Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(4)
Czytelnia naukowa
(7)
Autor
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chmielewska Aleksandra (marketing)
(1)
Herman Andrzej (1949-2016)
(1)
Jaki Andrzej (1964- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Kubacka Maria
(1)
Miszczyński Miłosz
(1)
Pokojski Zenon
(1)
Rojek Tomasz (ekonomia)
(1)
Szablewski Andrzej T
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Ćwięk Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Analitycy finansowi
(1)
Księgowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4694)
Kobieta
(4449)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2576)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(-)
Rodzina
(2189)
Miłość
(1902)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1833)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1571)
II wojna światowa (1939-1945)
(1510)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1331)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1274)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1027)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(876)
Policjanci
(856)
Nastolatki
(846)
Sztuka
(844)
Magia
(838)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(817)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(765)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(710)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(695)
Trudne sytuacje życiowe
(682)
Dziewczęta
(680)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(569)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(554)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(551)
Relacja romantyczna
(546)
Młodzież
(545)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Kościół katolicki
(540)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(525)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Uczniowie
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(476)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(454)
Wychowanie
(449)
Podróże
(440)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Rumunia
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego. W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa – Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7.096/.97 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek zrodziło potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań zarządczych, gwarantujących zarówno efektywną realizację celów właścicieli przedsiębiorstw, jak i stworzenie skutecznych mechanizmów zapewniających integrację tych celów z celami menedżerów. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie było powstanie i szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością (value based management) integrującej strategię przedsiębiorstwa ze sferą zarządzania finansami. W monografii zaprezentowano znaczenie kategorii wartości przedsiębiorstwa oraz mechanizmów jej pomiaru i oceny jako determinantów procesu ewoluowania współczesnego zarządzania. Wśród omówionych zagadnień: • złożone uwarunkowania procesu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach oddziaływania procesów globalizacji – ich prezentacja i ocena • znaczenie kategorii wartości z punktu widzenia mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem oraz powstania i ewoluowania koncepcji zarządzania wartością • istota oraz narzędzia pomiaru efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa • wykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności kreowania wartości dla potrzeb analizy kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Władza misjonarzy to książka o misjonarskim zapale zmieniania świata i o kryzysie świeckiej religii towarzyszącej liderom nowych technologii, o ich świętokradztwach i sprofesjonalizowanej pokucie mającej przywrócić harmonię technologicznego raju na ziemi z Alphabetem, Metą, Apple i TikTokiem w roli głównej. Także o skruszonych inżynierach, żałujących każdej chwili, którą poświęcili na wymyślanie uzależniających algorytmicznych rozwiązań na naszych smartfonach i komputerach. Gdy technologia, rynek i konkurencja stawały się religią, szefowie firm nowych technologii i mediów zostawali misjonarzami Nowego Technooświecenia. Facebook (Meta) i Google (Alphabet) – organizacje o silnych kosmologiach – „emanowały boskością” i instrumentalnie wykorzystywały „święte” wartości, takie jak sprawiedliwość. Współczesne etyczne katastrofy big tech i „zmierzch technobogów” oznaczają kryzys legitymizowania przez świecką religię ich niewinności, sprawczości i bezkarności. Zanika wiara w ich dobre intencje i neoliberalną sakralizację rynku. Upada imperatyw „policzalności wszystkiego”, dostrzegana jest fasadowość języka świeckiej religii i ujawniane są „fałszywe metafory”. Na horyzoncie widać jednak świt nowego technouniwersum. Na gruzach „świętego przymierza” między użytkownikiem a big tech rodzą się nowe wizje i mity. Już nie „naprawy świata”, ale „poprawy” człowieka, a czasem jego zastępowania, jak w wypadku „generatywnej sztucznej inteligencji”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22/26+28 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa / Maria Kubacka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 152 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: • jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, • jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, • jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, • jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, • jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, • w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawowym celem monografii jest przybliżenie roli i znaczenia otwartych innowacji w kreowaniu wartości w biznesie. Jak słusznie zauważa Autor, innowacja sama w sobie może mieć wartość wyłącznie rozważań akademickich, jeżeli nie będziemy poszukiwali możliwości jej skomercjalizowania. () Recenzowana monografia pt. Otwarte innowacje. W poszukiwaniu nowych źródeł kreowania wartości w biznesie autorstwa Pana dra Zenona Pokojskiego stanowi bardzo wartościową pozycję z zakresu innowacji otwartych i ich roli w kreowaniu wartości. () Należy docenić jej walory poznawcze, merytoryczne, metodyczne i utylitarne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fuzje i przejęcia / Piotr J. Szczepankowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 252, [2] strony ; 24 cm.
Na okładce: Techniki oceny opłacalności i sposoby finansowania.
Karuzela integracji firm w gospodarce światowej ciągle się kręci. Coraz to nowe przedsiębiorstwa dochodzą do wniosku, że drogą fuzji i przejęć mogą poprawić swoją pozycję konkurencyjną na rynku. Procesy te nie omijają także Polski. Jest to zjawisko, któremu warto się, więc przyjrzeć i lepiej poznać. Przed podjęciem decyzji o integracji kadra menedżerska powinna rozpatrzyć, czy fuzja przyczyni się do przyspieszenia rozwoju połączonych przedsiębiorstw, czy będzie prowadzić do korzystnej dywersyfikacji produktów i obniżenia poziomu ryzyka, czy poprawi strukturę kapitałową firmy i czy spowoduje wzrost wartości zintegrowanych podmiotów gospodarczych. Oprócz rozległych kompetencji i doświadczenia praktycznego zadania te wymagają, zatem znajomości wszystkich teoretycznych dziedzin biznesu. W literaturze polskiej problem integracji przedsiębiorstw nie został jeszcze dobrze rozpoznany. Praktyka wyprzedza teorię. Celem pracy jest właśnie chęć wypełnienia luki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębior-stwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej