Dobra luksusowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(4)
Filia Os. Gorzków
(2)
Filia Os. Biegonice
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Autor
Bukowska Monika
(1)
Moyes Jojo (1969- )
(1)
Pacuła Bartosz
(1)
Ryrych Katarzyna (1959- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Trawka Dominika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4457)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Dobra luksusowe
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1905)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1839)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1078)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(848)
Sztuka
(845)
Magia
(840)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(767)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(714)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(553)
Relacja romantyczna
(550)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(490)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(456)
Wychowanie
(449)
Podróże
(441)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Arabia Saudyjska
(1)
Indie
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Turcja
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Informator
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Someone else's shoes.
To opowieść o dwóch kobietach. Pierwsza z głównych bohaterek, Sam, doświadcza właśnie całej gamy nieszczęść - jej małżeństwo się rozpada, a także z powodów zawodowych. Druga bohaterka, Nisha została zaś porzucona przez męża i wpadła w poważne kłopoty finansowe. Obie kobiety mocno się od siebie różnią, a ich losy nieoczekiwanie splatają się za sprawą zachwycających i bardzo drogich szpilek od Christiana Laboutina. Przezabawna i świetnie napisana historia, która pokazuje, że w najtrudniejszych momentach można odnaleźć wsparcie oraz sens życia - jeśli tylko otworzymy się na drugą osobę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
High-end : dlaczego potrzebujemy doskonałości / Bartosz Pacuła. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2023. - 332, [4] strony : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Ludzka kreatywność nie zna granic. Wynalazki i wprowadzane innowacje technologiczne mają oszczędzać nasz czas. Na całym świecie trwa wyścig o tempo i obniżanie kosztów produkcji. Nie ma znaczenia, czy jest to pieczywo, bawełniana koszula czy samochód. Ludzi zastępują roboty i maszyny, które nie popełniają błędów. Szybciej, więcej, taniej. Stop! Zwolnijmy i zróbmy krótki rachunek sumienia. Ile z tych przedmiotów zepsuło się i nie można już ich naprawić? Jaki koszt przy takiej eksploatacji zasobów ponosi środowisko? Czy obcowanie z takimi rzeczami sprawia nam przyjemność? W tej nieustannej pogoni zapominamy, że nic nie zastąpi pracy ludzkich rąk. Wysoka jakość i trwałość wymagają rzemieślniczej dokładności. Poznajmy ludzi i wejdźmy do ich warsztatu, w którym nadają rzeczom "duszę".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pas startowy / Katarzyna Ryrych. - [Wydanie I]. - [Łódź : Literatura], copyright 2021. - 239, [1] strona ; 22 cm.
(Plus Minus 16)
Dobry adres, metka na ubraniu potwierdzająca najlepszą markę, „piętrowe” zajęcia pozalekcyjne – oto „pas startowy”, czas kołować! Tylko czy jest on faktycznie potrzebny? Kornelia i Krystian, mimo dobrego adresu zamieszkania, nie czują się wybrańcami losu. Materialnie bardzo dobrze uposażeni, rosną na jałowej glebie, pozbawieni czułości, zrozumienia, rodzinnego ciepła i przede wszystkim miłości, która jest prawdziwym pasem startowym w dorosłe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/Po (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wartość luksusu : perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw / Beata Stępień. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 347, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? • jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? • jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing Premium / Dominika Trawka. - Gliwice: Wydawnictwo Helion , copyright 2020. - 171, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Na grzbiecie, okładce i stronie tytułowej skrót MP.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami. W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej