Psychologia ekonomiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia naukowa
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Thaler Richard H. (1945- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4457)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Psychologia ekonomiczna
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1905)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1839)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1078)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(848)
Sztuka
(845)
Magia
(840)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(767)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(714)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(553)
Relacja romantyczna
(550)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(490)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(458)
Wychowanie
(449)
Podróże
(441)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Psy
(390)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tytuł okładkowy: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy – mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. Odkrycie przepisu na skuteczną perswazję jest więc ciągle przed nami. Mam wielką nadzieję, że nieprędko taki przepis znajdziemy. Ale to nie znaczy, że nie można zajmować się tym, co pomaga i co przeszkadza w porozumiewaniu się, a także w skutecznej perswazji, która przecież jest rodzajem porozumiewania się. Reklamowe chwyty i sposoby użycia języka tworzą zbiory praktycznie nieskończone: świadomy czytelnik może przytoczyć zapewne wiele ciekawszych przykładów niż tu podane - rzeczą tej książki jest wprowadzić tylko pewien porządek w pozornie bezładnym, migotliwym i nieokiełznanym świecie tekstów reklamowych, zwłaszcza zaś ich najbardziej "wrażliwych" części: sloganów, gdzie koncentrują się językowe chwyty perswazyjne. Wiele analizowanych autentycznych przykładów będzie w momencie lektury już zapomnianych. Ale przykłady są tylko po to, by zilustrować zjawisko. Równie ważne, jak prawdziwe, są te przykłady, w których fikcyjna lub symboliczna nazwa wskazywać ma na typowość językowej konstrukcji, a nawet takie, których reklamowe wykorzystanie jest być może dopiero przed nami...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (3 egz.)
15 maja 2024 r. Biblioteka nieczynna z powodu szkolenia bibliotekarzy.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80/81 (1 egz.)
15 maja 2024 r. Biblioteka nieczynna z powodu szkolenia bibliotekarzy.
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Tytuł oryginału: Misbehaving : the making of behavioral economics.
Zachowania niepoprawne (tyt. oryg. Misbehaving) Richarda H. Thalera, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii za rok 2017, zostały uznane za książkę roku przez najbardziej prestiżowe czasopisma branżowe, takie jak ?Forbes?, ?Economist?, ?Financial Times?. Autor w błyskotliwej, przystępnej formie opisuje w niej swoje wieloletnie zmagania o realizację wizji wzbogaconej teorii ekonomicznej i tworzenie podstaw ekonomii behawioralnej, korzystającej z ustaleń psychologii i innych nauk społecznych. Doprowadziło to do uczynienia z ekonomii nauki bliższej rzeczywistości - nam i naszemu światu. W książce znajdziemy przykłady z najróżniejszych dziedzin życia, od funkcjonowania budżetów domowych, przez biznes, aż po tworzenie polityki państwowej w jej aspekcie finansowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
15 maja 2024 r. Biblioteka nieczynna z powodu szkolenia bibliotekarzy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej