Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(48)
Forma i typ
E-booki
(257883)
Książki
(182259)
Proza
(32743)
Audiobooki
(19864)
Publikacje naukowe
(7291)
Gry i zabawki
(48)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6451)
Poezja
(6255)
Publikacje popularnonaukowe
(3150)
Publikacje dydaktyczne
(2271)
Poradniki i przewodniki
(2213)
Druki ulotne
(1868)
Publikacje fachowe
(1696)
Czasopisma
(1391)
Komiksy i książki obrazkowe
(820)
Dramat (rodzaj)
(585)
Publikacje informacyjne
(433)
Publikacje religijne
(431)
Albumy i książki artystyczne
(289)
Starodruki
(137)
Mapy
(96)
Publikacje promocyjne
(85)
Artykuły
(83)
Publikacje dla niewidomych
(72)
Muzyka
(67)
Nuty
(40)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(29)
Publikacja dla niewidomych
(6)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Fotografie
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Książka
(5)
Rękopisy
(4)
StarodrukiKsiążki
(4)
Filmy i seriale
(3)
Grafiki
(2)
Programy komputerowe
(2)
Literatura polska
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(27)
dostępne
(23)
nieokreślona
(4)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(38)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży - Czytelnia
(9)
Filia Os. Przydworcowe
(2)
Filia Os. Gorzków
(4)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Autor
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(3)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Moga Katarzyna
(3)
Supeł Barbara
(3)
Zięba Krzysztof (ilustrator)
(3)
Łuksza Agata
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Choux Nathalie (1967- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(2)
Matz Agnieszka
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Młodnicka Magdalena
(2)
Polouchine Igor (1969- )
(2)
Skuba Alicja
(2)
Sobich-Kamińska Anna
(2)
Stachyra Wojciech
(2)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Campbell Dave
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Dazzo Susan
(1)
Delval Julien
(1)
Deuchars Marion
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Escandell Victor
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gallo Ana
(1)
Gamrot Magdalena
(1)
Grzyb Katarzyna
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumacz)
(1)
Głowińska Anita
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kleinert Carmen
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lalet Michel
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lévi Laurent
(1)
Machell Dawn
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matthäus Doris (1963- )
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quiliams Chris
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rüttinger Heidemarie
(1)
Skowron Martyna
(1)
Szweda Szymon
(1)
Tullet Hervé (1958- )
(1)
Walendowska Monika
(1)
Wojtkowiak Przemysław (1973- )
(1)
Zoch Klaus (1953- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Dzieci
(40)
0-5 lat
(29)
6-8 lat
(18)
9-13 lat
(16)
14-17 lat
(15)
Młodzież
(15)
Dorośli
(13)
18+
(5)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura francuska
(4)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zwierzęta
(5)
Ciekawość (postawa)
(3)
Edukacja domowa
(3)
Jadzia Pętelka (postać fikcyjna)
(3)
Przedmioty użytku codziennego
(3)
Wyobraźnia
(3)
Światłocień (technika malarska)
(3)
Barwy
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Pojazdy
(2)
Pomaganie
(2)
Przyroda
(2)
Psy
(2)
Zapach
(2)
Architektura
(1)
Dotyk
(1)
Geografia
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry i zabawy planszowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kontynenty
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kura domowa
(1)
Las
(1)
Mieszkania
(1)
Mozaika
(1)
Owoce
(1)
Place zabaw
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Pory roku
(1)
Potwory
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Roboty ręczne
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Szpiegostwo
(1)
Tajni współpracownicy służb specjalnych
(1)
Taksówkarze
(1)
Targowiska
(1)
Transport
(1)
Trening umysłu
(1)
Ubiór
(1)
Warzywa
(1)
Wsie
(1)
Wyposażenie mieszkań
(1)
Zabawa
(1)
Zagadki
(1)
Zakupy
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zawody sportowe
(1)
Zawód
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(17)
Książka-zabawka
(17)
Broszura
(15)
Gry planszowe
(11)
Książka obrazkowa
(9)
Gry i zabawy
(6)
Gry w karty
(6)
Książki dla małych dzieci
(6)
Opowiadania i nowele
(6)
Wydawnictwa dla dzieci
(4)
Gry w kości
(3)
Książka do kolorowania
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy taktyczne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Mapa dla dzieci
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(24)
Edukacja i pedagogika
(11)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
48 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja.
Czas gry 30 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: 40 znaczników (po 7 sztuk w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 sztuk w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju.
Gra Roku 2015.
W grze "Splendor" gracze wcielają się w role bogatych handlarzy epoki renesansu, rywalizujących o zwycięstwo poprzez inwestowanie w kopalnie, udoskonalanie metod transportu oraz zatrudnienie rzemieślników, którzy posiadają fachowe umiejętności prze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Zabawa w Chowanego)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko.
Opis według okładki.
Tytuł oryginału: Where’s Mrs Cat?, 2023. Tytuł oryginału cyklu: Felt flaps books.
Kartonowa książeczka ma klapki zrobione z miękkiego filcu, które w przeciwieństwie do papieru, odporne są na ciągnięcia małych rączek i zapewniają super zabawę. Każda strona to duże, barwne ilustracje z pytaniami, które zadajemy małemu czytelnikowi: gdzie się schował: króliczek, jagniątko, kotek czy kurczaczek? Za każdym razem maluszek otwiera duża, filcową klapkę i znajduje postać. Na ostatniej stronie szukamy naszego czytelnika zadając mu pytanie: „A gdzie ty jesteś?” Pod ostatnią klapką znajdziemy lusterko: - „Tutaj jesteś”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Zabawa w Chowanego)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko.
Opis według okładki.
Tytuł oryginału: Where’s baby chick?, 2020. Tytuł oryginału cyklu: Felt flaps books.
Gdzie się schował kurczaczek? ta kartonowa książeczka ma klapki zrobione z miękkiego filcu, które w przeciwieństwie do papieru, odporne są na ciągnięcia małych rączek i zapewniają super zabawę. Każda strona to duże, barwne ilustracje z pytaniami, które zadajemy małemu czytelnikowi: gdzie się schował: króliczek, jagniątko, kotek czy kurczaczek? Za każdym razem maluszek otwiera duża, filcową klapkę i znajduje postać. Na ostatniej stronie szukamy naszego czytelnika zadając mu pytanie: „A gdzie ty jesteś?” Pod ostatnią klapką znajdziemy lusterko: - „Tutaj jesteś”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Zabawa w Chowanego)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko.
Opis według okładki.
Tytuł oryginału: Where's Mrs Car?, 2021. Tytuł oryginału cyklu: Felt flaps books.
Gdzie się schował samochód? to nowość wydawnicza Harpercollins. Kartonowa książeczka z serii „Zabawa w chowanego” Akademii Mądrego Dziecka na każdej rozkładówce ma filcowe, miękkie klapki, które w przeciwieństwie do papieru, odporne są na ciągnięcia małych rączek oraz zapewniają super zabawę. Na każdej stronie mamy duże, barwne ilustracje z pytaniami, które zadajemy małemu czytelnikowi: gdzie się schował: pociąg, samolot, łódka czy samochód? Za każdym razem maluszek otwiera duża, filcową klapkę i znajduje postać. Na ostatniej stronie szukamy naszego czytelnika zadając mu pytanie: „A gdzie ty jesteś?” Pod ostatnią klapką znajdziemy lusterko: „Tutaj jesteś”! Książeczki z serii Zabawa w chowanego to świetny pomysł na wspólne spędzenie czasu z maluchem. Otwieranie dużych, filcowych klapek ćwiczy mała motorykę, a barwne ilustracje stymulują zmysł wzroku. Dodatkowo czytając ćwiczymy zdolność skupiania się u dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Historyjki z Okienkami)
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Peppa i George poznają zawód taksówkarza. Pan królik dwoi się i troi, by obsłużyć pasażerów. Nie jest to wcale łatwe! Okryj okienka i dowiedz się, jak wygląda jej dzień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data wydania ze strony wydawcy.
Czas gry: 30 min.
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Repos Produktion.
Zawiera: 7 plansz Cudów ; 148 kart ; 48 żetonów Konfliktów ; 78 monet ; notes punktacji ; 3 arkusze z opisami efektów ; arkusz ze spisem kart i siatką powiązań ; instrukcja (8 stron).
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego! Zadbaj o rozwój militarny, naukowy, kulturowy i ekonomiczny wojej cywilizacji. Czy cud, który wzniesiesz, okryje Cię nieprzemijającą chwałą?. Dynamiczna, pozbawiona przestojów rozgrywka i świetny balans bez względu na liczbę graczy to gwarancja udanej zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotobirynt / [gra autorstwa] Antoine'a Bauzy ; [zilustrowana przez Stephana Escapę]. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra ; w pudełku metalowym 9x9x3 cm + instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Rok wydania na podstawie strony wydawcy.
Zawiera: 43 karty: 26 kart kanałów ; 15 kart kotów ; 2 karty opiekunów ; instrukcja.
Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest łatwa, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanałami, spróbuj stworzyć ścieżkę przez miejski labirynt tak, aby każdy z Twoich kocich przyjaciół znalazł dla siebie przytulny kąt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania : dotyk / Johan Bevenuto i Nicolas Bourgion ; ilustracje: Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; [Francja] : Asmodee Group, [2021]. - 1 gra : ilustracje ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja.
(Mądra Gra)
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Czas gry: 15 min.
Zawiera: 90 kart (10 kart wieloznaczność, 10 kart spostrzegawczość, 10 kart kwadraty, 11 kart analiza, 11 kart wyjątek, 11 kart kombinacja, 11 kart wyjście, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja (1 karta złożona).
Wytężcie umysły w znakomitej grze, która sprawdzi Wasze rozumowanie, pamięć i szybkość. Myślicie, że jesteście bystrzejsi od swoich znajomych? Podejmijcie się 8 różnych testów, które rozwiną funkcje Waszych mózgów. Przygotujcie się na odnajdywanie niepasujących elementów i dróg do środka labiryntu, określanie faktury za pomocą dotyku oraz wiele innych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: 55 okrągłych kart ; instrukcja (16 stron).
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojego kartonika. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem! Dobble to rozrywka absolutnie dla każdego - gra nadaje się zarówno do zabawy z dziećmi, jak i na imprezy dorosłych. 55 kolorowych kart zamkniętych jest w solidnej, metalowej puszce, dzięki czemu łatwo zabrać Dobble ze sobą i grać absolutnie wszędzie: w poczekalni u lekarza, w pociągu, na wycieczce…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: 30 kart ; instrukcja (16 stron).
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, pizza, kot, ser, koza / [projekt gry Dave Campbell ; tłumaczenie: Marek Antoniak] - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra ; w pudełku 9x12x4 cm + instrukcja.
Czas gry: 10 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: 64 karty ; instrukcja.
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza - gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ubrania / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 17x17cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Tytuł oryginału: Mon imagier des vêtements, 2011.
Książeczka z serii Pierwsze słowa Ubrania pokazuje małemu czytelnikowi różne rodzaje ubrań. Malec uczy się, co może włożyć, gdy pada deszcz, co w upalny letni dzień i przed pójściem spać. Pierwsze słowa to seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Ruchome elementy doskonale wspierają rozwój maluchów i rozwijają ich sprawność manualną. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie uczą się nowych słów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Warzywa / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Tytuł oryginału: Mon imagier des légumes.
Książeczka "Warzywa" to kolejna już pozycja w dobrze znanej serii "Pierwsze słowa Akademii Mądrego Dziecka". Tym razem mały czytelnik poznaje różne warzywa oraz ich kolory. Dowiaduje się, że pomidory są czerwone i rosną na krzakach, a różowe buraczki – w ziemi. W książeczce znajdzie też inne warzywa, takie jak: por, cebula, brokuł, dynia, sałata, cykoria.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Ściśle tajna gra słowna. Czech Games Edition.
Zawiera: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja(7, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Gra Roku 2016.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na farmie / [ilustracje: Dawn Machell ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : HarperKids, copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 20x20 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Poznaję Dotykiem : miękkie elementy których możesz dotknąć)
Na Farmie jest książeczką zachęcającą małego czytelnika do wspólnej, aktywnej zabawy. Na każdej stronie mamy krótkie zadanie z serii szukaj i znajdź. Maluszek musi znaleźć, pokazać paluszkiem lub policzyć wskazane zwierzątko lub przedmiot na ilustracji. Na każdej stronie poznajemy zwierzęta i przedmioty znajdujące się na farmie. Wspólne czytanie uczy i bawi, jest dobrym pomysłem na spędzenie razem czasu. Dodatkowo czytanie dziecku ćwiczy koncentrację i skupienie, barwne ilustracje stymulują zmysł wzroku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / [Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski]. - Gdańsk : Rebel, © 2016. - 1 gra ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Tor dobierania kart, znacznik pierwszego gracza (domek), 4 plansze Domku, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, instrukcja (16 stron).
Gra Roku 2017.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w „Domek” po raz kolejny… i kolejny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej