Wiedźmin (gra komputerowa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Autor
Chojnacki Marcin M. (1990- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4489)
Literatura polska
(4351)
Poezja polska
(3596)
Powieść angielska
(2574)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(-)
Rodzina
(2210)
Miłość
(1914)
Przyjaźń
(1883)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1605)
II wojna światowa (1939-1945)
(1524)
Literatura
(1465)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1337)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1286)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1106)
Śledztwo i dochodzenie
(1085)
Pamiętniki polskie
(1056)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1033)
Zabójstwo
(994)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(943)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(900)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(880)
Policjanci
(875)
Nastolatki
(854)
Magia
(849)
Sztuka
(846)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(821)
Historia
(806)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(773)
Zwierzęta
(768)
Sekrety rodzinne
(721)
Dzieci
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Trudne sytuacje życiowe
(693)
Dziewczęta
(689)
Dziennikarze
(672)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Władcy
(664)
Powieść młodzieżowa angielska
(625)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(605)
Osoby zaginione
(582)
Środki masowego przekazu
(572)
Politycy
(571)
Wybory życiowe
(569)
Uczucia
(561)
Relacja romantyczna
(557)
Teatr polski
(553)
Wychowanie w rodzinie
(548)
Młodzież
(546)
Kościół katolicki
(542)
Przestępczość zorganizowana
(541)
Tematy i motywy
(536)
Matki i córki
(532)
Polityka międzynarodowa
(531)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(515)
Holokaust
(495)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(484)
Uprowadzenie
(481)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(468)
Wychowanie
(449)
Podróże
(446)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Lekarze
(409)
Mężczyzna
(409)
Aktorzy polscy
(407)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(400)
Psy
(397)
Seryjni zabójcy
(392)
Temat: dzieło
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Gatunek
Literatura polska
(1)
Monografia
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, 2020. - 503, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu. Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091)A/Z Sapkowski A. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej