Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(45)
Czytelnia naukowa
(12)
Autor
Lipiec-Szafarczyk Monika
(3)
Sinek Simon
(3)
Duda-Piechaczek Edyta
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Jagielnicki Adam
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Lake Neville
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Witkowska Magdalena
(2)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bland Michael
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bullock August
(1)
Bureš Ivan
(1)
Cooke Robert A. (1931- )
(1)
Cramer James J
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Docker Peter
(1)
Dutko Maciej
(1)
Grzesiak Jan
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Hague Nick (1974- )
(1)
Hague Paul N
(1)
Hahn Emilia
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hickley Kristin
(1)
Hilszczańska Dominika
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
James Larry
(1)
Jawień Robert
(1)
Jolles Robert L. (1957- )
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kisiel-Dorohinicki Wacław
(1)
Klepacki Laura
(1)
Kolny Beata
(1)
Korach Romuald
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Kucia Michał
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maister David H
(1)
Mauldin John F
(1)
Mead David (coaching)
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Morgan Carol-Ann (1958- )
(1)
Morgan Nick
(1)
Murray Iain
(1)
Piątkowski Jacek
(1)
Plata-Nalborski Karol
(1)
Rybiński Krzysztof (1967- )
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stolecka Agata
(1)
Stolecka-Makowska Agata
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymańska Kamila
(1)
Theaker Alison
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Walkiewicz Jacek
(1)
Watkins Michael
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wilson Paul
(1)
Wilson Paul (1949- )
(1)
Wolny Robert (ekonomia)
(1)
Wragg David William
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Zaremba Adam
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Giełda papierów wartościowych
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Papiery wartościowe
(4)
Public relations
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Autoprezentacja
(1)
Avon Products
(1)
Coaching
(1)
Crowdsourcing
(1)
Decyzja
(1)
Dotacje unijne
(1)
Emisja głosu
(1)
Finanse
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Internet
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kosmetyki
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Obligacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Osobowość
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Procesy grupowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przekonania
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rynek
(1)
Samopoznanie
(1)
Sapoznanie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Trening grupowy (psychol.)
(1)
Twórczość
(1)
Zaufanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(3)
Opracowanie
(2)
Blogi
(1)
Mowy
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
50 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry s. tyt. i okł.: Wyraźna mapa zawiłej rzeczywistości rynkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na 4 s. okł.: Książki klasy business.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U dołu s. tyt. i okł.: Sposób na biznes, skorzystaj z wiedzy ekspertów, poznaj blaski i cienie franczyzy, zarabiaj na bezpiecznym biznesie. Tyt. oryg.: The Franchising handbook : the complette guide.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Leaders eat last : why some teams pull together and others don't.
Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację "Zaczynaj od DLACZEGO" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członków zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety są gotowi zaryzykować życie, bo wiedzą, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istnieją środowiska i kultury, które naturalnie wydobywają z człowieka to, co w nim najlepsze. Jeśli firmie uda się wprowadzić taką mentalność, pracownicy będą chętniej podejmować ryzyko ze świadomością, że ich koledzy i szefowie staną za nimi murem, niezależnie od okoliczności. Sinek wyjaśnia na podstawie barwnych i przekonujących przykładów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzględniając w tym równaniu ludzi. Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. Czy to rzeczywiście jest aż takie proste? Ten model wykorzystują najlepsze przedsiębiorstwa na całym świecie - i osiągają dzięki niemu znacznie większe zyski, rozwijają się intensywniej i są znacznie bardziej konkurencyjne na niełatwym współczesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma dołączyła do tego grona? Chcesz nadać tempo własnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzą Cię inni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Start with why : how great leaders inspire everyone to take action.
Zrób to inaczej niż inni Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. DLACZEGO jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve'a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów. Każdy z nas może zdobyć tę umiejętność. Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą. Przyciągnij do siebie ludzi i trwale zmień oblicze biznesu. Poznaj siłę DLACZEGO! Książka ta jest przeznaczona dla tych, którzy chcą inspirować innych i tych, którzy szukają kogoś, kto by ich zainspirował
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka "Zaczynaj od Dlaczego" zachęciła miliony czytelników do przemyślenia wszystkiego, co robią - w życiu prywatnym, w karierze zawodowej i w prowadzeniu firmy. Znajdź swoje DLACZEGO zaczyna się w miejscu, w którym skończyło się "Zaczynaj od Dlaczego". Pokazuje, jak wykorzystać w praktyce cenne spostrzeżenia Simona Sinka, tak aby poczuć większą inspirację w pracy, a w dalszej kolejności zacząć inspirować ludzi dookoła siebie. Wierzę, że spełnienie jest prawem, a nie przywilejem. Wszyscy zasługujemy na to, by budzić się pełni inspiracji, czuć się bezpieczni w pracy i wracać do domu z poczuciem, że przyczyniliśmy się do czegoś większego i ważnego. Kluczem do osiągnięcia takiego spełnienia jest pełne zrozumienie, DLACZEGO robimy to, co robimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations w internecie / Jerzy P. Szyfter. - Warszawa : "Helion", cop. 2005. - 178 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
U dołu s. tyt. i okł.: Poznaj zasady ePR, zaprojektuj odpowiednią witrynę www i internetowe biuro prasowe, stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność, wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory : jeśli twoja firma jest niewidoczna w internecie, to jakby nie było jej wcale.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pełna moc możliwości / Jacek Walkiewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. - 187, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Onepress Exclusive.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na s. tyt. i okł.: Podejście do negocjacji ; Kierowanie przebiegiem rozmów ; Sztuka prowadzenia negocjacji i przezwyciężania kryzysów ; Niezawodne narzędzia i techniki kryzysów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia słów : jak pisać teksty, które porwą tłumy / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 287 stron ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wyd. 2 rozszerz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 252 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wydanie 3 zaktualizowane. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2014. - 263 stron: ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest. Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Osobisty Mentor)
Na s. tyt. i okł.: Jak przygotować się do spotkania?. Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe?. Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu?. dotyczy oryg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej