Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(5)
Czytelnia naukowa
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży - Czytelnia
(1)
Filia Os. Biegonice
(2)
Autor
Bell Jennifer (1985- )
(2)
Machanienko Wasilij (1981- )
(2)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič
(2)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(2)
Szeja Jerzy Zygmunt
(2)
Bartczak Weronika
(1)
Bridges Bill
(1)
Chilicki Bartosz
(1)
Ciechanowicz Dominika (1982- )
(1)
Garda-Gramatyka Joanna
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Pindel Tomasz (1976- )
(1)
Sapkowski Andrzej (1948- )
(1)
Surdyk Augustyn
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura rosyjska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4457)
Literatura polska
(4397)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Gry fabularne
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1905)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1838)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1232)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1078)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(877)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(848)
Sztuka
(845)
Magia
(840)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(767)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(713)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(553)
Relacja romantyczna
(550)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(490)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(456)
Wychowanie
(449)
Podróże
(441)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Fantastyka
(2)
Powieść
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Broszura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Przygoda i szalone tempo. Rewelacyjna kontynuacja Wonderscape.
Stanowi część 2 cyklu, część 1 pt.: Wonderscape.
Tytuł oryginału: Legendarium.
Powrót do świata Wonderscape! Gra fabularna z udziałem największych legend wszechświata Arthur, Ren i Cecily ponownie przenoszą się setki lat w przyszłość i odkrywają spisek tajemniczego Deadlocka, który chce odtworzyć niebezpieczną technologię przemieszczania się w czasie. Mając losy wszechświata w swoich rękach, przyjaciele muszą wziąć udział w niebezpiecznym turnieju isportowym, który zabierze ich między innymi do zaginionej Atlantydy i na pola bitew wikingów. Spotkają Archimedesa i inne sławne legendarne postacie. Czy przyjaciołom uda się przejść wszystkie etapy zabójczego turnieju i wrócić do domu, zanim skończy się im czas?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Pf (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Wonderscape.
Trzynastoletni Arthur, Ren i Cecily w drodze do szkoły są świadkami tajemniczej eksplozji. Gdy zaczynają badać okoliczności, zostają zamknięci w kabinie na pokładzie Principii - pirackiego statku badawczego żeglującego po niebezpiecznych wodach, dowodzonego przez samego Izaaka Newtona! Uwięzieni w roku 2473 w Wonderscape, grze przygodowej, muszą skorzystać z pomocy niezwykłych historycznych postaci i bohaterów, aby znaleźć drogę do domu, zanim skończy im się czas. Ale Wonderscape jest pełne tajemnic i nie każdy jest tym, kim się wydaje. Kiedy przybycie przyjaciół grozi ujawnieniem mrocznej prawdy, zdają sobie sprawę, że muszą walczyć nie tylko o swoją przeszłość, ale o przyszłość, której mogą nigdy nie zobaczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Pf (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko gra / Marcin Kozioł ; ilustracje: Weronika Bartczak. - [Wydanie I]. - [Warszawa] : Zielona Sowa, copyright 2021. - 47, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Już Czytam. Zagadki Matematyczne)
Członkowie Klubu Gracza są wielbicielami gier fabularnych. Tym razem jednak ktoś inny wciąga ich w niezwykłą rozgrywkę. Po odkryciu magicznego kwadratu chłopcy ruszają za niezwykłymi wskazówkami, by w końcu dowiedzieć się, kto stał za całą intrygą!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Stanowi cz. 2 cyklu "Droga szamana". Cz. 1 pt.: Początek.
U góry okładki : Seria Insignis/LitRPG.
Barliona wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza, na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1)
Stanowi cz. 1 cyklu "Droga szamana". Cz. 2 pt.: Gambit Kartosa.
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.16/.51(47+57)-3 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historie fandomowe / Tomasz Pindel. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2019. - 237, [3] strony ; 22 cm.
Oto książka o polskim fandomie fantastycznym: wielkim ruchu miłośników literatury, kina, komiksu, gier, którego początki sięgają zamierzchłych czasów PRL-u. Oto powieść nie tyle o kontrkulturze – ile o alterkulturze, o trzecim obiegu, o ludziach, którym się chciało i chce nadal, o środowisku dynamicznym i twórczym, niesłusznie niedocenianym. Bo przeciwieństwem fana nie jest antyfan. Przeciwieństwem fana jest osobnik obojętny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oko Yrrhedesa / Andrzej Sapkowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo MAG, 1999. - 309, [1] s. : mapy, pl., rys. ; 19 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język, Kultura, Komunikacja 2)
Na s. przytyt.: Materiały z I Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Polskie Towarzystwo Badania Gier, Instytut Lingwistyki Stosowanej UAM oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., Poznań, 19-20 listopada 2005 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej