Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(6)
Czytelnia naukowa
(6)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kurzeja Ewa (socjolog)
(1)
Lewiński Piotr H
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Makowski Michał
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Olszanecka Agata
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4450)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2575)
Reklama telewizyjna
(-)
Rodzina
(2189)
Miłość
(1902)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1834)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1571)
II wojna światowa (1939-1945)
(1512)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1331)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1274)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1027)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(877)
Policjanci
(856)
Nastolatki
(846)
Sztuka
(844)
Magia
(838)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(765)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(710)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(695)
Trudne sytuacje życiowe
(682)
Dziewczęta
(681)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(569)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(554)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(552)
Relacja romantyczna
(546)
Młodzież
(545)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Kościół katolicki
(540)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(534)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(525)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Uczniowie
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(476)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(455)
Wychowanie
(449)
Podróże
(440)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999. - 254, [1] s. : il. ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 nr 2113)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II. - [Warszawa] : CeDeWu, copyright 2020. - 346, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wska­zuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32(4/9) Polska (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej