Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(3)
Czytelnia naukowa
(3)
Autor
Czupryński Piotr
(1)
Dominik Piotr (technolog żywności)
(1)
Flaga-Maryańczyk Agnieszka
(1)
Kowalczyk Anna
(1)
Lupa Iwona
(1)
Matusiewicz Maria
(1)
Muller Jarosław
(1)
Porzuczek Jan
(1)
Sikorska-Bączek Renata
(1)
Skrobek Sebastian
(1)
Stypka Tomasz
(1)
Szczepanik Nina
(1)
Tomasik Piotr (1937- )
(1)
Waliczek Ewa
(1)
Waligóra Łucja
(1)
Wdowiak Dawid
(1)
Wilkońska Anna
(1)
Wrona Jan (energetyka)
(1)
Żmuda-Czerwonka Wioletta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Chemia kosmetyczna
(1)
Handel detaliczny
(1)
Inżynieria środowiska
(1)
Kuchnia regionalna
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nanomateriały
(1)
Nanotechnologia
(1)
Potencjał turystyczny
(1)
Produkt regionalny
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia żywności
(1)
Transport morski
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Chemia
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotnie zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej potrzebują identyfikacji się z konkretnym rejonem, pragną nazwać jeden obszar swoją małą ojczyzną. Identyfikacji z pewnym ograniczonym obszarem sprzyja wspólna historia, obyczaje, a także legendy i nawyki żywieniowe regionu, dlatego też produkty regionalne stanowią doskonały element spajający ludzi, tym samym ta cecha jest wyróżnikiem umożliwiającym zastosowanie w przypadku artykułów tradycyjnych marketingu terytorialnego jako sposobu na promocję województwa, miasta, czy gminy, w którą nieodłącznie zostałaby wpleciona reklama produktu regionalnego. (z Przedmowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej