Specjaliści ds. public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(3)
Autor
Hartley Kate
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(6752)
6-8 lat
(4672)
9-13 lat
(3740)
0-5 lat
(2985)
Młodzież
(2177)
Specjaliści ds. public relations
(-)
14-17 lat
(1678)
Szkoły wyższe
(1053)
Szkoły podstawowe
(339)
Szkoły średnie
(322)
Rodzice
(170)
Dorośli
(168)
Menedżerowie
(154)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(111)
Radcy prawni
(100)
18+
(98)
Adwokaci
(98)
Nauczyciele
(95)
Sędziowie
(86)
Przedsiębiorcy
(85)
Urzędnicy
(85)
Pracownicy naukowi
(78)
Psycholodzy
(52)
Licea
(49)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Ekonomiści
(31)
Inżynierowie
(31)
Księgowi
(30)
Gimnazja
(29)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Policjanci
(14)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Marka (ekonomia)
(2)
Public relations
(2)
Kreowanie wizerunku
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować. Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej