Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(11)
Dostępność
wypożyczone
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(11)
Autor
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Benvenuto Johan
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Delval Julien
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kleinert Carmen
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lalet Michel
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lévi Laurent
(1)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Quiliams Chris
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rüttinger Heidemarie
(1)
Skuba Alicja
(1)
Szweda Szymon
(1)
Wojtkowiak Przemysław (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
14-17 lat
(10)
9-13 lat
(10)
Młodzież
(10)
Dorośli
(9)
6-8 lat
(6)
Dzieci
(6)
18+
(5)
0-5 lat
(1)
Temat
Architektura
(1)
Dotyk
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Mieszkania
(1)
Mozaika
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Potwory
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Trening umysłu
(1)
Wyposażenie mieszkań
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zwierzęta
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Powieść
(16911)
Powieść obyczajowa
(6096)
Wiersze
(5095)
Opowiadania i nowele
(4868)
Powieść amerykańska
(4796)
Gry planszowe
(-)
Opracowanie
(3797)
Powieść polska
(3750)
Biografia
(3720)
Kryminał
(3525)
Thriller
(2247)
Powieść angielska
(2078)
Monografia
(1901)
Pamiętniki i wspomnienia
(1863)
Romans
(1799)
Powieść historyczna
(1558)
Poradnik
(1553)
Podręczniki akademickie
(1484)
Pamiętniki polskie
(1435)
Podręcznik
(1410)
Wydawnictwa popularne
(1388)
Praca zbiorowa
(1346)
Fantasy
(1338)
Poezja polska
(1337)
Fantastyka
(1312)
Powieść przygodowa
(1285)
Przewodnik turystyczny
(1131)
Antologia
(1126)
Reportaż
(1103)
Publikacja bogato ilustrowana
(1073)
Literatura polska
(1047)
Sensacja
(995)
Podręczniki
(912)
Poradniki
(910)
Czasopismo polskie
(902)
Opowiadanie dziecięce polskie
(888)
Broszura
(808)
Materiały konferencyjne
(770)
Powieść psychologiczna
(731)
Bajki i baśnie
(724)
Opowiadanie polskie
(693)
Powieść francuska
(680)
Esej
(669)
Publicystyka polska
(664)
Powieść młodzieżowa polska
(618)
Publicystyka
(614)
Saga rodzinna
(610)
Komiks
(585)
Materiały pomocnicze
(522)
Antologie
(514)
Czasopismo naukowe
(512)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(492)
Wywiad dziennikarski
(475)
Powieść niemiecka
(468)
Materiały pomocnicze dla szkół
(464)
Wydawnictwa dla dzieci
(435)
Czasopismo regionalno-lokalne
(429)
Powieść biograficzna
(408)
Science fiction
(407)
Książki dla małych dzieci
(383)
Literatura podróżnicza polska
(380)
Powieść młodzieżowa angielska
(364)
Literatura
(358)
Poezja dziecięca polska
(354)
Powieść dziecięca polska
(352)
Romans historyczny
(331)
Powieść szwedzka
(326)
Fraszki
(321)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(317)
Raport z badań
(317)
Dane statystyczne
(316)
Dramat polski
(312)
Przepisy kulinarne
(311)
Relacja z podróży
(308)
Horror
(302)
Powieść rosyjska
(301)
Czasopismo historyczne
(299)
Albumy
(291)
Książka obrazkowa
(280)
Encyklopedia
(279)
Książka-zabawka
(277)
Wywiady
(273)
Album
(270)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(265)
Lektura z opracowaniem
(264)
Źródła historyczne
(260)
Reportaż polski
(257)
Podręcznik akademicki
(254)
Dramat (gatunek literacki)
(247)
Informator
(245)
Powieść hiszpańska
(245)
Fotografia polska
(234)
Pamiętniki amerykańskie
(231)
Encyklopedie
(221)
Rozważania i rozmyślania religijne
(220)
Powieść norweska
(210)
Dramat angielski
(201)
Przypowieść
(200)
Publikacje dla dzieci
(191)
Listy
(189)
Powieść erotyczna
(186)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data wydania ze strony wydawcy.
Czas gry: 30 min.
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Repos Produktion.
Zawiera: 7 plansz Cudów ; 148 kart ; 48 żetonów Konfliktów ; 78 monet ; notes punktacji ; 3 arkusze z opisami efektów ; arkusz ze spisem kart i siatką powiązań ; instrukcja (8 stron).
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego! Zadbaj o rozwój militarny, naukowy, kulturowy i ekonomiczny wojej cywilizacji. Czy cud, który wzniesiesz, okryje Cię nieprzemijającą chwałą?. Dynamiczna, pozbawiona przestojów rozgrywka i świetny balans bez względu na liczbę graczy to gwarancja udanej zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotobirynt / [gra autorstwa] Antoine'a Bauzy ; [zilustrowana przez Stephana Escapę]. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra ; w pudełku metalowym 9x9x3 cm + instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Rok wydania na podstawie strony wydawcy.
Zawiera: 43 karty: 26 kart kanałów ; 15 kart kotów ; 2 karty opiekunów ; instrukcja.
Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest łatwa, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanałami, spróbuj stworzyć ścieżkę przez miejski labirynt tak, aby każdy z Twoich kocich przyjaciół znalazł dla siebie przytulny kąt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania : dotyk / Johan Bevenuto i Nicolas Bourgion ; ilustracje: Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; [Francja] : Asmodee Group, [2021]. - 1 gra : ilustracje ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja.
(Mądra Gra)
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Czas gry: 15 min.
Zawiera: 90 kart (10 kart wieloznaczność, 10 kart spostrzegawczość, 10 kart kwadraty, 11 kart analiza, 11 kart wyjątek, 11 kart kombinacja, 11 kart wyjście, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja (1 karta złożona).
Wytężcie umysły w znakomitej grze, która sprawdzi Wasze rozumowanie, pamięć i szybkość. Myślicie, że jesteście bystrzejsi od swoich znajomych? Podejmijcie się 8 różnych testów, które rozwiną funkcje Waszych mózgów. Przygotujcie się na odnajdywanie niepasujących elementów i dróg do środka labiryntu, określanie faktury za pomocą dotyku oraz wiele innych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / [Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski]. - Gdańsk : Rebel, © 2016. - 1 gra ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Tor dobierania kart, znacznik pierwszego gracza (domek), 4 plansze Domku, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, instrukcja (16 stron).
Gra Roku 2017.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w „Domek” po raz kolejny… i kolejny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel Studio, 2021. - 1 gra ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja.
Czas gry: 60-90 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: Plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, żeton wariantu 1-osobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczki koloró, 4 składane podajniki, indeks kart (11, [1] strona: ilustracje ; 26 cm), schemat składania podajników, indeks kart, schemat składania podajników, instrukcja (16 stron: ilustracje ; 26 cm).
W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące karty siedlisk zwierząt, karty z gatunkami zaobserwowanymi podczas wędrówki oraz karty krajobrazów i znalezisk. Zwycięża ten, kto uzyska najwięcej punktów ze zgromadzonych przez siebie kart oraz na planszy ogniska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-45 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Wersja polska. Next Move.
Zawiera: 100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja.
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15-20 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: Duża plansza ; mniejsza plansza z otworami ; 4 wałki do mocowania planszy ; 60 fragmentów dżdżownic ( po 10 w każdej z 6 długości) ; kolorowa kość ; 4 głowy dżdżownic ; 4 poziomki ; 4 stokrotki ; instrukcja.
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa! W wielokrotnie nagradzanej grze Gnaj, robaczku! bierzecie udział w szalonym wyścigu dżdżownic, podczas którego ryjecie ogród sąsiadów. Gdy dżdżownice znikną w ziemi, spróbuj odgadnąć, która będzie najszybsza. Jeśli dżdżownicy uda się po drodze skubnąć stokrotkę albo poziomkę, będzie ryła jeszcze szybciej! Zwycięży ta, która jako pierwsza wystawi głowę z ziemi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet & Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, [2019]. - 1 gra ; w pudełku 30x35x6 cm + instrukcja.
Dystrybutorem gry w polsce jest Rebel.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Czas gry: 20 min.
Zawiera: 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul, instrukcja.
Białe i czarne kulki - dwa wrogie obozy staja naprzeciw siebie w pojedynku. Twój cel: wypchnąć sześć kulek przeciwnika poza krawędź planszy. Atakuj i wzmacniaj swoją obronę. Obserwuj, planuj... i zyskuj przewagę z każdym kolejnym ruchem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Days of wonder.
Zawiera: Plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: Plansza, na którą składają się: A tor punktacji, B 8 miejsc na karty, C zasady punktowania. 84 karty, 8 kart tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków. Instrukcja (1 karta).
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min.
Data wydania na podstawie strony wydawcy.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, herb Avelu, 27 monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 8 kości bohaterów, 20 znaczników wytrzymałości, tarcza wytrzymałości Monstrum, 3 żetony kraterów, 25 dwustronnych żetonów ekwipunku, 31 potworów, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, almanach, dwustronna mapa gwizdozbiorów, pomoc gracza, instrukcja (19, [1] strona).
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej