Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Proza
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(9)
Czytelnia naukowa
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(4)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Filia Os. Przydworcowe
(1)
Filia Os. Gorzków
(2)
Filia Os. Millenium
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Autor
Cube Kid (1983- )
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Jez
(2)
Odone
(2)
Piratesourcil (1985- )
(2)
Praski Łukasz
(2)
Wawrzkiewicz Agnieszka
(2)
Bomba Radosław
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
DiMarzio J. F
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Kubiński Piotr (1986- )
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
Nijakowski Lech M. (1977- )
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Pietrzak Szymon (informatyk)
(1)
Warda Małgorzata (1978- )
(1)
Wasilkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Dzieci
(2)
Internet
(2)
Minecraft
(2)
Nastolatki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Potwory
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Wojownicy
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Android (system operacyjny)
(1)
Baltie
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberpunk
(1)
Edukacja medialna
(1)
Hakerzy
(1)
Kultura popularna
(1)
Marzenia
(1)
Młodzież
(1)
Narracja
(1)
Podręcznik
(1)
Poetyka
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Scratch
(1)
Społeczeństwo
(1)
Studenci
(1)
Tematy i motywy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Powieść
(16818)
Powieść obyczajowa
(6048)
Wiersze
(5090)
Opowiadania i nowele
(4856)
Powieść amerykańska
(4800)
Gry komputerowe
(-)
Opracowanie
(3782)
Powieść polska
(3751)
Biografia
(3708)
Kryminał
(3509)
Thriller
(2232)
Powieść angielska
(2085)
Monografia
(1898)
Pamiętniki i wspomnienia
(1856)
Romans
(1792)
Powieść historyczna
(1546)
Poradnik
(1543)
Podręczniki akademickie
(1484)
Pamiętniki polskie
(1435)
Podręcznik
(1410)
Wydawnictwa popularne
(1386)
Praca zbiorowa
(1344)
Poezja polska
(1337)
Fantasy
(1331)
Fantastyka
(1291)
Powieść przygodowa
(1274)
Przewodnik turystyczny
(1130)
Antologia
(1122)
Reportaż
(1095)
Publikacja bogato ilustrowana
(1073)
Literatura polska
(1047)
Sensacja
(994)
Podręczniki
(912)
Poradniki
(910)
Czasopismo polskie
(900)
Opowiadanie dziecięce polskie
(888)
Broszura
(807)
Materiały konferencyjne
(769)
Powieść psychologiczna
(725)
Bajki i baśnie
(724)
Opowiadanie polskie
(696)
Powieść francuska
(680)
Esej
(669)
Publicystyka polska
(664)
Powieść młodzieżowa polska
(620)
Publicystyka
(614)
Saga rodzinna
(609)
Komiks
(584)
Materiały pomocnicze
(517)
Antologie
(514)
Czasopismo naukowe
(510)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(505)
Wywiad dziennikarski
(472)
Powieść niemiecka
(469)
Materiały pomocnicze dla szkół
(464)
Wydawnictwa dla dzieci
(435)
Czasopismo regionalno-lokalne
(429)
Powieść biograficzna
(408)
Science fiction
(402)
Książki dla małych dzieci
(383)
Literatura podróżnicza polska
(380)
Powieść młodzieżowa angielska
(368)
Literatura
(358)
Poezja dziecięca polska
(354)
Powieść dziecięca polska
(352)
Powieść szwedzka
(326)
Romans historyczny
(326)
Fraszki
(321)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(317)
Raport z badań
(317)
Dane statystyczne
(316)
Dramat polski
(312)
Przepisy kulinarne
(310)
Relacja z podróży
(307)
Horror
(303)
Powieść rosyjska
(301)
Czasopismo historyczne
(297)
Albumy
(291)
Książka obrazkowa
(280)
Encyklopedia
(279)
Książka-zabawka
(277)
Wywiady
(275)
Album
(270)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(266)
Lektura z opracowaniem
(263)
Reportaż polski
(258)
Podręcznik akademicki
(254)
Źródła historyczne
(252)
Dramat (gatunek literacki)
(245)
Powieść hiszpańska
(245)
Informator
(243)
Fotografia polska
(234)
Pamiętniki amerykańskie
(231)
Encyklopedie
(221)
Rozważania i rozmyślania religijne
(219)
Powieść norweska
(210)
Dramat angielski
(201)
Przypowieść
(200)
Publikacje dla dzieci
(191)
Listy
(187)
Powieść erotyczna
(186)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
Tytuł oryginału: The never game, 2019.
Stanowi początek cyklu z Colterem Shaw.
Nowa, wystrzałowa seria mistrza suspensu. Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz. W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród“, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza“, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nieczynna z powodu awarii do odwołania.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Duże Litery)
Tytuł oryginału: The never game, 2019.
Stanowi początek cyklu z Colterem Shaw.
Nowa, wystrzałowa seria mistrza suspensu. Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz. W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród“, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza“, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Laureat konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej na najlepszą pracę doktorską z zakresu nauk o mediach i komunikowaniu "Doktorat '14"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 82.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warcross / Marie Lu ; tłumaczenie Andrzej Goździkowski. - Wydanie I. - Słupsk : Młodzieżówka, 2019. - 455, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi cz. 1. cyklu.
Nazwa właściwa autorki w copyright: Xiwei Lu.
Świat oszalał na punkcie Warcrossa, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/Pf (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowatorska analiza tekstów kultury popularnej (powieści, opowiadań, filmów, komiksów itd.), które przedstawiają świat po zagładzie niszczącej cywilizację. Po przebadaniu ponad pół tysiąca dzieł autor pokazuje, co mówią nam one o nowoczesnym społeczeństwie. W popularnych utworach dostrzega wyparte strachy i lęki, figury obcego, formy dominacji i represji, do których świadomie nikt nie chciałby się przyznać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Pirate Sourcil ; 1)
Tytuł oryginału cyklu: Journal d'un noob.
Na 4. stronie okładki: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na okładce i stronie tytułowej: Cube Kid autor oryginału.
Chcąc odmienić swój marny los, młody wieśniak Runt, wyrusza na spotkanie przygody. Pod osłoną nocy opuszcza mury rodzinnego miasta w poszukiwaniu endermana. Zdaniem Runta pokonanie potwora jest konieczne, aby wreszcie stać się prawdziwym wojownikiem i udać się prosto do Enderu! Wbrew swym najśmielszym oczekiwaniom, w czasie wyprawy zaprzyjaźnia się nie tylko z wilkiem, ale również z podejrzanie zielonym nieznajomym... Bohaterowie wspólnie stawiają czoła czyhającym na nich niebezpieczeństwom. I choć nie każde starcie kończy się sukcesem, niezłomna drużyna wytrwale dąży do celu. Sami przekonajcie się, czy uda się go osiągnąć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Pirate Sourcil ; 2)
Tytuł oryginału cyklu: Journal d'un noob.
Na 4. stronie okładki: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na okładce i stronie tytułowej: Cube Kid autor oryginału.
Runt i Blurp tym razem wpakują się w niezłe tarapaty! Kiedy cała wioska zombie będzie deptała im po piętach, niespodziewanie do ich drużyny dołączy pewna nietuzinkowa postać... Za jej namową główni bohaterowie udadzą się w podróż do Netheru w poszukiwaniu jednego z tamtejszych latających mobów – Płomyka. Zdobycie jego płomiennej różdżki ma umożliwić bohaterom wytworzenie Oka Endera, a co za tym idzie aktywowanie portalu do samego Enderu! Chaotyczna bijatyka kończy się desperacką ucieczką i tylko cudem bohaterskiej ekipie udaje się osiągnąć cel wyprawy - ubić ogniste monstrum. Jednak to dopiero początek przygód tej wyjątkowej trójki – a właściwie czwórki, bo towarzyszyć im będzie wierny wilk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io : Rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310 stron; 21 cm.
Stanowi t. 2 cyklu pt.: 5 sekund do Io.
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego „5 sekund do Io”. Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, którzy uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie - zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/Po (4 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/Po (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2021. - 228, [4] strony ; 22 cm.
(To Lubię!)
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Tytuł serii: To Lubię
Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię… Znakomity, zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych ,którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji- rujnują swoje życie psychiczne i osobowość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej