Branding (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia naukowa
(2)
Autor
Bavuso Daniela
(1)
Cardone Natale
(1)
Czapliński Paweł (geograf)
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Rudewicz Jacek
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4694)
Kobieta
(4449)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2576)
Branding (marketing)
(-)
Rodzina
(2189)
Miłość
(1902)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1833)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1571)
II wojna światowa (1939-1945)
(1510)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1331)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1274)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1027)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(876)
Policjanci
(856)
Nastolatki
(846)
Sztuka
(844)
Magia
(838)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(817)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(765)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(710)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(695)
Trudne sytuacje życiowe
(682)
Dziewczęta
(680)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(569)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(554)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(551)
Relacja romantyczna
(546)
Młodzież
(545)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Kościół katolicki
(540)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(525)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Uczniowie
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(476)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(454)
Wychowanie
(449)
Podróże
(440)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione, 2021.
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. • Kreatywne koncepty - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. • Zgodność pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej − jak ją utrzymać. • Dogłębne analizy przypadków firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki, ilustrujące poszczególne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1345) 1271)
Na stronie tytułowej także tom 1345. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej