Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia naukowa
(2)
Author
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
Audyt wewnętrzny
(1)
Blog
(1)
Controlling
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Marketing)
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym. W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego - jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again