242165
Book
In basket
Interesariusz to słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w nowoczesnym biznesie, gospodarce i administracji w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) czy mitygacji ryzyk ESG. Interesariusze są jednak przede wszystkim podmiotami w modelu biznesowym i łańcuchu tworzenia wartości. Głównym założeniem teorii interesariuszy jest tworzenie wartości dla połączonych ze sobą, współzależnych bądź współistniejących podmiotów. Książka Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania ukazuje siedem różnych kontekstów myślenia o organizacjach przez pryzmat teorii interesariuszy i praktyki zarządzania nimi. Wydaje się, że ta perspektywa nie ma alternatywy i stała się obowiązującym sposobem myślenia o tworzeniu wartości dla i przez interesariuszy w biznesie.
Availability:
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Target audience note
Dla pracowników akademickich, naukowców zajmujących się problematyką interesariuszy, praktyków zarządzania, a także studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i doktorantów kierunków ekonomicznych oraz nauk o zarządzaniu i jakości.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again