Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(71)
Forma i typ
Książki
(70)
Proza
(26)
Publikacje naukowe
(13)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(54)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(30)
Czytelnia naukowa
(11)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(31)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Filia Os. Przydworcowe
(1)
Filia Os. Gorzków
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(2)
Książka Mówiona
(1)
Autor
Cube Kid (1983- )
(9)
Saboten
(9)
Hikiert Anna
(7)
Kroszczyński Stanisław
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkanen Pasi
(5)
Sortland Bjorn (1968- )
(5)
Wood Keith
(4)
Graley Sarah
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Monster Sfé R
(3)
Purenins Stef
(3)
Farrell Triona
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Maniulit Ryan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
Panetta Kevin
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Szeja Jerzy Zygmunt
(2)
Young Cheryl
(2)
Zacharzewski Michał (1977- )
(2)
Abriszewski Krzysztof (1972- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barczak Andrzej (1946- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Bogost Ian
(1)
Brylska Karolina
(1)
Bylica Dorothea
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chojnacki Marcin M. (1990- )
(1)
Cieślik Marek
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dziubak Tomasz
(1)
Emerson Marcus
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Ferrari Simon
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gout Leopoldo
(1)
Górczyński Robert
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Gąska Paweł
(1)
Hill Nathan
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Kaniewski Damian
(1)
Kasprzak Wojciech Andrzej
(1)
Kennedy Helen W
(1)
Kordzińska-Nawrocka Iwona (1965- )
(1)
Kosman Marcin
(1)
Kozyra Agnieszka (1963- )
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Kołodziejczyk Ireneusz
(1)
Krzystanek Katarzyna
(1)
Laniado Nessia
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna (1963- )
(1)
Liu Ken (1976- )
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Macios Tomasz
(1)
Maj Krzysztof M. (1989- )
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Malinow Anna
(1)
Manning James (ilustrator)
(1)
Marak Katarzyna (kulturoznawca)
(1)
Markocki Miłosz
(1)
Matulewski Jacek (1972- )
(1)
Mańkowski Piotr (1973- )
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Moore Todd
(1)
Mętrak Natalia
(1)
Oksiuta Anna
(1)
Partyka Jacek
(1)
Pietra Gianfilippo
(1)
Pietruszewska-Kobiela Grażyna
(1)
Pigulak Joanna
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Prajzner Katarzyna
(1)
Ramirez Stephanie
(1)
Randall Cecilia
(1)
Reedy Trent
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Odbiorca
9-13 lat
(23)
Dzieci
(19)
Młodzież
(13)
14-17 lat
(11)
6-8 lat
(6)
0-5 lat
(2)
Graficy komputerowi
(1)
Informatycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(11)
Literatura francuska
(9)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura kanadyjska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura meksykańska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4489)
Literatura polska
(4351)
Poezja polska
(3596)
Powieść angielska
(2574)
Gry komputerowe
(-)
Rodzina
(2210)
Miłość
(1914)
Przyjaźń
(1883)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1605)
II wojna światowa (1939-1945)
(1524)
Literatura
(1465)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1337)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1286)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1106)
Śledztwo i dochodzenie
(1085)
Pamiętniki polskie
(1056)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1033)
Zabójstwo
(994)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(943)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(900)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(880)
Policjanci
(875)
Nastolatki
(854)
Magia
(849)
Sztuka
(846)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(821)
Historia
(806)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(773)
Zwierzęta
(768)
Sekrety rodzinne
(721)
Dzieci
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Trudne sytuacje życiowe
(693)
Dziewczęta
(689)
Dziennikarze
(672)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Władcy
(664)
Powieść młodzieżowa angielska
(625)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(605)
Osoby zaginione
(582)
Środki masowego przekazu
(572)
Politycy
(571)
Wybory życiowe
(569)
Uczucia
(561)
Relacja romantyczna
(557)
Teatr polski
(553)
Wychowanie w rodzinie
(548)
Młodzież
(546)
Kościół katolicki
(542)
Przestępczość zorganizowana
(541)
Tematy i motywy
(536)
Matki i córki
(532)
Polityka międzynarodowa
(531)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(515)
Holokaust
(495)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(484)
Uprowadzenie
(481)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(468)
Wychowanie
(449)
Podróże
(446)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Lekarze
(409)
Mężczyzna
(409)
Aktorzy polscy
(407)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(400)
Psy
(397)
Seryjni zabójcy
(392)
Temat: dzieło
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(6)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Fantastyka
(20)
Powieść przygodowa
(14)
Fanfikcja (fan fiction)
(9)
Powieść
(9)
Komiks
(8)
Monografia
(7)
Dystopia
(5)
Opracowanie
(4)
Poradniki
(3)
Science fiction
(3)
Antologia
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręcznik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Biografia
(1)
Literatura polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Kultura i sztuka
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Historia
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Literaturoznawstwo
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 050+070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Esport i wszystko, co musisz o nim wiedzieć PRZEWODNIK PO ŚWIECIE GAMINGU Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny. Od Call of Duty do Counter Strike’a, od Fify do Fornite’a – całe pokolenie gamerów zmieniło granie w gry wideo z rozrywki w intratny zawód. Ale patrząc na wciąż rozwijającą się branżę, trudno nie zadawać sobie pytań: • Ile tak naprawdę zarabiają najlepsi gracze? • Czym dokładnie jest gaming i czy rzeczywiście jest to sport? • Jak rozwinęła się branża i jaką drogę przeszli zawodnicy? • Czy jeśli uprawia się ten sport, trzeba przejść na emeryturę w wieku 23 lat? • Jak wystartować w jednych z najtrudniejszych zawodów w świecie? Paul Chaloner – uznany na całym świecie wieloletni komentator rozgrywek gamingowych, pasjonat gier wideo i prawdziwy insider wirtualnego świata. Twórca Code Red Esports – esportowej agencji konsultingowej, związany z branżą od momentu jej narodzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Dlaczego gramy w gry wideo? Bez wątpienia jednym z potencjalnych powodów jest towarzyszące nam wówczas satysfakcjonujące poczucie sprawczości. To właśnie temu, silnie związanemu z uczestnictwem w rozgrywce fenomenowi poświęcono niniejszą publikację. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika/ Cube Kid ; t. 3)
Na okładce : Dalszy ciąg przygód Runta, wojownika ze wsi.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Dziś wszystko się zmieniło. W końcu zrozumieliśmy, z czym mamy do czynienia. Wszystko, czego my – wieśniacy – uczyliśmy się w szkole… wszystko, czego ludzie dowiedzieli się z gry… to były jedynie podstawy. Zabawa dla dzieci. Teraz jednak musimy wznieść się na zupełnie nowy poziom i rozpocząć treningi na serio. Bo na murze i za nim wciąż jesteśmy noobam. Treningi stają się bardziej intensywne. Po ostatnim ataku mobów cała wioska przygotowuje się do kolejnej bitwy. Wzmacnia systemy obronne, tropi szpiega, szuka nowych sojuszników. Ale Herobrine nic sobie z tego nie robi... Czy Runt da z siebie na tyle dużo, by znaleźć się wśród pięciu najlepszych uczniów i zostać wymarzonym wojownikiem? Jedno jest pewne: razem z przyjaciółmi – Breeze, Maksem, Emerald i Stumpem – stanie do walki z największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8- bitowego kota / Cube Kid ; t. 1)
Na okładce: Czy to Kot czy to Noob? Czytaj o przygodach Bully'ego! Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Niesforne kocie, który uwielbia się włóczyć po lesie, przechodząc przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether... Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika 8-bitowego wojownika) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? Chociaż może nie tak zupełnie małym... I co ważniejsze: czy niebieski futrzak zdoła ocalić trzy światy oraz swoich kocich kumpli?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika / Cube Kid ; t. 6)
Na okładce: Teraz naprawdę jestem na topie!. Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Drogi Runta i jego sprzymierzeńców się rozchodzą, bo ten, którego miał za wroga, a który okazał się dobrym kumplem, wyrusza w góry Ao z misją, by zagrać na nosie Herobrine'owi, rozpalając światło Nadziei. Runt i Breeze spotykają przyjaciół, których wcale się nie spodziewali zastać w Zatoce Puszczyka. Poznają prawdziwych Rycerzy Aetherii, odwiedzają opuszczoną wioskę elfów... Poznają też niezwykłą Przepowiednię dotyczącą ich losów i powiązań z pradawnymi bohaterami przeszłości. Dowiadują się, że czeka ich szkolenie w stolicy królestwa, wspaniałej Aetherii i nie za bardzo im się chce tam jechać... Tym bardziej, że wróg znienacka uderza na Wioskomiasto, paląc je Ogniem Próżni, który trawi nawet stal i kamień! Naszych bohaterów czekają epickie zmagania z przeważającymi siłami ciemności, walka z Underlordem i Czarnym Widmem. W decydującej chwili zatruta strzała sprawia, że na jaw wychodzi głęboko skrywana tajemnica Breeze...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od ziarna do miecza / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Jaguar, 2018. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika / Cube Kid ; t. 2)
Na okładce : Kontynuacja przygód Runta, wieśniaka, który został wojownikiem.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Oswojony szlam. Uważona mikstura. Upiorny las, którego istnienia nie sposób wyjaśnić.Co zamierza zrobić dwunastolatek szkolony na wojownika? Kiedy Runt i jego przyjaciele przygotowują się do bitwy, stają przed największym wyzwaniem swojego życia – i wcale nie chodzi tu o zombiaki wystrojone w zbroje (co swoją drogą jest dziwne). Runt zdobywa zupełnie nowego arcywroga, którego nic nie powstrzyma przed sięgnięciem po tytuł najlepszego wojownika w szkole. I, co gorsza, pojawia się jeszcze ta tajemnicza dziewczyna. Na szczęście dawni przeciwnicy mogą stać się sojusznikami, kiedy trzeba uratować szkołę przed podejrzanymi atakami mobów. Czy Runt i jego przyjaciele pokonają największego i najgorszego bossa mobów w historii?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pamiętnik 8-bitowego wieśniaka (wojownika) / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Jaguar, 2018. - 249 [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; t. 1)
Na okładce : Runt, wieśniak, który chciał być wojownikiem (tak jak Steve). Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Pierwszy tom tej bestsellerowej nieoficjalnej serii przygodowej ze świata Minecrafta rozpoczyna się, kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftii. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika : escape book / Cube Kid)
Na okładce : Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań. Escape book "Przeklęta MEGAświątynia" oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie. Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz! Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8- bitowego kota / Cube Kid ; t. 2)
Na okładce: Dalsze przygody Billy'ego, który chodzi po Minecrafcie własnymi drogami! Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Billy już wie, że stanowi ważną część Przepowiedni i ma do odegrania istotną rolę w misji ocalenia (co najmniej) trzech światów przed knowaniami Tego Bez Oczu. Teraz najważniejsze jest to, nawiązać współpracę z Runtem, ale przedtem nasz kotek poznaje udzielone mu przez Nether moce, pozostaje w Wioskomieście i stara się odnaleźć swoje miejsce pośród wojowniczek i wojowników Zagubionego Legionu... A jak wiadomo, życie w Wioskomieście nie jest spacerem po płatkach róż! Z ksiażki dowiadujemy się też niejednego o Wydarzeniu, zwanym Kataklizmem – które zapoczątkowało nową erę w dziejach Minecraftii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika / Cube Kid ; t. 4)
Na okładce : Szkolenie Runta zbliża się do końca!
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów. Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika / Cube Kid ; t. 5)
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Eric Gunnar Taylor.
Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta. Nie ma czasu, by się cieszyć z nowoouzyskanego statusu wioskowego wojowniczego gwiazdora! Runt musi natychmiast wyruszyć na samotną wyprawę, by odnaleźć artefakt o znaczeniu klasy mega: udoskonalony stół rzemieślniczy, legendarną Kuźnię Wieczności! Dzięki tej misji Runt zdobywa istotne dla młodego nooba wojownika umiejętności, zbroi się i zakłada na głowę spleśniały kapelusz, poznaje Świat oraz dokonuje (nie zawsze całkiem udanych) wyczynów w handlu. W szerokim Świecie czają się groźni wrogowie lecz na szczęście nie brak też cennych sprzymierzeńców...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gigant Mamut ; t. 31)
Uwielbiasz grać w gry na komputerze, telefonie lub konsoli? Lubisz się śmiać? Musisz przeczytać ten tom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Stanowi część cyklu. Każdą część można czytać niezależnie.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura Współczesności)
Gry wideo są modelowymi mediami zarówno Imperium, jak i niektórych sił, które się mu sprzeciwiają – taka teza przyświeca Grom Imperium, książce czerpiącej garściami z dzieł Micheala Hardta, Antonia Negriego, Michela Foucualta, Gillesa Deleuza i Felixa Guattariego. Jest to pierwsze takie dzieło, w którym autorzy, za pomocą narzędzi współczesnej myśli krytycznej, przyglądają się grom wideo w kontekście krążenia kapitału, kompleksu wojskowo-przemysłowego czy wyzysku pracowników kognitywnych. Krytyka jest tu rzetelna, napisana przystępnym językiem, nie popada nigdy ani w bezpodstawną panikę moralną, ani w przesadny technooptymizm. W tekście utrzymano równowagę między teorią a empirycznymi przykładami (wśród których znajdują się choćby Full Spectrum Warrior, World of Warcraft, seria Grand Theft Auto czy konsola Sony Playstation).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj dla graczy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 7)
Tytuł oryginału: Gamer's paradise.
Stanowi sezon 7. cyklu, sezon 1. pt.: Spoko ze mnie gość, sezon 2.: Głód zwycięstwa, sezon 3. pt.: Nie ma lekko, sezon 4. pt.: Nie ma innej, sezon 5. pt.: Nie ma sprawy, sezon 6. pt.: Sorry, nie będę przepraszał.
Czy są tu moi odlotowi fani? Mam dla was coś ekstra! Ten sezon będzie z całą pewnością najlepszy ze wszystkich! Będziecie śmiać się i płakać na przemian, zastanawiając się: „Co, u licha, jest ze mną nie tak?”. Ale bez obaw – WSZYSTKO z wami w porządku. To po prostu efekt uboczny tego bombastycznego sezonu! Jesteście już turbo podekscytowani? Zaczynajmy zatem! Davy z Fergusem i Annie chcą wziąć udział w turnieju gamingowym WodoBalonowe Wojny i to w trybie… OBŁĘDNYM. Ceną PRZEGRANEJ w tym trybie jest WSZYSTKO. Wszystkie statystyki gracza. Wszystkiepunkty doświadczenia. Cały ekwipunek. PUF! NIE MA! Wasza postać zostaje PERMANENTNIE WYMAZANA, ot tak! Czy Davy podejmie ryzyko i dołączy do gry?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 008 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej