Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(24)
Czytelnia naukowa
(13)
Autor
Mruk Henryk
(3)
Sokół Aneta
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bajak Maria (marketing)
(1)
Baran Radosław
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalska Anna (ekonomia)
(1)
Krzak Maciej
(1)
Kucia Michał
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majcher Sylwia
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marciniak Beata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Marciniak Łukasz T
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Modrzyk Ariel (1985- )
(1)
Murphy Kevin Miles (1958- )
(1)
Mytko Weronika
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczak Tomasz (ekonomia)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Piasek Marek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Sapała Marta
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorek Monika
(1)
Smith Alan
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Stodolny Maciej
(1)
Stępień Beata
(1)
Swadźba Urszula
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Taranko Teresa
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Walczak-Duraj Danuta (1947- )
(1)
Wiktor Jan
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zakonnik Łukasz
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Działacze społeczni
(1)
Ekonomiści
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4456)
Literatura polska
(4392)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2575)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1904)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1837)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1232)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1077)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(877)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(846)
Sztuka
(844)
Magia
(839)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(766)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(713)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(696)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(552)
Relacja romantyczna
(549)
Młodzież
(545)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(537)
Tematy i motywy
(534)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(528)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Uczniowie
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(455)
Wychowanie
(449)
Podróże
(440)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Świat
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Indie
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Reykjavík (Islandia)
(1)
Turcja
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(16)
Raport z badań
(9)
Opracowanie
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Zarządzanie i marketing
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Dom i ogród
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej. Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna : co wpływa na zachowanie jednostki / Gary S. Becker, Kevin M. Murphy ; przekład Maciej Krzak. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2020. - 230 stron : wykresy ; 21 cm.
Społeczny wpływ na zachowanie jednostki jest powszechny, a nawet wszechogarniający. O tym, które restauracje i książki są popularne, decyduje w dużej mierze przelotna moda; na skłonność nastolatka do przyjmowania narkotyków i palenia papierosów silnie wpływa to, czy robią to również jego rówieśnicy; na preferencje wyborcze danej osoby oddziałują sondaże popularności polityków; na to, czy niezamężna matka wystąpi o zasiłek, wpływa to, czy wiele kobiet w jej sąsiedztwie już go pobiera. Popularność różnego rodzaju ubrań, wymyślnych zegarków, dzieł sztuki i stylów architektonicznych, a nawet idei zależy od mody i upodobań intelektualnych „liderów”. W książce „Ekonomia społeczna” autorzy przedstawiają następstwa społecznego wpływu na zachowania jednostki. Omawiają wpływ różnic w cenach, poziomie altruizmu, prawach i innych czynników na formowanie się grup społecznych. Rozważają, jak jednostki i rodziny są podobierane we wszelkiego rodzaju związki małżeńskie i koleżeńskie, grupy sąsiedzkie, dochodowe i społeczne, szkoły, kościoły, a także jak zostają dobrane pod względem konsumpcji dóbr. Analizują dynamikę kształtowania się społecznych oddziaływań przez przelotne fascynacje, mody i normy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce również nazwa wydawnictwa oryginalnego: Wiley.
Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj! Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i przedsiębiorców Odwołuje się do fundamentalnych modeli Customer Development oraz Lean Startup Zawiera niesamowitą, rozbudowaną bibliotekę technik szybkich eksperymentów Oceń trafność swojej koncepcji za pomocą mistrzowskiej metodologii! Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment. Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne dane! A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Teraz jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek. W tej książce znajdziesz najnowsze skuteczne rozwiązania praktyczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve'a Blanka: metodologiach Customer Development oraz "w teren!". Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami! Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najsłynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć się stosowania niezwykłych technik eksperymentów! Przed Tobą nowoczesny przewodnik po świecie szybkich testów, dzięki którym znajdziesz drogę do działalności na dużą skalę. Wybieraj spośród 44 praktycznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemały dochód! Do dzieła! Przetestuj, zanim wdrożysz! Przystępnie podana praktyczna i potrzebna wiedza Liczne łatwe do zapamiętania rysunki i schematy Rozszerzające biznesową świadomość przykłady i komentarze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alfabetyzm finansowy na świecie i w Polsce / Andrzej Cwynar. - [Warszawa] : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, [2021]. - 257 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wiedza finansowa i umiejętność jej zastosowania w praktyce – to, co przyjęło się nazywać alfabetyzmem finansowym (ang. financial literacy) – są silnie związane z zachowaniami finansowymi konsumentów i rezultatami, do których te zachowania prowadzą. Mówiąc krótko, jednostki bardziej kompetentne finansowo częściej podejmują właściwe zachowania finansowe i uzyskują lepsze wyniki w zarządzaniu własnymi finansami. Wiedza i umiejętności finansowe Polaków są niskie – niższe nie tylko niż na Zachodzie, ale także niż w innych krajach naszego regionu. To główna przyczyna powstania tej książki. Jej celem jest zbadanie związków alfabetyzmu finansowego Polaków z ich cechami społeczno-demograficznymi i ekonomicznymi: płcią, wiekiem, poziomem wykształcenia, osiąganym dochodem, a także uczestnictwem w formalnej edukacji finansowej. W odróżnieniu od istniejących opracowań badanie zaprezentowane w książce ma charakter metaanalityczny: uwzględnia dane pierwotne pochodzące z pięciu dużych sondaży przeprowadzonych w latach 2015–2018. Metaanaliza pozwala na uchwycenie tendencji w wynikach wcześniejszych badań w celu ich uogólnienia. Jest szczególnie przydatna wtedy, gdy wyniki wcześniejszych badań są niejednoznaczne – jak w przypadku relacji alfabetyzmu finansowego z płcią i wiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / Anna Giza. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2017. - 331 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług. Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę. Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową. Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania, ISSN 2084-6193 ; nr 274)
Monografia jest poświęcona problematyce innowacji w polskiej gastronomii i uwarunkowaniom ich wprowadzania. Celem pracy było ustalenie znaczenia innowacji powstałych w placówkach gastronomicznych dla właścicieli lokali i ich klientów. Książka składa się z sześciu rozdziałów, które ułożono zgodnie z zasadą dedukcji. Zaczęto od omówienia problemów ogólnych, odnoszących się do kwestii teoretycznych związanych z postępem i innowacjami. Następnie przeanalizowano zagadnienia związane z rozwojem rynku usług gastronomicznych. Dwa kolejne rozdziały poświęcono omówieniu wyników badań własnych przeprowadzonych wśród zarządzających placówkami gastronomicznymi i ich klientów. Ostatni rozdział zawiera zaś ocenę efektywności ekonomicznej wdrażanych innowacji w placówkach gastronomicznych. Opracowano go w formie studium przypadków. Książkę kończy podsumowanie, w którym zweryfikowano postawione we wstępie hipotezy badawcze. Przedstawiono w nim ważniejsze wnioski wynikające z pracy oraz zamieszczono rekomendacje dla prowadzących lokale gastronomiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście wykorzystania jej w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I - I dodruk. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej