Analitycy finansowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia naukowa
(2)
Autor
Czaja-Cieszyńska Hanna
(1)
Kochański Konrad (ekonomista)
(1)
Kubacka Maria
(1)
Lulek Adam
(1)
Sadowska Beata (ekonomistka)
(1)
Łazarczyk Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(6814)
6-8 lat
(4712)
9-13 lat
(3778)
0-5 lat
(3003)
Młodzież
(2187)
Analitycy finansowi
(-)
14-17 lat
(1688)
Szkoły wyższe
(1055)
Szkoły podstawowe
(345)
Szkoły średnie
(323)
Rodzice
(170)
Dorośli
(168)
Menedżerowie
(155)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(112)
Radcy prawni
(101)
18+
(98)
Adwokaci
(98)
Nauczyciele
(95)
Przedsiębiorcy
(86)
Sędziowie
(86)
Urzędnicy
(86)
Pracownicy naukowi
(78)
Psycholodzy
(52)
Licea
(49)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Ekonomiści
(32)
Inżynierowie
(31)
Księgowi
(31)
Gimnazja
(30)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Policjanci
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Koszty
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunek kosztów klienta
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Koszty stanowią jedną z najważniejszych kategorii ekonomicznych, a efektywne zarządzanie nimi stało się koniecznością dla współczesnego przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja to swoiste kompendium wiedzy na temat sprawozdawczego rachunku kosztów, który - będąc fi larem rachunkowości finansowej - jest odpowiedzialny za dostarczanie użytecznych informacji kosztowych zgodnych z przepisami regulacji bilansowych. Wśród zaprezentowanych w książce zagadnień są m.in.: - istota i przekroje klasyfikacyjne kosztów, - funkcje, zadania i odmiany rachunku kosztów, - pomiar kosztów rodzajowych, - rozliczanie kosztów działalności pomocniczej oraz kosztów wydziałowych, - rozliczanie kosztów w czasie, - rodzaje i metody kalkulacji kosztów, - raportowanie informacji kosztowych w sprawozdaniu finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa / Maria Kubacka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 152 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: • jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, • jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, • jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, • jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, • jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, • w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej