Sporty wirtualne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia naukowa
(1)
Autor
Bałaziński Maciej
(1)
Biliński Michał (prawo)
(1)
Cajsel Wiktor
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Fal Artur
(1)
Klimczyk Łukasz
(1)
Kopańko Karol
(1)
Leciak Michał
(1)
Markowski Jacek (prawo)
(1)
Rynkowski Michał (prawo antydopingowe)
(1)
Sillis Benjamin
(1)
Sosnowski Wojciech (prawo)
(1)
Tetłak Katarzyna
(1)
Zelek Mariusz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Powieść amerykańska
(4697)
Kobieta
(4431)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2578)
Sporty wirtualne
(-)
Rodzina
(2185)
Miłość
(1894)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1821)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1557)
II wojna światowa (1939-1945)
(1507)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1328)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1264)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1103)
Śledztwo i dochodzenie
(1075)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1052)
Życie codzienne
(1022)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(886)
Polacy za granicą
(874)
Policjanci
(851)
Sztuka
(844)
Magia
(835)
Nastolatki
(835)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(815)
Historia
(804)
Polityka
(784)
Zwierzęta
(760)
Rodzeństwo
(758)
Sekrety rodzinne
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(694)
Trudne sytuacje życiowe
(678)
Dziewczęta
(676)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(665)
Władcy
(651)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(608)
Arystokracja
(597)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(568)
Politycy
(566)
Teatr polski
(554)
Wybory życiowe
(553)
Uczucia
(548)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Relacja romantyczna
(544)
Młodzież
(543)
Kościół katolicki
(539)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(523)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uczniowie
(486)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Wychowanie
(449)
Podróże
(438)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(429)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(408)
Lekarze
(406)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Mężczyzna
(403)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Nauka
(388)
Psy
(387)
Regionalizm
(387)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Esport i wszystko, co musisz o nim wiedzieć PRZEWODNIK PO ŚWIECIE GAMINGU Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny. Od Call of Duty do Counter Strike’a, od Fify do Fornite’a – całe pokolenie gamerów zmieniło granie w gry wideo z rozrywki w intratny zawód. Ale patrząc na wciąż rozwijającą się branżę, trudno nie zadawać sobie pytań: • Ile tak naprawdę zarabiają najlepsi gracze? • Czym dokładnie jest gaming i czy rzeczywiście jest to sport? • Jak rozwinęła się branża i jaką drogę przeszli zawodnicy? • Czy jeśli uprawia się ten sport, trzeba przejść na emeryturę w wieku 23 lat? • Jak wystartować w jednych z najtrudniejszych zawodów w świecie? Paul Chaloner – uznany na całym świecie wieloletni komentator rozgrywek gamingowych, pasjonat gier wideo i prawdziwy insider wirtualnego świata. Twórca Code Red Esports – esportowej agencji konsultingowej, związany z branżą od momentu jej narodzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Materiały z konferencji "Prawne aspekty e-sportu", Toruń, 24.1.2019 r.
Rozwojowi e-sportu w skali globalnej towarzyszy zauważalna intensyfikacja zainteresowania ze strony krajowych prawodawców. Obecnie coraz większa ilość państw wprowadza rozwiązania prawne pozwalające traktować e-sport w kategoriach sportu. Rodzi to szereg konsekwencji prawnych i konieczność analizy licznych problemów związanych między innymi z: ramami prawnymi organizacji e-sportu, umowami w e-sporcie, ochroną własności intelektualnej, dopingiem, przestępczością w cyberprzestrzeni, hazardem, zatrudnieniem, odpowiedzialnością dyscyplinarną, podatkami w e-sporcie itp. Dokonano jej właśnie na gruncie niniejszej monografii. Oryginalny charakter nadaje jej jednak nie tylko nowatorski charakter podjętej tematyki, lecz zarazem grono uznanych Autorów. Opracowanie ma niewątpliwie szanse stać się cennym źródłem wiedzy dla podmiotów funkcjonujących na rynku e-sportowym, a zarazem materiałem pomocniczym zarówno w obszarze stosowania prawa, jak i dla badaczy problemów prawnych związanych ze światem e-sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski e-sport / Karol Kopańko. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2021. - 427, [5] stron, [16] stron tablic : fotografie ; 21 cm.
Polska była kiedyś potęgą… i wciąż nią jest! Tym razem polami bitew nie są rozległe równiny, ale mapy w „Counter-Strike’u”, „Starcrafcie” czy „League of Legends”. Polskę reprezentowała Złota Piątka, która w CS-ie zdobyła siedem tytułów mistrzowskich. Polacy stawali na podium „Starcrafta” zdominowanego przez Koreańczyków i jako jedni z nielicznych grali w elitarnych seulskich ligach. Przez lata brylowaliśmy w czołówce „Need for Speeda” i „Quake’a”. Nasi gracze wciąż czarują świat i walczą w najlepszych drużynach świata. Oto pierwsza książka o polskim e-sporcie i jego szalonej historii. Zaskakującej i dziejącej się tuż obok. O ludziach, którzy musieli zmagać się z brakiem akceptacji w szkole, wytykaniem przy rodzinnym stole i przestrzeganiem przed marnowaniem życia na gry. To opowieść o sile ich charakteru, która zabierze cię nie tylko na najbardziej znaną e-sportową arenę – katowicki Spodek, ale również do powiatowych kawiarenek końcówki XX wieku i do małych gralni, gdzie w bólach rodziły się talenty, które w przyszłości miały sięgnąć po najwyższe laury. Dziś do obserwowania cyfrowej rywalizacji każdego dnia siadają miliony fanów. To, co kiedyś było fanaberią kilku nerdów zamkniętych w piwnicy, obecnie trafia na czołówki gazet. Przed e-sportem świetlana przyszłość, a przed tobą nieopowiadane nigdy wcześniej historie polskich mistrzów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej