Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Author
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Marketing
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Marketing)
"Marketing 5.0" to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again