Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(42)
Czytelnia naukowa
(12)
Autor
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Fortuna Paweł
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Allhoff Dieter-W
(1)
Allhoff Waltraud
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Batko Andrzej
(1)
Beauvois Jean-Léon
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brent Mike
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Carnicero Susan
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fexeus Henrik (1971- )
(1)
Floyd Michael
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia B
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gardner Howard
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Green Melanie C
(1)
Greene Robert (1959- )
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena Janet
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Houston Philip
(1)
Jacoby Marcin (1976- )
(1)
Joule Robrt-Vincent
(1)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kurzeja Ewa (socjolog)
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Leszczyńska Katarzyna (1977- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Morgan David (psychoterapeuta)
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Niemirowski Tomasz (1955- )
(1)
Nowak Paweł (1968- )
(1)
Nowakowska Paulina Kinga
(1)
Okoń Katarzyna
(1)
Poprawa Adam (1959- )
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Radzicki Józef
(1)
Ruszczynski Stanley
(1)
Skibiński Adam
(1)
Soames Nicole
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szuster Marcin
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Thomas Jane P. (1943- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Urscheler Elżbieta
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Weinschenk Susan M
(1)
Wilson Paul (1949- )
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Łamacz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(23)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4697)
Kobieta
(4426)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2578)
Perswazja
(-)
Rodzina
(2183)
Miłość
(1889)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1816)
Powieść młodzieżowa polska
(1655)
Tajemnica
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1505)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1328)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1262)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1103)
Śledztwo i dochodzenie
(1075)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1052)
Życie codzienne
(1018)
Zabójstwo
(987)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(918)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(886)
Polacy za granicą
(874)
Policjanci
(851)
Sztuka
(844)
Magia
(834)
Nastolatki
(827)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(826)
Małżeństwo
(814)
Historia
(803)
Polityka
(783)
Zwierzęta
(760)
Rodzeństwo
(757)
Sekrety rodzinne
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(694)
Trudne sytuacje życiowe
(676)
Dziewczęta
(674)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(665)
Władcy
(647)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(608)
Arystokracja
(596)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(568)
Politycy
(565)
Teatr polski
(554)
Wybory życiowe
(551)
Uczucia
(548)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Relacja romantyczna
(544)
Młodzież
(543)
Kościół katolicki
(539)
Przestępczość zorganizowana
(533)
Tematy i motywy
(533)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Polityka międzynarodowa
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Matki i córki
(522)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uczniowie
(486)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Wychowanie
(449)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Podróże
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(429)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(408)
Lekarze
(406)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Mężczyzna
(403)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Nauka
(388)
Psy
(387)
Regionalizm
(387)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Poradniki
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sztuka Czytania)
Zawiera m.in.: Zawiera m.in.: Czytelnik ubezwłasnowolniony : perswazja w masowej kulturze literackiej PRL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?.
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej * Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? * Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? * Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji? * Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. * Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! * Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci! * Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. * Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". * Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. * Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. * Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. * Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2011. - 244 stron ; 22 cm.
(Onepress Power)
Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie. Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki. Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji! Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz… hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami. Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tytuł okładkowy: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy – mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. Odkrycie przepisu na skuteczną perswazję jest więc ciągle przed nami. Mam wielką nadzieję, że nieprędko taki przepis znajdziemy. Ale to nie znaczy, że nie można zajmować się tym, co pomaga i co przeszkadza w porozumiewaniu się, a także w skutecznej perswazji, która przecież jest rodzajem porozumiewania się. Reklamowe chwyty i sposoby użycia języka tworzą zbiory praktycznie nieskończone: świadomy czytelnik może przytoczyć zapewne wiele ciekawszych przykładów niż tu podane - rzeczą tej książki jest wprowadzić tylko pewien porządek w pozornie bezładnym, migotliwym i nieokiełznanym świecie tekstów reklamowych, zwłaszcza zaś ich najbardziej "wrażliwych" części: sloganów, gdzie koncentrują się językowe chwyty perswazyjne. Wiele analizowanych autentycznych przykładów będzie w momencie lektury już zapomnianych. Ale przykłady są tylko po to, by zilustrować zjawisko. Równie ważne, jak prawdziwe, są te przykłady, w których fikcyjna lub symboliczna nazwa wskazywać ma na typowość językowej konstrukcji, a nawet takie, których reklamowe wykorzystanie jest być może dopiero przed nami...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (3 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora. Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Tytuł oryginału: Influence : science and practice, 2001.
Książka Wywieranie wpływu na ludzi skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych:: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego z nas. Publikacja ta udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:: • Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? • Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji? • Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął? • Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? • Jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty? • Robert B. Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Jego badania nad wpływem trafiają na strony wszystkich znanych podręczników psychologii. Trzy kolejne wydania Wywierania wpływu na ludzi stały się bestsellerem w USA. Książka jest podręcznikiem w ponad dwudziestu uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych. ZOBACZ TAKŻE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak zrozumieć innych i wpływać na nich tak, by tego nie zauważyli.
Tytuł oryginału: The art of reading minds.
Nauka czytania w myślach nie jest tak szalonym pomysłem, jak mogłoby się wydawać. Podczas każdej interakcji wysyłamy szereg sygnałów niewerbalnych, często silniejszych niż wypowiadane przez nas słowa. Sztuka czytania w myślach uczy, jak wpływać na innych, przekonując ich do swojego sposobu myślenia. Bazując na psychologii kognitywnej, Henrik Fexeus wyjaśnia, jak czytelnik może się dowiedzieć, co czuje druga osoba – i dzięki temu kontrolować jej myśli i przekonania. Fexeus oferuje praktyczne wskazówki umożliwiające opanowanie sztuki perswazji, co zwiększy twoją pewność siebie zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Proste ćwiczenia zawarte w książce poprawią twoją samoświadomość, ujawniając, jak jesteś postrzegany przez innych. Niezależnie od tego, czy chcesz awansować, negocjować podwyżkę, nawiązywać kontakty jak profesjonalista, znaleźć miłość czy wykryć kłamcę, Sztuka czytania w myślach pokazuje, jak odkryć, co ludzie naprawdę mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji.Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej