Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(48)
Forma i typ
E-booki
(260749)
Książki
(182484)
Proza
(32905)
Audiobooki
(20035)
Publikacje naukowe
(7307)
Gry i zabawki
(48)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6468)
Poezja
(6259)
Publikacje popularnonaukowe
(3165)
Publikacje dydaktyczne
(2297)
Poradniki i przewodniki
(2219)
Druki ulotne
(1868)
Publikacje fachowe
(1701)
Czasopisma
(1391)
Komiksy i książki obrazkowe
(832)
Dramat (rodzaj)
(586)
Publikacje informacyjne
(435)
Publikacje religijne
(433)
Albumy i książki artystyczne
(290)
Starodruki
(137)
Mapy
(96)
Publikacje promocyjne
(85)
Artykuły
(83)
Publikacje dla niewidomych
(72)
Muzyka
(67)
Nuty
(40)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(29)
Publikacja dla niewidomych
(6)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Fotografie
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Książka
(5)
Rękopisy
(4)
StarodrukiKsiążki
(4)
Filmy i seriale
(3)
Grafiki
(2)
Programy komputerowe
(2)
Literatura polska
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(34)
dostępne
(16)
nieokreślona
(4)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(38)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży - Czytelnia
(9)
Filia Os. Przydworcowe
(2)
Filia Os. Gorzków
(4)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Autor
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(3)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Moga Katarzyna
(3)
Supeł Barbara
(3)
Zięba Krzysztof (ilustrator)
(3)
Łuksza Agata
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Choux Nathalie (1967- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(2)
Matz Agnieszka
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Młodnicka Magdalena
(2)
Polouchine Igor (1969- )
(2)
Skuba Alicja
(2)
Sobich-Kamińska Anna
(2)
Stachyra Wojciech
(2)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Campbell Dave
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Dazzo Susan
(1)
Delval Julien
(1)
Deuchars Marion
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Escandell Victor
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gallo Ana
(1)
Gamrot Magdalena
(1)
Grzyb Katarzyna
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumacz)
(1)
Głowińska Anita
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kleinert Carmen
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lalet Michel
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lévi Laurent
(1)
Machell Dawn
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matthäus Doris (1963- )
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quiliams Chris
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rüttinger Heidemarie
(1)
Skowron Martyna
(1)
Szweda Szymon
(1)
Tullet Hervé (1958- )
(1)
Walendowska Monika
(1)
Wojtkowiak Przemysław (1973- )
(1)
Zoch Klaus (1953- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Dzieci
(40)
0-5 lat
(29)
6-8 lat
(18)
9-13 lat
(16)
14-17 lat
(15)
Młodzież
(15)
Dorośli
(13)
18+
(5)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura francuska
(4)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zwierzęta
(5)
Ciekawość (postawa)
(3)
Edukacja domowa
(3)
Jadzia Pętelka (postać fikcyjna)
(3)
Przedmioty użytku codziennego
(3)
Wyobraźnia
(3)
Światłocień (technika malarska)
(3)
Barwy
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Pojazdy
(2)
Pomaganie
(2)
Przyroda
(2)
Psy
(2)
Zapach
(2)
Architektura
(1)
Dotyk
(1)
Geografia
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry i zabawy planszowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kontynenty
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kura domowa
(1)
Las
(1)
Mieszkania
(1)
Mozaika
(1)
Owoce
(1)
Place zabaw
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Pory roku
(1)
Potwory
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Roboty ręczne
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Szpiegostwo
(1)
Tajni współpracownicy służb specjalnych
(1)
Taksówkarze
(1)
Targowiska
(1)
Transport
(1)
Trening umysłu
(1)
Ubiór
(1)
Warzywa
(1)
Wsie
(1)
Wyposażenie mieszkań
(1)
Zabawa
(1)
Zagadki
(1)
Zakupy
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zawody sportowe
(1)
Zawód
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(17)
Książka-zabawka
(17)
Broszura
(15)
Gry planszowe
(11)
Książka obrazkowa
(9)
Gry i zabawy
(6)
Gry w karty
(6)
Książki dla małych dzieci
(6)
Opowiadania i nowele
(6)
Wydawnictwa dla dzieci
(4)
Gry w kości
(3)
Książka do kolorowania
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy taktyczne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Mapa dla dzieci
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(24)
Edukacja i pedagogika
(11)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
48 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel Studio, 2021. - 1 gra ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja.
Czas gry: 60-90 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: Plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, żeton wariantu 1-osobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczki koloró, 4 składane podajniki, indeks kart (11, [1] strona: ilustracje ; 26 cm), schemat składania podajników, indeks kart, schemat składania podajników, instrukcja (16 stron: ilustracje ; 26 cm).
W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące karty siedlisk zwierząt, karty z gatunkami zaobserwowanymi podczas wędrówki oraz karty krajobrazów i znalezisk. Zwycięża ten, kto uzyska najwięcej punktów ze zgromadzonych przez siebie kart oraz na planszy ogniska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-45 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Wersja polska. Next Move.
Zawiera: 100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja.
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15-20 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: Duża plansza ; mniejsza plansza z otworami ; 4 wałki do mocowania planszy ; 60 fragmentów dżdżownic ( po 10 w każdej z 6 długości) ; kolorowa kość ; 4 głowy dżdżownic ; 4 poziomki ; 4 stokrotki ; instrukcja.
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa! W wielokrotnie nagradzanej grze Gnaj, robaczku! bierzecie udział w szalonym wyścigu dżdżownic, podczas którego ryjecie ogród sąsiadów. Gdy dżdżownice znikną w ziemi, spróbuj odgadnąć, która będzie najszybsza. Jeśli dżdżownicy uda się po drodze skubnąć stokrotkę albo poziomkę, będzie ryła jeszcze szybciej! Zwycięży ta, która jako pierwsza wystawi głowę z ziemi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet & Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, [2019]. - 1 gra ; w pudełku 30x35x6 cm + instrukcja.
Dystrybutorem gry w polsce jest Rebel.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Czas gry: 20 min.
Zawiera: 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul, instrukcja.
Białe i czarne kulki - dwa wrogie obozy staja naprzeciw siebie w pojedynku. Twój cel: wypchnąć sześć kulek przeciwnika poza krawędź planszy. Atakuj i wzmacniaj swoją obronę. Obserwuj, planuj... i zyskuj przewagę z każdym kolejnym ruchem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Rozsuwanki-niespodzianki )
Każda strona książki Autobus czy karetka? jest podzielona na pół i po rozsunięciu odkrywa przed małym czytelnikiem ukrytą ilustrację. Co lata po niebie? Samolot. Co można przewieźć promem? Samochody. A jaki pojazd wysypuje żwir? Wywrotka. Rozsuwając strony książeczki i obserwując jej bohaterów, najmłodsi będą poznawać nazwy pojazdów rozwijać mowę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Rozsuwanki-niespodzianki )
Każda strona książki Strażak czy artysta? jest podzielona na pół i po rozsunięciu odkrywa przed małym czytelnikiem ukrytą ilustrację. Kto pracuje w przychodni? Lekarz. Kto obsługuje gości w kawiarni? Kelner. A kto biega na stadionie? Sportowiec. Rozsuwając strony książeczki i obserwując jej bohaterów, najmłodsi będą poznawać nowe słowa i rozwijać mowę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Na pudełku: Days of wonder.
Zawiera: Plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Moja Pachnąca Książeczka z Kolorami)
Tytuł oryginału: Le marché. Tytuł oryginału cyklu: Mon premier livre des odeurs et des couleurs. Na okładce: Odkryj 7 zapachów.
Książka przenosi dziecko w świat aromatycznych produktów na straganach. Realistyczne rysunki oddają klimat zakupów na targu. Na każdej stronie znajduje się pachnący obrazek ukryty pod klapką, dzięki czemu dziecko może zgadywać, co znajdzie na kolejnych kartach książeczki po samym zapachu. Maluch poprzez zabawę uczy się jednocześnie wielu różnych rzeczy: poznaje nowe słowa, nazwy kolorów, zapachy oraz ćwiczy spostrzegawczość i kreatywność. Otwierane okienka, z którymi kryją się obrazki, dodatkowo stymulują motorykę małą oraz pobudzają ciekawość świata u maluszków. Zapachy można także rozpoznać, pocierając każdy obrazek rączką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Owoce : potrzyj stronę i powąchaj / [ilustracje: Mr Iwi ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - [Warszawa] : [Harperkids], copyright 2021. - [15] stron : ilustracje ; 19x19 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Moja Pachnąca Książeczka z Kolorami)
Tytuł oryginału: Les fruits. Tytuł oryginału cyklu: Mon premier livre des odeurs et des couleurs.
Na okładce: Odkryj 7 zapachów.
To nowa seria książeczek przeznaczona dla najmłodszych. Na każdej stronie maluch uczy się nowych kolorów, poznaje rzeczy powiązane z daną barwą oraz dzięki potarciu paluszkiem o stronę poznaje zapachy. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie się uczą. Książeczki edukacyjne pomagają w poznaniu otaczającego nas świata, wzbudzając ciekawość i zachwycając formą wydania. Wzmocnione strony są grube, zapewniając wytrzymałość i długie użytkowanie, a dzięki zaokrąglonym rogom, książeczki są bezpieczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: Plansza, na którą składają się: A tor punktacji, B 8 miejsc na karty, C zasady punktowania. 84 karty, 8 kart tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków. Instrukcja (1 karta).
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gra planszowa
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce : Duże naklejki ; Gruby Obrys.
Opis według okładki.
Koloruj, naklejaj, poznawaj świat i baw się z Jadzią Pętelką. Jadzia Pętelka zaprasza maluchy na plac zabaw. Wraz z dziewczynką pobaw się w piaskownicy, przejdź labirynt i znajdź pomarańczową łopatkę. To tylko niektóre z zadań, czekających na dzieci w tej książce. Urocze ilustracje, duże naklejki, zadania dostosowane poziomem trudności do najmłodszych sprawią, że dziecko z przyjemnością będzie sięgało po książkę i uczestniczyło w zabawach. Dziecko pozna nowe słowa, rozwinie wyobraźnię, logiczne myślenie i zdolności grafomotoryczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce : Duże naklejki ; Gruby Obrys.
Opis według okładki.
Koloruj, naklejaj, poznawaj świat i baw się z Jadzią Pętelką. Jadzia Pętelka zaprasza maluchy na zakupy. Pokoloruj owoce, przejdź labirynt, uzupełnij produkty na sklepowej półce. To tylko niektóre z zadań, czekających na dzieci w tej książce. Urocze ilustracje, duże naklejki, zadania dostosowane poziomem trudności do najmłodszych sprawią, że dziecko z przyjemnością będzie sięgało po książkę i uczestniczyło w zabawach. Dziecko pozna nowe słowa, rozwinie wyobraźnię, logiczne myślenie i zdolności grafomotoryczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zabawy Jadzi Pętelki w lesie / [Tekst: Barbara Supeł ; ilustracje, projekt okładki i opracowanie graficzne Agata Łuksza]. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2022. - [24] strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 20x20 cm.
Na okładce : Duże naklejki ; Gruby Obrys.
Opis według okładki.
Koloruj, naklejaj, poznawaj świat i baw się z Jadzią Pętelką. Jadzia Pętelka zaprasza maluchy na wycieczkę do lasu. Wraz z dziewczynką znajdź ulubione zwierzątko, przejdź labirynt, ozdób najpiękniejsze drzewko. To tylko niektóre z zadań, czekających na dzieci w tej książce. Urocze ilustracje, duże naklejki, zadania dostosowane poziomem trudności do najmłodszych sprawią, że dziecko z przyjemnością będzie sięgało po książkę i uczestniczyło w zabawach. Dziecko pozna nowe słowa, rozwinie wyobraźnię, logiczne myślenie i zdolności grafomotoryczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo ; Labirynty : dwie gry edukacyjne / Hervé Tullet. - Warszawa : Wydawnictwo Babaryba, 2015. - [44] karty : ilustracje kolorowe ; 15 cm.
Opis według opakowania.
Pudełko zawiera talię 44 dużych, dwustronnych, kartonowych kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min.
Data wydania na podstawie strony wydawcy.
Gra otrzymana w ramach akcji "Zgrana Biblioteka" prowadzona przez Firmę Rebel.
Zawiera: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, herb Avelu, 27 monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 8 kości bohaterów, 20 znaczników wytrzymałości, tarcza wytrzymałości Monstrum, 3 żetony kraterów, 25 dwustronnych żetonów ekwipunku, 31 potworów, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, almanach, dwustronna mapa gwizdozbiorów, pomoc gracza, instrukcja (19, [1] strona).
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Co jest w środku? : odkrycia z latarką / Krzysztof Zięba. - Warszawa : MULTICO Oficyna Wydawnicza, © 2022. - [48] stron : ilustracje ; 23x26 cm.
Na 4. stronie okładki: Poświeć latarką, aby zobaczyć co jest w środku.
Pozycja ta jest książką obrazkową, która używa efektu podświetlenia, aby pozwolić na przeglądanie zawartości w sposób niezwykle ciekawy i zachęcający do dalszego poszukiwania. Co tak naprawdę porusza wskazówki zegarka i kto zrobił dziurę w jabłku? Odpowiedzi na te pytania skrywają się na kartach książki, która jest opleciona bardzo estetyczną i przyjemną dla oka szatą graficzną. Kiedy dziecko zobaczy nową zagadkę, bardzo szybko będzie chciało dowiedzieć się, co się za nią kryje. Sekret ukaże się, gdy tylko maluch poświeci latarką od spodu kartki. W ten sposób odkryje, czy w torebce mamy, oprócz tysiąca drobiazgów, jest również smakołyk. Znajdzie też odpowiedzi na wiele innych pytań, które bardzo szybko pojawią się w jego głowie, gdy spojrzy na karty książeczki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Co tu się schowało? : odkrycia z latarką / Krzysztof Zięba. - Warszawa : MULTICO Oficyna Wydawnicza, © 2021. - [48] stron : ilustracje ; 23x26 cm.
Na 4. stronie okładki: Poświeć latarką, aby zobaczyć co jest w środku.
Dzięki tej lekturze odbiorca przyjrzy się dokładniej sekretnym miejscom na łące, a także w przydomowym ogrodzie. Zwiedzi uważnie całe miasto, a przy okazji zajrzy również do lasu. Przekona się również, co kryje się w chmurach oraz na stacji benzynowej. Maluch ma za zadanie przyjrzeć się kolorowym obrazkom, by te wpłynęły w znaczący sposób na jego wyobraźnię i pozwoliły odgadnąć, kogo może spotkać na poszczególnych ilustracjach. Będzie się więc zastanawiał, kto mieszka w domku na drzewie, co ukrywa wielka sterta liści i dlaczego benzyna, wlana do samochodu nagle znika. Tymczasem wystarczy, że skieruje strumień światła latarki od tyłu na daną kartkę bądź zerknie na nią pod światło, a odpowiedź znajdzie się sama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Poświeć latarką, aby zobaczyć co ukryło się w bajce?.
W tym tomie autor zabiera najmłodszych do krainy baśni. Na początek dziecko, oglądając kolorowe obrazki, uruchamia wyobraźnię i zgaduje, kto ukrył się w zbroi rycerza, dlaczego nie można wyrwać rzepki z ogródka lub kto śpi w tulipanie. Po czym wystarczy, że poświeci latarką na kartkę od tyłu lub spojrzy na nią pod światło i wszystko ukazuje się jego oczom. Przedstawione tematy utworzone zostały na podstawie znanych bajek i wierszy dla dzieci. Odkryte obrazy nie zawsze odzwierciedlają fabułę oryginalnej bajki, często zaskakują i prowokują do tworzenia nowych scenariuszy. Publikacja wykorzystuje efekt nakładania się na siebie obrazów po ich podświetleniu. To świetna zabawka, która w prosty sposób rozwija wyobraźnię, motywuje dzieci do opowiadania i inspiruje rodziców, jak kreatywnie spędzić wspólnie czas. Strefa fit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej