Etyka biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(35)
Czytelnia naukowa
(30)
Zbiory regionalne
(1)
Filia Os. Kochanowskiego
(2)
Filia Os. Przydworcowe
(1)
Filia Os. Gorzków
(1)
Filia Os. Millenium
(1)
Autor
Gasparski Wojciech (1936- )
(4)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Dietl Jerzy (1927- )
(2)
Porębski Czesław (1945- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Bennis Warren G
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Bonca Mateusz A
(1)
Brown David
(1)
Chłus Zbigniew
(1)
Covey Stephen M. R
(1)
Czerwonka Monika
(1)
De Mente Boyé (1928- )
(1)
Dylus Aniela (1948- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Filek Janina
(1)
Finn Daniel K. (1947- )
(1)
Gabrusewicz Tomasz
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Huntsman Jon M
(1)
Jaworska Monika
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kiel Fred
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Klimek Jan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Koneczny Feliks (1862-1949)
(1)
Kostrzewski Leszek
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Lennick Doug
(1)
Makowska Marta
(1)
Maliński Mieczysław (1923-2017)
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Merrill Rebecca R
(1)
Miączyński Piotr
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Munus Paul M
(1)
Nakonieczna Justyna
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
O'Toole James (1945- )
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Piotrowska-Puchała Agnieszka
(1)
Potz Maciej (1977- )
(1)
Pratley Peter
(1)
Prochenka Tomasz
(1)
Puchała Jacek
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Rudnicka Agata
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Skodlarski Janusz (1947- )
(1)
Skulski Przemysław
(1)
Soczyński Sławomir
(1)
Sosenko Kazimierz
(1)
Sosnowski Leszek (1948- )
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Sternberg Elaine
(1)
Szewczak Janusz (1953- )
(1)
Vontobel Hans (1916- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojtaszko Witold
(1)
Zadroga Adam
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia (1943- )
(1)
Łuków Paweł (1964- )
(1)
Śniadecki Janusz
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4697)
Kobieta
(4426)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2578)
Etyka biznesu
(-)
Rodzina
(2183)
Miłość
(1889)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1816)
Powieść młodzieżowa polska
(1655)
Tajemnica
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1505)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1328)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1262)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1103)
Śledztwo i dochodzenie
(1075)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1052)
Życie codzienne
(1018)
Zabójstwo
(987)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(918)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(886)
Polacy za granicą
(874)
Policjanci
(851)
Sztuka
(844)
Magia
(834)
Nastolatki
(827)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(826)
Małżeństwo
(814)
Historia
(803)
Polityka
(783)
Zwierzęta
(760)
Rodzeństwo
(757)
Sekrety rodzinne
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(694)
Trudne sytuacje życiowe
(676)
Dziewczęta
(674)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(665)
Władcy
(647)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(608)
Arystokracja
(596)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(568)
Politycy
(565)
Teatr polski
(554)
Wybory życiowe
(551)
Uczucia
(548)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Relacja romantyczna
(544)
Młodzież
(543)
Kościół katolicki
(539)
Przestępczość zorganizowana
(533)
Tematy i motywy
(533)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Polityka międzynarodowa
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Matki i córki
(522)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uczniowie
(486)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Wychowanie
(449)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Podróże
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(429)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(408)
Lekarze
(406)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Mężczyzna
(403)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Nauka
(388)
Psy
(387)
Regionalizm
(387)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa Zachodnia
(1)
Japonia
(1)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Historia
(2)
Religia i duchowość
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown; tłumaczenie Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : SQN, 2021. - 458 stron ; 21 cm.
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w "Wojnach biznesowych" ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nieczynna z powodu awarii do odwołania.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak dzięki zaufaniu przyspieszyć sukces w biznesie
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: FranklinCovey.
Tytuł oryginału: The speed of trust: the one thing that changes everything.
W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu, w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski, jak odbudować utracone zaufanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Japanase samurai code : classic strategies for success.
Autor przez ponad pięćdziesiąt lat obserwował z bliska społeczeństwo japońskie i jego kulturę. W swojej książce opisuje i analizuje te cechy Japończyków, które pozwoliły im odnieść oszałamiające sukcesy gospodarcze po zakończeniu drugiej wojny światowej, ukazując zarazem ich uwarunkowania historyczne sięgające epoki kiedy dominowała w Japonii kasta samurajów. Przytacza kluczowe pojęcia samurajskiego kodeksu etycznego bushido. Jego książka jest w zasadzie krótkim i przystępnym kursem japońskiej filozofii i życiowej przybliżającym nam społeczeństwo japońskie i tłumaczącym zasady jego funkcjonowania. Dzięki temu może być fascynującą lekturą dla wszystkich osób, które chciałyby poznać bliżej Daleki Wschód, a Japonię w szczególności. Posiada także walor praktyczny, który powinni docenić wszyscy czytelnicy - autor wskazuje, bowiem, w jaki sposób każdy z nas może poprawić swoją skuteczność działania, czerpiąc z doświadczeń japońskich firm, słynących wszakże ze swej efektywności i prężności. Dlatego też Japoński kodeks samurajów można uznać za obowiązkową lekturę dla wszystkich tych, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić interesy z przedsiębiorstwami z Dalekiego Wschodu, a także dla tych, którzy chcieliby usprawnić funkcjonowanie własnego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nieczynna z powodu awarii do odwołania.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (3 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy religia, której założyciel uczył moralności opartej na fundamentalnej zasadzie miłości bliźniego, może moralnie aprobować zorientowane na zysk przedsiębiorstwa funkcjonujące w ramach współczesnej gospodarki globalnej? Jakie relacje powinny łączyć wiarę i życie gospodarcze? W jaki sposób przedsiębiorcy, pracownicy i dyrektorzy mogą przyczyniać się do wspólnego dobra poprzez bardziej etyczne zachowania biznesowe i społeczne? Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna to książka prezentująca szerokie spojrzenie na dwa rozbieżne obszary życia. Skoncentrowani na sprawczości przedsiębiorców oraz interesach biznesowych, autorzy podejmują fundamentalne problemy, z którymi mierzą się liderzy biznesu i przedsiębiorstwa pragnące prowadzić swoją działalność w społecznie odpowiedzialny sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rachunkowość)
Autor książki podjął próbę zdefiniowania rachunkowości odpowiedzialności społecznej i uczynienia z niej swoistego instrumentu nadzoru korporacyjnego. Łączy w ten sposób cztery, z reguły bardzo odległe, sfery życia gospodarczego – rachunkowość, odpowiedzialność społeczną, etykę i nadzór korporacyjny, by uzyskać narzędzie pozwalające radom nadzorczym pełnić rolę podmiotów zaufania publicznego.Książka jest podzielona na trzy części.Pierwsza stanowi w pełni autorską prezentację teorii rachunkowości oraz teorii odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Druga została poświęcona systemom nadzoru korporacyjnego. Dokonano tu prezentacji oraz oceny istniejących modeli nadzoru korporacyjnego w celu późniejszej analizy ich uregulowań. Trzecia w całości została poświęcona analizie miejsca systemu corporate governance we współczesnej teorii odpowiedzialności społecznej korporacji oraz roli rachunkowości w systemie zarządzania korporacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na s. tyt. i okł.: Uniwersalne zasady etyki i moralności: w firmie, w domu i w każdej innej dziedzinie życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej