Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(154)
Forma i typ
Książki
(154)
Publikacje fachowe
(136)
Publikacje naukowe
(101)
Publikacje dydaktyczne
(69)
Poradniki i przewodniki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(84)
dostępne
(58)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(80)
Czytelnia naukowa
(89)
Autor
Wnuk-Pel Tomasz
(3)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(3)
Błażyńska Joanna
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kurzynoga Małgorzata
(2)
Leoński Wojciech
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szczepankiewicz Elżbieta Izabela
(2)
Tlatlik Justyna
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Balicki Tomasz
(1)
Becella Adrian
(1)
Bekas Monika
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bereś Ada
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bianchi Anna
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bolibok Piotr
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewska Anna (historyk)
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Cohn Mike
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dasiewicz Agata
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobosz Kamil
(1)
Drozdek Adam
(1)
Duncan Kevin (1961- )
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dymitruk Maria
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Janusz (transport)
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Frańczuk Magdalena
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gee Trisha
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grant Robert M. (1948- )
(1)
Greever Tom
(1)
Greser Jarosław
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybowski Marcin (prawo)
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głodek Zenon
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jaskuła Tomasz (informatyk)
(1)
Jawor-Joniewicz Anna
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarka)
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jochheim Ewa
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(107)
2010 - 2019
(47)
Okres powstania dzieła
2001-
(151)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(154)
Odbiorca
Dzieci
(6743)
6-8 lat
(4665)
9-13 lat
(3721)
0-5 lat
(2981)
Młodzież
(2122)
Menedżerowie
(154)
14-17 lat
(1629)
Szkoły wyższe
(1050)
Szkoły podstawowe
(338)
Szkoły średnie
(317)
Rodzice
(169)
Dorośli
(166)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(111)
Radcy prawni
(98)
18+
(96)
Adwokaci
(96)
Nauczyciele
(94)
Przedsiębiorcy
(85)
Sędziowie
(85)
Urzędnicy
(83)
Pracownicy naukowi
(77)
Psycholodzy
(52)
Licea
(48)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Inżynierowie
(31)
Ekonomiści
(30)
Księgowi
(30)
Gimnazja
(29)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Psychiatrzy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Policjanci
(14)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Neurolodzy
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(22)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Zarządzanie
(17)
Innowacje
(12)
Przywództwo
(10)
Organizacje
(8)
Kapitał ludzki
(7)
Menedżerowie
(7)
Zaangażowanie pracowników
(7)
Controlling
(6)
Marketing
(6)
Motywacja pracy
(6)
Prawo pracy
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Praca zespołowa
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Coaching
(4)
Interesariusze
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Organizacja
(4)
Organizacja pracy
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca zdalna
(4)
Projektowanie
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Usługi
(4)
COVID-19
(3)
Finansowanie
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informatyzacja
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Model biznesowy
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Pokolenie X
(3)
Rachunek kosztów
(3)
Rachunkowość
(3)
Rynek pracy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Transformacja cyfrowa
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Analiza finansowa
(2)
Architektura oprogramowania
(2)
BHP
(2)
Branża informatyczna
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Decyzje
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
E-konsumenci
(2)
Etyka biznesu
(2)
Franczyza
(2)
Fundusz inwestycyjny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informatycy
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metodologia
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Pokolenie (socjologia)
(2)
Praca
(2)
Prawa pacjenta
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płynność finansowa
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rentowność
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Temat: czas
2001-
(105)
1901-2000
(15)
1989-2000
(12)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(65)
Europa
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Świat
(2)
Azja
(1)
Gmina Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki)
(1)
Gmina Limanowa (woj. małopolskie, pow. limanowski)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(45)
Opracowanie
(45)
Materiały pomocnicze
(37)
Poradnik
(29)
Podręcznik
(17)
Raport z badań
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Case study (studium przypadku)
(5)
Komentarz do ustawy
(3)
Poradniki
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(109)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Transport i logistyka
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
154 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Scrum ; edycja 1)
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis W niniejszej monografii poruszono problematykę determinant stosowania kredytu kupieckiego w obrocie gospodarczym. Zainteresowanie kredytem handlowym przejawiają zarówno odbiorcy, jak i dostawcy za sprawą osiągania wzajemnych korzyści z realizacji transakcji towarowych z odroczonym terminem płatności. Wobec istotnego udziału kredytu kupieckiego zarówno w pasywach, jak i aktywach jednostek gospodarczych, podjętą problematykę uznaje się za aktualną i ważną w nurcie badań nad finansami przedsiębiorstw. Zasadne staje się również pytanie o przyczyny wzajemnego kredytowania się partnerów handlowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Windykacja : praktyczny poradnik dla wierzycieli / Monika Bekas. - Stan prawny na 1 stycznia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 300 stron : wykresy ; 24 cm.
W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia z zakresu metod i sposobów skutecznej windykacji należności. Autorka przedstawia praktyczne wskazówki dotyczące ograniczania i minimalizowania ryzyka powstawania nieuregulowanych należności oraz wskazuje skuteczne narzędzia egzekwowania zobowiązań dłużników. Praktyczne rady zawarte w publikacji pomogą wierzycielowi skutecznie i zgodnie z prawem negocjować spłatę zadłużenia. Autorka opisuje także nieetyczne praktyki dłużników działających na szkodę wierzycieli oraz podaje wskazówki, jak negocjować spłatę zadłużenia zgodnie z przepisami prawa i zasadami etyki. Dodatkowo porusza zagadnienia dotyczące psychologii dłużnika i filozofii działania wielu podmiotów na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bądź pracodawcą, o którym marzy każdy pracownik! Co odróżnia dobrego pracodawcę od byle jakiego? Szefowie! To oni mają w swoim arsenale narzędzia, które mogą sprawić, że pracownicy zaczną doceniać swoje miejsce zatrudnienia. Ada Bereś, wieloletnia kierownik projektów komunikacyjnych, strateg planowania działań z zakresu employee experience, w lekki sposób ukazuje te narzędzia z perspektywy potrzeb i oczekiwań pracowników. Bycie szefem zaangażowanym w życie członków zespołu - a przez to ograniczającym odejścia, poprawiającym wydajność i maksymalizującym zyski - nie jest wcale tak nieosiągalne, jak mogłoby się wydawać! Jeśli do tej pory byłeś przekonany, że employee experience, employee engagement, czy employer branding są tematami wyłącznie działu HR - czas najwyższy to zmienić! W dłoniach trzymasz odpowiednią książkę, by zrozumieć ich niebagatelne znaczenie w pełnieniu roli dobrego menedżera, szefa, przełożonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U dołu okładki i na grzbiecie wydawca oryginału: Harvard Business Review Press.
Tytuł oryginału: Financial intelligence : a manager's guide to knowing what the numbers really mean, 2006.
Sztuka poskramiania finansów Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą udział, celów organizacji oraz swojego wpływu na ostateczny rezultat działań. Nic więc dziwnego, że od momentu publikacji książka stała się ulubionym podręcznikiem wszystkich osób, które muszą umieć poruszać się po świecie danych i analiz finansowych. Jeśli poszukujesz informacji na temat finansów, podanej w jasny i przystępny sposób, wydanie drugie tej znakomitej książki będzie Twoim bezcennym przewodnikiem. Pomoże Ci zdobyć konkretną wiedzę na temat posługiwania się rachunkiem wyników, bilansem i rachunkiem przepływu środków pieniężnych. Wyjaśni także, dlaczego te liczby są tak istotne. Dodatkowo dostarczy Ci aktualnych danych w takich kwestiach, jak oddziaływanie kryzysu finansowego na biznes i zwrot z inwestycji, oraz poszerzy Twoją świadomość finansową i rachunkową. Nie bój się zagadnień finansowych, niech to one boją się Ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
25 listopada 2018 r. weszła w życie ustawa o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej. Zasadniczym celem wprowadzenia instytucji zarządu sukcesyjnego było rozwiązanie problemów dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw prowadzonych przez osoby fizyczne po ich śmierci, do czasu uregulowania sytuacji prawnej dziedziczonego przez spadkobierców mienia, obejmującego m.in. przedsiębiorstwo w rozumieniu art. 551 kc. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, stanowi pierwsze na rynku kompleksowe opracowanie prawnych aspektów zarządu sukcesyjnego. Autor omawia w nim fundamentalne zagadnienia składające się na tę problematykę. Wśród nich należy wymienić m.in. ustanowienie zarządcy sukcesyjnego, charakterystykę jego statusu prawnego, a także tzw. przedsiębiorstwa w spadku oraz relacje prawne, jakie zachodzą między wszystkimi osobami związanymi z tym przedsiębiorstwem, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności za prawidłowe wykonywanie zarządu. Istotną częścią monografii są uwagi dotyczące konsekwencji prawnych regulacji związanych z reglamentacją działalności gospodarczej w kontekście zarządu sukcesyjnego, jak również ciągłości stosunków cywilnoprawnych, w tym tych, które wynikają z umów o pracę. Analizując poszczególne zagadnienia, Autor zwraca uwagę na problemy prawne wynikające z przyjętych rozwiązań oraz wskazuje możliwości ich rozstrzygnięcia także w praktyce obrotu. Syntetyczne, zwarte wywody, prowadzone przejrzystym i jednoznacznym językiem, czynią lekturę książki interesującą zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób zawodowo zajmujących się prawem czy zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja, wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu, dobre osadzenie w literaturze przedmiotu, ciekawe studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt logistyczny : metodyka, organizacja, praktyka / Piotr Buła, Bartosz Niedzielski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2022. - 172, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
„(…) praca stanowi bardzo cenne, kompletne opracowanie poświęcone audytowi logistycznemu. Autorzy w niezwykle przystępny sposób ukazują najważniejsze aspekty audytu, odwołując się zarówno do klasycznych trendów w logistyce, jak i do tych najnowszych. Książka może być zaadresowana do szerokiego kręgu osób zainteresowanych audytem logistycznym, w tym studentów, menedżerów, specjalistów oraz konsultantów”. prof. dr hab. Piotr Jedynak, prorektor ds. polityki kadrowej i finansowej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie „Książka dotyczy audytów logistycznych. Jest źródłem cennych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie i mogą dostarczyć rekomendacji wielu interesariuszom, to jest studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm, uczelni, osobom zajmującym się audytami logistycznymi”. dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL dyrektor Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Empowered : ordinary people, extraordinary products.
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy! Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych. Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych. Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada niedyskryminacji jest jednym z najbardziej aktualnych tematów w prawie pracy w skali globalnej. Celem książki jest ukazanie problematyki dyskryminacji w zatrudnieniu w sposób wielopłaszczyznowy, z uwzględnieniem standardów prawa polskiego, unijnego i międzynarodowego. Monografia oferuje dogłębną analizę dyskryminacji nie tylko z teoretycznego, lecz także praktycznego punktu widzenia, z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego, Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Jako jedyna pozycja na rynku, obejmuje gruntowne omówienie kryteriów dyskryminacyjnych, także tych pozakodeksowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scrum : o zwinnym zarządzaniu projektami / Mariusz Chrapko ; [wprowadzenie Mike Cohn]. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Helion, © 2022. - 352 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów rzeczywistości nie będzie właściwie działał, a to może być przyczyną małych kłopotów lub wielkich zagrożeń. Jednak stworzenie takiego oprogramowania nie jest rzeczą prostą, tym bardziej, że w trakcie pracy nad nim zawsze trzeba liczyć się z modyfikacją pierwotnych założeń. Odpowiedzią na to wyzwanie jest właśnie Scrum. Scrum to metoda pozwalająca tak zorganizować pracę nad projektem, by możliwe było szybkie i bezbolesne wprowadzanie do niego zmian. Z tej książki, napisanej przez praktyka i wybitnego specjalistę, dowiesz się, jak to działa. Na konkretnych przykładach, okraszonych odwołaniami do popularnych filmów czy książek, prześledzisz cały proces tworzenia oprogramowania i zrozumiesz, do czego powinieneś dążyć w swoich własnych projektach z użyciem metody Scrum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwisko autora wyróżnione typograficznie.
Tytuł oryginału: Trust & inspire : how truly great leaders unleash, 2022.
Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce "Ufaj i inspiruj" przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodza?co-kontrolującego do nowego stylu przywództwa - ufająco-inspirującego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufajaco-inspirujące zmienia model przywództwa - przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarządzać, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie - nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone - po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje. W odróżnieniu od większości opracowań skupiających się na różnych aspektach zarządzania zmianami, autor prezentowanej monografii wychodzi naprzeciw opisanemu wyżej trendowi, koncentrując się na perspektywie pracowników i ich funkcjonowaniu w sytuacji zmiany. W książce Czytelnik znajdzie nie tylko ocenę poziomu gotowości do zmian, jaki prezentują badani pracownicy, lecz także pogłębioną analizę źródeł takiego stanu rzeczy. Przyjęcie perspektywy kompetencyjnej jako elementu metodyki badania pozwoliło na wskazanie mocnych stron i obszarów rozwoju, a te elementy mogą stanowić inspirację dla bezpośrednich przełożonych i menedżerów odpowiadających za rozwój organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podejmowany jest temat zarządzania systemem ochrony zdrowia w tej jego części, w której stosowane są leki. Uwzględniono specyfikę farmakoterapii jako integralnej części systemu, opierając się na podejściu interdyscyplinarnym. Opisano „drogę” produktów leczniczych stosowanych w profilaktyce oraz medycynie naprawczej od ich odkrycia, poprzez procesy rozwojowe, w tym badania kliniczne i rejestrację do refundacji, do ich zastosowania przez pacjenta. Omówiono branżę farmaceutyczną z perspektywy polskiej i międzynarodowej, z uwzględnieniem jej odmienności wyrażonej m.in. wysokim poziomem innowacyjności. Nie pominięto kwestii bezpieczeństwa terapii, w tym niepożądanych działań leków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją : współczesne perspektywy badawcze / Barbara Czerniachowicz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce usystematyzowano kluczowe koncepcje, metody i techniki zarządzania organizacją z perspektywy współczesnych tendencji. Autorka zaprezentowała także własną systematykę podejść do koncepcji i metod zarządzania. Wśród odmówionych pojęć między innymi: • zarządzanie strategiczne; • kapitał ludzki, zarządzanie wiedzą; • lean management, outsourcing i insourcing; • zarządzanie oparte na procesach, reengineering biznesowy, zarządzanie innowacjami • zarządzanie zasobami i czasem, zarządzanie jakością; • strategie skierowane na klienta, otoczenie i przyszłość organizacji, koncepcja organizacji uczącej się i inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej