Sorting
Source
Katalog zbiorów
(18)
Form of Work
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(14)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(15)
Czytelnia naukowa
(4)
Author
Adair John Eric (1934- )
(2)
Kozłowska Antonina
(2)
Lany Magdalena
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Abbey Graham
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Elkin Paul M
(1)
Fisk Peter
(1)
Harkins Philip J
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kanazawa Michael
(1)
Kornobis Piotr
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lynch Courtney
(1)
Maitland Alison
(1)
Miles Robert H
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Morgan Angie
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Palmer Russell E
(1)
Robertson Alan
(1)
Sanders Dan J
(1)
Skorek Marta
(1)
Straburzyńska Joanna
(1)
Swift Phil
(1)
Thomas Neil (1942- )
(1)
Thomas Neil (1950- )
(1)
Thomassen Lars
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Williams Michael (1945- )
(1)
Williams Michael R. (1933- )
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Ząbecka Iwona
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Subject
Przywództwo
(6)
Zarządzanie
(6)
Firma (nazwa)
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Biznesplan
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Promocja handlowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zdolności
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Znaki towarowe
(1)
Genre/Form
Poradniki
(5)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
18 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biznes)
Tyt. oryg.: The executive's guide to corporate events & business entertaining : |b how to choose and use corporate functions to increase brand awareness, develop new business, nurture customer loyalty and drive growth, 2007.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
"Po co być liderem?" - to fundamentalne pytanie stało się przyczyną napisania tej książki. Zadali je sobie autorzy - Phil Harkins, dyrektor zarządzający firmy Linkage, i Phil Swift, współzałożyciel ARC Financial Corporation - po tym jak uświadomili sobie, że wielu liderów nieustannie poszukuje prawdziwego, osobistego celu swojego przywództwa. Stwierdzili, że chcąc zidentyfikować cechy wspólne dla największych przywódców, należy wyruszyć w wędrówkę dookoła świata, żeby porozmawiać z dyrektorami korporacji, prezydentami i premierami, nauczycielami, a także liderami w różnych innych dziedzinach życia. Wśród nich znaleźli się między innymi: Mary Robinson - pierwsza kobieta, która została prezydentem Irlandii, Henri Landwirth - przedsiębiorca ocalały niegdyś z Holocaustu, dziś potentat w branży hotelarskiej i filantrop, Michaił Gorbaczow - były prezydent Związku Radzieckiego i laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 1990 roku, Rafiah Salim - była dyrektor International Centre for Leadership in Finance, zastępca sekretarza generalnego ONZ do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, Rajaa Khuzai - była członkini Rady Zarządzającej Iraku, Benazir Bhutto - była premier Pakistanu. Odpowiedzi na pytanie "Po co być liderem?" były różne, jednak niosły ze sobą jedno wspólne przesłanie. Wielcy liderzy na pewnym etapie doznają przemiany, która powoduje, że władza i osobiste korzyści przestają mieć znaczenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 50 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biznes)
Tyt. oryg.; "Private label : turning the retail brand threat into your biggest opportunity" 2008.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Zrozumienie, na czym polega przywództwo, jest niezwykle istotne zarówno dla współczesnej nauki, jak i praktyki gospodarczej. Przywództwo stanowi bowiem jeden z ważniejszych elementów przyczyniających się do sukcesu organizacji. Efektywni przywódcy potrafią przygotowywać organizacje na wyzwania otoczenia, ożywiać je, reaktywować lub tworzyć zupełnie nowe podmioty. Brak przywództwa lub nieodpowiednie przywództwo mogą zaś doprowadzić dobrze funkcjonujące organizacje do kryzysu, którego skutki niezwykle trudno przezwyciężyć. W książce dokonano przeglądu współczesnej literatury przedmiotu dotyczącej przywództwa oraz analizy licznych przykładów i studiów przypadków przywódców pochodzących z koncernów międzynarodowych. Zaprezentowano zmiany w rozumieniu przywództwa związane ze zmianami otoczenia organizacji, opisano zadania przywódców organizacji i scharakteryzowano typy przywódców występujące w organizacjach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Zarządzanie talentami jest pozycją niezbędną dla menedżerów, którzy chcą efektywnie wykorzystać możliwości zdolnych pracowników, a dzięki temu osiągnąć wyjątkowe wyniki. Autorzy wyjaśniają: jakimi cechami wyróżniają się wyjątkowe osoby, jakie mają potrzeby i pragnienia związane z pracą, jak należy wchodzić z nimi w relacje, motywować ich i kierować ich zadaniami, dlaczego firmy mają do nich ambiwalentny stosunek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again