Sprzedaż
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(5)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(7)
Czytelnia naukowa
(2)
Autor
Detroy Erich-Norbert (1945- )
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Günday Hakan (1976- )
(1)
Haftka Işık Dorota
(1)
Holiday Ryan
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Lemkin Jason (1969- )
(1)
Miron Jacek
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Ross Aaron (1971- )
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura turecka
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4694)
Kobieta
(4449)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2576)
Sprzedaż
(-)
Rodzina
(2189)
Miłość
(1902)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1833)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1571)
II wojna światowa (1939-1945)
(1510)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1331)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1274)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1027)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(876)
Policjanci
(856)
Nastolatki
(846)
Sztuka
(844)
Magia
(838)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(817)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(765)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(710)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(695)
Trudne sytuacje życiowe
(682)
Dziewczęta
(680)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(569)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(554)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(551)
Relacja romantyczna
(546)
Młodzież
(545)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Kościół katolicki
(540)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(525)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Uczniowie
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(476)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(454)
Wychowanie
(449)
Podróże
(440)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: miejsce
Antalya (Turcja)
(1)
Turcja
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potraktuj tę książkę jak naukę pływania w oceanie sprzedaży. W zdrowiu i skuteczności. Przez długie lata. Rekiny Sprzedaży są największą w Polsce społecznością zrzeszającą handlowców wszystkich branż w mediach społecznościowych. Działamy nieustannie od 2016 roku, dostarczając przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, managerom i trenerom sprzedaży codziennej dawki nowinek ze świata sprzedaży i humoru oraz umożliwiając interakcję z innymi handlowcami. Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna, błyskotliwa satyra o świecie zbudowanym na mistyfikacji i manipulacji. Wchodzicie do centrum jubilerskiego, zachwycającego i wytwornie urządzonego. Przed wami ogromny wybór drogiej biżuterii. Niepowtarzalna szansa obcowania z drogocennymi klejnotami. Najpierw jednak na waszej drodze stają sprzedawcy. Będą chcieli dobić targu i urobić was swoimi metodami. Ozłocić i ogołocić... Nowa powieść Hakana Gündaya przybliża świat, którym rządzi turystyka i w którym główną rolę zawsze odgrywają sprzedawcy. Kozan, główny bohater, potrafi sprzedać wszystko, co tylko wpadnie mu w ręce. Günday, przemawiając żargonem takich jak Kozan, ujawnia, że świat ten jest obliczony jedynie na sukces, którego miarą jest sprzedaż. Krytykując system i panujący ład, pisarz ukazuje nieznaną dotąd relację między Wschodem a Zachodem, dokonując bezkompromisowej krytyki społeczno-ekonomicznej turystyki w Turcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to bardzo ważny sposób postrzegania relacji między dziełem a jego odbiorcą. Między fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma służyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: tworzyć z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek uchwycić nie tylko ducha swoich czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego znakomity sitcom wszedł do współczesnego kanonu wykorzystać wsparcie zespołu i otrzymywane informacje zwrotne na możliwie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury budować platformę wiernych i oddanych zwolenników - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Interesujesz się marketingiem internetowym? Chcesz zgłębić tajniki znaczenia treści jako narzędzia wpływającego na wyniki sprzedażowe i relacje z odbiorcami? Solidnej dawki wiedzy dostarczy Ci "Biblia content marketingu" autorstwa Dariusza Puzyrkiewicza, eksperta w dziedzinie tekstów sprzedażowych. Jak od słowa przejść do finalizacji transakcji? Nie jest to łatwa droga, ale określenie celów i zaplanowanie strategii pozwala na skuteczne pokonanie niełatwej ścieżki wiodącej od chęci dokonania sprzedaży do zamknięcia procesu. Dariusz Puzyrkiewicz tłumaczy, aby nie działać chaotycznie, bez wcześniej przygotowanej koncepcji, a postawić na zaprojektowanie trasy, która zaprowadzi do realizacji wytyczonych na wstępie założeń. "Biblia content marketingu" wyjaśnia, czym jest content marketing, a następnie przekształca zagadnienia teoretyczne w praktyczne, dostarczając szeregu pomysłów, które warto rozważyć, a także ciekawostek związanych z działalnością autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
By zwiększyć prawdopodobieństwo dojścia do celu… Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności. Tym bardziej że żyjemy w czasach, w których nauczyć się — od uczyć się i nauczyć się na nowo, już w zaktualizowanej wersji — to warunek sprawnego poruszania się na rynku pracy zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera receptę na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną oraz jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The art of closing the sale : the key to making more money faster in the world of professional selling.
Książka ta oferuje konkretne narzędzia i strategie, które pozwalają sprzedawcom profesjonalnie zamykać transakcje, budować trwałe relacje z klientami i przekształcać procesy sprzedażowe w źródło stałego dochodu. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w dziedzinie działań sprzedażowych, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując praktyczne metody skutecznego finalizowania umów. Czytelnik dowiaduje się, jak właściwie identyfikować potrzeby klientów, skutecznie rozwiewać ich wątpliwości oraz w jaki sposób wykorzystać psychologiczne mechanizmy finalizacji transakcji. Ponadto książka zawiera obszerny zestaw przykładów i ćwiczeń, które pozwalają na praktyczne opanowanie prezentowanych technik i umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej