Komunikacja wizualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(3)
Czytelnia naukowa
(2)
Autor
Antczak Mariola
(1)
Doktorowicz Krystyna (1955- )
(1)
Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Rutka Michalina (1977- )
(1)
Szews Przemysław
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4457)
Literatura polska
(4392)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2575)
Komunikacja wizualna
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1904)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1837)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1232)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1078)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(877)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(848)
Sztuka
(844)
Magia
(839)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(766)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(713)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(553)
Relacja romantyczna
(549)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(489)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(455)
Wychowanie
(449)
Podróże
(441)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; t. 206)
Na grzbiecie Tom 206.
Monografia dotyczy zagadnień nieczęsto podejmowanych w polskiej literaturze naukowej, a ważnych z punktu widzenia społeczności akademickiej. Jak zostało to zaznaczone we wstępie publikacji, podjęta problematyka odnosi się do jednego z etapów procesu komunikacji naukowej bezpośredniego przedstawiania wyników badań na konferencjach organizowanych przez i dla środowiska uczonych. Autorzy książki przygotowali ciekawe i drobiazgowe wręcz informacje teoretyczne na temat konferencji naukowych, wystąpień publicznych, jak również praktyczne, dotyczące wykorzystania różnych narzędzi służących opracowaniu prezentacji multimedialnych, ich rzetelnego przygotowania merytorycznego oraz edytorskiego, a także optymalnego przedstawienia przed publicznością. Recenzowaną publikację, przeznaczoną nie tylko dla środowiska akademickiego, ale dla wszystkich osób posługujących się w swojej pracy prezentacjami multimedialnymi, wyróżnia bogata i starannie zestawiona kwerenda bibliograficzna. Reasumując, praca jest interesującym kompendium o uniwersalnym i użytecznym charakterze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja składa się z trzech odrębnych części. Pierwsza ma charakter wprowadzający i definije pojęcie wirtualnej rzeczywistości. Druga część książki zawiera treści odnoszące się do wizualności w relacji człowiek-świat, do transformacji kultury w epoce globalnych mediów cyfrowych. W trzeciej części pracy Michalina Rutka wskazuje, że popularyzacja wynalazku, którym jest Internet, wpłynęła na ekspresję ja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych. * Książka może służyć jako podręcznik dla studentów dziennikarstwa i samych dziennikarzy zajmujących się przekazem wizualnym i tworzeniem infografik. [...] Analizy przykładów dobrych i nietrafionych infografik są jednym z bardziej znaczących atutów publikacji. [...] Monografia jest bogato ilustrowana przykładami infografik, przez co stanowi bardzo dobry materiał poglądowy, m.in. dla studentów i wykładowców dziennikarstwa oraz dziennikarzy chcących wzbogacić swój warsztat. Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Adamskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje wiele wątków związanych z fotografią i fotografowaniem oraz z praktyką i krytyką komunikacji wizualnej, i to z kilku naukowych perspektyw. Zachowuje przy tym rzadką w takich przedsięwzięciach spójność. Ma swoich przywoływanych explicite pa-tronów, w szczególności Rolanda Barthesa i Johna Bergera w zakresie teoretycznym i analitycznym oraz Henri'ego Cartier-Bressona, Roberta Capę i Eugena Smitha w odniesieniu do praktyki zatrzymywania świata w obrazie fotograficznym i świadomości tego, czym fotografia być powinna. Spójność niniejszej publikacji polega jednak nie tylko na wspólnym kodzie, posługiwaniu się podobnymi kanonami i metodami (przede wszystkim semiologicznymi i spod znaku krytycznej analizy dyskursu). Autorzy poszczególnych rozdziałów przejawiają również tę samą troskę o jakość komunikacji wizualnej: o jakość użytkową (w obszarze fotografii dziennikarskiej, artystycznej czy reklamowej), a także o jej etyczne standardy odpowiadanie potrzebom ludzkim, uczciwość w relacjonowaniu politycznych sporów, opowiadanie z empatią, czy nawet czułością o najbardziej bolesnych problemach ludzkości doby pandemii, wojen i uchodźctwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej