Zarządzanie procesami biznesowymi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(4)
Czytelnia naukowa
(5)
Autor
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Beck Ewa
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bińkiewicz Damian
(1)
Christensen Clayton M. (1952- )
(1)
Covey Sean
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Huling Jim
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Kuźniarska Aneta
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
McChesney Chris
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowicka-Skowron Maria (1950- )
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Waśniewski Jarosław
(1)
Weiss Elżbieta (1950- )
(1)
Świerczek Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4457)
Literatura polska
(4392)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2575)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1904)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1837)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1232)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1078)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(877)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(848)
Sztuka
(844)
Magia
(839)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(766)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(713)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(553)
Relacja romantyczna
(549)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(489)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(455)
Wychowanie
(449)
Podróże
(441)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluo-wały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketin-gowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środo-wisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia stanowi bardzo interesujący materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych istotności zrównoważonego rozwoju. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Bugdola. Autorki w bardzo ciekawy sposób powiązały tematykę wynagrodzeń ze zrównoważonym rozwojem, przenosząc na grunt rozważań nad wynagrodzeniami wymiary uznawane za podstawowe w zrównoważonym rozwoju – społeczny, ekonomiczny i środowiskowy. Zestawienie tych dwóch obszarów jest obecnie dość rzadko spotykane, choć z pewnością przyszłościowe – rozważania nad kolejnymi funkcjami personalnymi (obok wynagrodzeń) w kontekście zrównoważenia lub równoważenia będą na pewno podejmowane przez kolejnych autorów. Z recenzji dr hab. Patrycji Zwiech, prof. US. Wynagradzanie pracowników w organizacji ma bezpośredni wpływ na kreowanie pożądanych zachowań pracowniczych dlatego może znacząco wpłynąć na poszerzanie świadomości pracowników i promowanie wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem, które z kolei przełożą się na prośrodowiskowe zachowania pracowników i ich rodzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The 4 disciplines of execution : achieving your wildly important goals.
Na okładce: Już znasz swój cel. Teraz dowiesz się, jak go osiągnąć! Biznesowy bestseller „The Wall Street Journal”.
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia poświęcona jest zastosowaniu systemu controllingu do wspomagania zarządzania procesami w przedsiębiorstwach. Dokonano w niej szerokiego przeglądu literatury z zakresu controllingu procesów uwzględniającej implementację nowoczesnych trendów do teorii i praktyki zarządzania. Zdefiniowano założenia konceptualizacji i operacjonalizacji koncepcji controllingu procesów w odniesieniu do różnych podejść do działania przedsiębiorstw. Ważną część pracy stanowi prezentacja badań, których celem było pozyskanie wiedzy na temat stanu controllingu w przedsiębiorstwach działających w Polsce. Wykorzystano wiedzę kadry zarządzającej, zarówno szczebla naczelnego, jak i dyrektorów oraz kierowników operacyjnych. W badaniach uwzględniono także sugestie i wskazówki controllerów i zewnętrznych konsultantów wspomagających działy controllingu i zarządy firm w procesie wdrażania i funkcjonowania controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Książka przedstawia w sposób kompleksowy węzłowe aspekty i problemy badawcze zarządzania procesowego. Publikacja została ukierunkowana na procesy wytwórcze, jakie generalnie występują w działalności gospodarczej. Publikacja jest przeznaczona dla tych odbiorców, którzy zajmują się metodologią zarządzania procesowego oraz jej zastosowaniami. Jest także adresowana do kierownictwa przedsiębiorstw, rad nadzorczych, konsultantów. Książka powinna być pomocna dla słuchaczy na kierunkach menedżerskich uczelni ekonomicznych i technicznych, jak również będzie przydatna w pracy zespołów badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Przyjęta nazwa autora: Agnieszka A. Szpitter.
Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzania, którego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta na projektach i wykonywana jest w formule projektowej, co powoduje zmiany kulturowe, organizacyjne oraz zmiany w procesach. W publikacji Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie pięcioletnich badań, które wpisują się w paradygmat procesowo-projektowy współczesnego zarządzania w XXI w. i są próbą integracji w jeden współistniejący system zarządzania w usprawnianiu procesów oraz projektów, a jednocześnie są krokiem wbudowaniu doskonałości operacyjnej w łańcuchu wartości i oceny wyników procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce błędnie: recenzenci, prawidłowo: recenzent.
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i kontrolowania działań wielopodmiotowych natury logistycznej i pozalogistycznej. Orientację procesową zarządzania łańcuchem dostaw osadzono w nurcie zintegrowanym, który łączy czynności regulacyjne realizowane w sposób zrutynizowany i mechanistyczny z niesformalizowanym i kreatywnym podejściem do organizacyjnego uczenia i rozwijania umiejętności. Stąd w ujęciu zintegrowanym zarządzanie łańcuchem dostaw polega na odnotowaniu i wyjaśnieniu etapów w procesie zarządzania (charakterystycznych dla podejścia normatywnego), z jednoczesnym uwzględnieniem czynników osobowościowych i aksjologicznych będących przedmiotem szczególnego zainteresowania nurtu behawioralnego. Zgodnie z podejściem zintegrowanym etapy procesu zarządzania łańcuchem dostaw niekoniecznie przebiegają w określonym porządku, sekwencyjnie i liniowo, lecz wzajemnie na siebie nachodzą oraz mogą następować jednocześnie i w różnej kolejności. Przebieg procesu zarządzania jest bowiem uzależniony od uwarunkowań występujących w konkretnej sytuacji decyzyjnej. W rezultacie łączenia podejścia normatywnego i behawioralnego koncepcja ta zostaje nasycona wartościami, które odwołują się do integracji jako jej konstytutywnej cechy zarządzania łańcuchem dostaw. W celu omówienia wzajemnego oddziaływania podejścia normatywnego i behawioralnego w zarządzaniu łańcuchem dostaw wykorzystano koncepcję krawędzi chaosu. W myśl przyjętego w książce stanowiska, świadomość istnienia oraz umiejętność oscylacji łańcucha dostaw na krawędzi chaosu jest rezultatem aplikacji podejścia zintegrowanego w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Innymi słowy, krawędź chaosu umożliwia menedżerom dostrzeżenie różnych odcieni szarości, które manifestują zróżnicowaną intensywność stosowania podejścia normatywnego i behawioralnego podczas realizacji czynności regulacyjnych zarządzania łańcuchem dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona rozważaniom dotyczącym kwestii zarządzania. Czytelnik odnajdzie tu odniesienia do szeroko rozumianego zarządzania, w szczególności spraw pracowniczych mających wpływ na efektywne realizowanie powierzonych zadań. Odrębny obszar problemów stanowi problem marki, myślenia strategicznego, a także podejścia Public Service Improvement.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej