultura innowacyjności i ciągłego doskonalenia się. Właśnie ten imperatyw "ciągłego doskonalenia się" oznacza otwieranie się na coraz to nowsze koncepcje coachingowe i wprowadzanie ich do swojej codziennej pracy z zespołami i pojedynczymi ludźmi. Aby to osiągnąć, każdy coach potrzebuje zmierzyć się z nowymi pomysłami, nawet jeśli część z nich miałaby wymiar prowokacyjny, a tylko niektóre praktyczny. Ta książka jest czymś w rodzaju wyprawy, podczas której poznasz sposoby na osiągnięcie doskonałości w roli Agile Coacha. Zainspiruje Cię do obserwowania swojego zespołu i poszczególnych osób oraz wyciągania wniosków z tych obserwacji, a także przepracowania własnych uprzedzeń i emocji. Dowiesz się, kiedy podejmować decyzje o przekuciu tych obserwacji i refleksji w działania, aby możliwie najlepiej przysłużyć się poprawie obecnego stanu. Nie znajdziesz tu jedynego słusznego przepisu, ale pomoc w odkryciu własnej, niepowtarzalnej ścieżki coacha. Opisane tu koncepcje ułatwią zmianę perspektywy i odkrywanie skutecznych technik, które pomogą w motywowaniu zespołu do uzyskiwania wyższej efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapewnienie ciągłości działalności przedsiębiorstwa to immanentny element budowania marki i tradycji organizacji, faktor niezbędny do ochrony wcześniej zdobytego udziału w rynku. Teoria przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, rozwijana intensywnie de facto od samego początku wyodrębnienia dyscypliny nauk o zarządzaniu (dziś również i: jakości), jest nieustannie wzbogacana o nowe elementy. Postęp technologiczny i strukturalne zmiany w gospodarce, dążenie przedsiębiorstw do implementowania strategii zrównoważonego rozwoju i działania w myśl koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) wymuszają wprowadzanie zmian w systemach zarządzania przedsiębiorstwem, w tym zarządzania zasobami ludzkimi. Modele organizacji ukształtowane na przestrzeni lat i funkcjonujące do dziś nie sprawdzają się w konfrontacji z obecną rzeczywistością, gdzie większą wagę przekłada się do roli pracownika w sukcesie organizacji i elastyczności jej działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej. Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress-Helion, copyright 2020. - 199 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
(Onepress Power)
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Scrum ; edycja 1)
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik
1962, z. 1 (stycz.)- = z. 51-.
Tytuł według okładki.
Od 1963, z. 1 podtytuł: organ Towarzystwa Naukowego Ogranizacji i Kierownictwa.
Od R. 32, z 1 (1969) podtytuł: miesięcznik Towarzystwa Naukowego Ogranizacji i Kierownictwa.
Od 1992, nr 1 częste zmiany redaktora.
Od 1992, nr 9 podtytuł: miesięcznik TNOiK.
Od 2013, nr 1 [Janusz Czekaj redaktor naczelny], od nr 8 [Stanisław Brzeziński redaktor naczelny].
Od 2021, nr 1 tytuł równoległy: Organization Review : journal of TNOiK.
Zawartość zasobu Czytelnia
1994, nr 7-12=653-658
1995, nr 1-12=659-670
1996, nr 1-12=671-682
1997, nr 1-12=683-694
1998, nr 1-11=695-705
1999, nr 1-12=707-719
2000, nr 1-12=720-731
2001, nr 1-12=732-743
2002, nr 1-12=744-755
2003, nr 1-12=756-767
2004, nr 1-12=768-779
2005, nr 1-12=780-791
2006, nr 1-12=792-803
2007, nr 1-12=804-815
2008, nr 1-12=816-827
2009, nr 1-12=828-839
2010, nr 1-12=840-851
2011, nr 1-12=852-863
2012, nr 1-12=864-875
2013, nr 1-12=876-887
2014, nr 1-12=888-899
2015, nr 1-12=900-911
2016, nr 1-12=912-923
2017, nr 1-12=924-935
2018, nr 1-12=936-947
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i – szerzej – społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wskazanie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury mają obecnie charakter międzynarodowy. Trendy te są prognozą wynikającą z obserwowanych procesów historycznych i bieżących. Można przyjąć, że stanowią swoisty azymut dla menedżerów logistyki i łańcuchów dostaw. Azymut, czyli punkty orientacyjne, które menedżer w każdym sektorze, branży i konkretnym przedsiębiorstwie może wykorzystać do wytyczenia indywidualnej i oryginalnej ścieżki rozwoju. Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw. Można mieć nadzieję, że zaprezentowane ustalenia i opinie staną się przesłankami do refleksji i dyskusji przede wszystkim w środowisku badaczy przedmiotowych zjawisk oraz okażą się pomocne w inspirowaniu praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750)
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości. Publikacja skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także do świadomych rodziców. Może również stanowić ciekawą lekturę dla wszystkich osób zainteresowanych relacją media – dziecko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej