Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(145)
Forma i typ
Książki
(145)
Publikacje naukowe
(22)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
tylko na miejscu
(78)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(107)
Czytelnia naukowa
(79)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży - Czytelnia
(1)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Filia Os. Przydworcowe
(1)
Filia Os. Gorzków
(2)
Filia Os. Millenium
(1)
Filia Os. Biegonice
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(2)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(4)
Kall Jacek
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Nierenberg Bogusław
(3)
Nowacki Robert
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Burska Katarzyna
(2)
Caples John (1900-1990)
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Hahn Fred E. (1925- )
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Ogilvy David (1911- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
White Gordon E
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Łodziana-Grabowska Joanna
(2)
Adamczyk Joanna
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Bailey Helen (1964-2016)
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barry Pete S
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwise Patrick
(1)
Bańczyk Emilia
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Bullock August
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Colomina Beatriz (1952- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Dare Bill
(1)
Dennison Dell
(1)
Dru Jean-Marie
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziubińska Joanna
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fallon Pat
(1)
Frania Monika
(1)
Franson Sally
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Goślicki Jan
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hammond Kathy
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Horyń Ewa
(1)
Huber Kurt
(1)
Huebner-Wojciechowska Joanna
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jankowiak Barbara
(1)
Jarosz Marta (medioznawstwo)
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiołek Katarzyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Szmaj Irena (1950- )
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kelly Neil
(1)
Kiereś Emilia
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kowecka Elżbieta
(1)
Kozubek Maagorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(145)
Język
polski
(145)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4697)
Kobieta
(4431)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2578)
Reklama
(-)
Rodzina
(2185)
Miłość
(1894)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1821)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1557)
II wojna światowa (1939-1945)
(1507)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1328)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1264)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1103)
Śledztwo i dochodzenie
(1075)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1052)
Życie codzienne
(1022)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(886)
Polacy za granicą
(874)
Policjanci
(851)
Sztuka
(844)
Magia
(835)
Nastolatki
(835)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(815)
Historia
(804)
Polityka
(784)
Zwierzęta
(760)
Rodzeństwo
(758)
Sekrety rodzinne
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(694)
Trudne sytuacje życiowe
(678)
Dziewczęta
(676)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(665)
Władcy
(651)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(608)
Arystokracja
(597)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(568)
Politycy
(566)
Teatr polski
(554)
Wybory życiowe
(553)
Uczucia
(548)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Relacja romantyczna
(544)
Młodzież
(543)
Kościół katolicki
(539)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(523)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uczniowie
(486)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Wychowanie
(449)
Podróże
(438)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(429)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(408)
Lekarze
(406)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Mężczyzna
(403)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Nauka
(388)
Psy
(387)
Regionalizm
(387)
Temat: dzieło
Droga na drugą stronę (film ; 2011)
(1)
Esprit Nouveau (czasopismo)
(1)
Karski i władcy ludzkości (film ; 2015)
(1)
Sala samobójców (film ; 2011)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-
(8)
1901-2000
(4)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Delhi (Indie)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Podręczniki
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Poradniki
(2)
Powieść
(2)
Film
(1)
Komiks
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Językoznawstwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(3)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
145 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór. interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] s., [16] s. tabl. : il.(w tym kolor.), nuty ; 24 cm.
Temat
Streszcz. ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Stanowi część 2. cyklu, część 1. pt.: Topaz wchodzi na scenę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po (1 egz.)
Książka
W koszyku
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/9(03) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750)
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości. Publikacja skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także do świadomych rodziców. Może również stanowić ciekawą lekturę dla wszystkich osób zainteresowanych relacją media – dziecko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The advertising concept book.
Druk dwuszpaltowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : "Astrum", 2004. - 170 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
U góry okł.: Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krystalizacja opinii publicznej / Edward L. Bernays ; przekład Olga Siara. - Wydanie I. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2019. - 179, [1] strona : ilustracja ; 24 cm.
(Myśl o Kulturze)
Edward Louis Bernays (1891-1995), austriacko-amerykański teoretyk i praktyk public relations oraz badacz zagadnień z zakresu zjawiska opinii publicznej. Uznawany za „ojca PR” oraz prekursora szeregu dziedzin wiedzy o komunikacji masowej. Doświadczenie zdobywał w wielu prywatnych przedsiębiorstwach oraz w powołanej przez prezydenta Woodrowa Wilsona rządowej agencji, której zadaniem było kształtowanie społecznego poparcia dla udziału Stanów Zjednoczonych w I wojnie światowej. W książce Krystalizacja opinii publicznej, wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu, jest także bardzo aktualnym wykładem ujawniającym retrospektywnie trwałość i efektywność oddziaływań komunikacyjnych na odbiorcę w wieku rewolucji mediów. Według Bernaysa opinia publiczna jest podmiotowym interlokutorem w dyskusji, a doradztwo public relations bardziej sztuką komunikacji niż inżynierią społeczną. […] W znacznym stopniu to dzięki Bernaysowi w ramach współczesnej systematyki dyscyplin naukowych funkcjonują autonomiczne subdyscypliny, takie jak na przykład socjologia opinii publicznej lub psychologia opinii publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tytuł okładkowy: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy – mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. Odkrycie przepisu na skuteczną perswazję jest więc ciągle przed nami. Mam wielką nadzieję, że nieprędko taki przepis znajdziemy. Ale to nie znaczy, że nie można zajmować się tym, co pomaga i co przeszkadza w porozumiewaniu się, a także w skutecznej perswazji, która przecież jest rodzajem porozumiewania się. Reklamowe chwyty i sposoby użycia języka tworzą zbiory praktycznie nieskończone: świadomy czytelnik może przytoczyć zapewne wiele ciekawszych przykładów niż tu podane - rzeczą tej książki jest wprowadzić tylko pewien porządek w pozornie bezładnym, migotliwym i nieokiełznanym świecie tekstów reklamowych, zwłaszcza zaś ich najbardziej "wrażliwych" części: sloganów, gdzie koncentrują się językowe chwyty perswazyjne. Wiele analizowanych autentycznych przykładów będzie w momencie lektury już zapomnianych. Ale przykłady są tylko po to, by zilustrować zjawisko. Równie ważne, jak prawdziwe, są te przykłady, w których fikcyjna lub symboliczna nazwa wskazywać ma na typowość językowej konstrukcji, a nawet takie, których reklamowe wykorzystanie jest być może dopiero przed nami...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (3 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bydgoszcz : "Branta", 2000. - [4], 205, [1] s. : il. ; 21 cm.
Na s. red. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. wg: http://www.astrum.wroc.pl/pokaz_ksiazke.php?isbn=9788372776938&kat=k@.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 1999. - 217, [2] s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej