Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(636)
Forma i typ
Książki
(632)
Publikacje naukowe
(148)
Publikacje dydaktyczne
(54)
Publikacje fachowe
(44)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(517)
dostępne
(344)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(353)
Czytelnia naukowa
(518)
Filia Os. Przydworcowe
(2)
Filia Os. Millenium
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Autor
Sawicki Jarosław
(12)
Łuczkiewicz Grzegorz
(12)
Czarny Bogusław (1957- )
(11)
Nowak Edward (1951- )
(10)
Rapacki Ryszard (1949- )
(10)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(9)
Begg David K. H
(8)
Knosala Ryszard (1949- )
(8)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(7)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(7)
Fischer Stanley (1943- )
(7)
Owsiak Stanisław (1946- )
(7)
Jędrysiak Tadeusz
(6)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(5)
Juchnowicz Marta (1948- )
(5)
Stępień Beata
(5)
Wojtyna Andrzej
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Biliński Witold
(4)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Czarny Elżbieta
(4)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(4)
Poskrobko Bazyli
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(4)
Baran Radosław
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(3)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Fierla Irena (1933- )
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Hampden-Turner Charles
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Klin Lidia
(3)
Najlepszy Eugeniusz
(3)
Nawrot Bogumiła
(3)
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Santarek Krzysztof
(3)
Sekuła Zofia
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sochacka Iwona
(3)
Sońta-Drączkowska Ewa
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Trompenaars Alfons
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(2)
Bański Jerzy (1960- )
(2)
Bednarski Lech (1929-2006)
(2)
Butowski Leszek (1965- )
(2)
Chlipała Paweł
(2)
Cooper Robin (1951- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dale Margaret
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Durska Małgorzata
(2)
Długosz Jan (zarządzanie)
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gaworecki Władysław Włodzimierz (1933- )
(2)
Geldner Marian
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Glinka Beata
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Głuchowski Jan (1940- )
(2)
Hofstede Geert (1928- )
(2)
Hofstede Gert Jan (1956- )
(2)
Jaki Andrzej
(2)
Janasz Władysław (1940- )
(2)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(2)
Juchnowicz Marta
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kaliński Janusz (1942- )
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kost Gabriel G
(2)
Kowal Edward
(2)
Kurczewska Urszula
(2)
Kusińska Alicja (1934- )
(2)
Kuśmierczyk Krystyna
(2)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(2)
Lisiński Marek
(2)
Mankiw N. Gregory
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Matkowski Zbigniew (1941- )
(2)
Mirecka Halina
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Neider Janusz (1947- )
(2)
Nowak Alojzy Zbigniew
(2)
Rok wydania
2020 - 2025
(99)
2010 - 2019
(224)
2000 - 2009
(298)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(151)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
2001-2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(635)
Język
polski
(636)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(58)
Menedżerowie
(21)
Ekonomiści
(4)
Pracownicy naukowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Księgowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy giełdowi
(1)
Doktoranci
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Finansiści
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Inżynierowie
(1)
Logistycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Studenci i kadra naukowa uczelni ekonomicznej
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(110)
Zarządzanie
(69)
Kadry
(36)
Marketing
(28)
Innowacje
(19)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Finanse
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Rachunkowość
(15)
Zarządzanie projektami
(15)
Rachunkowość zarządcza
(13)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Banki
(11)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(11)
Rynek finansowy
(11)
Turystyka
(11)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(10)
Organizacja
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Konsumenci
(9)
Rozwój zrównoważony
(9)
Usługi
(9)
Globalizacja
(8)
Inwestycje
(8)
Koszty
(8)
Makroekonomia
(8)
Obsługa klienta
(8)
Ochrona środowiska
(8)
Efektywność ekonomiczna
(7)
Handel
(7)
Handel zagraniczny
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Mikroekonomia
(7)
Papiery wartościowe
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Rynek kapitałowy
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Łańcuch dostaw
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Informatyzacja
(6)
Inżynieria produkcji
(6)
Kryzys gospodarczy
(6)
Motywacja pracy
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
Pieniądz
(6)
Podatek
(6)
Reklama
(6)
Unia Europejska
(6)
Unia Europejska (UE)
(6)
Wzrost gospodarczy
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Analiza finansowa
(5)
Controlling
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Logistyka
(5)
Menedżerowie
(5)
Metodologia
(5)
Organizacje
(5)
Praca
(5)
Przedsiębiorstwo handlowe
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Przywództwo
(5)
Płaca
(5)
Ryzyko
(5)
Sprawozdawczość finansowa
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Automatyzacja
(4)
Budżety rodzinne
(4)
COVID-19
(4)
Decyzje
(4)
Ekonomia matematyczna
(4)
Ekonomia polityczna
(4)
Finanse międzynarodowe
(4)
Finanse publiczne
(4)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Gospodarka
(4)
Instrumenty pochodne
(4)
Integracja europejska
(4)
Internet
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Kultura
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Marketing partnerski
(4)
Oceny pracowników
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Produktywność (ekonomia)
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Rolnictwo
(4)
Rynek pieniężny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Temat: czas
2001-
(80)
1901-2000
(24)
1989-
(24)
1989-2000
(22)
2001-0
(12)
1945-1989
(7)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(71)
Europa
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Chiny
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Indie
(2)
Świat
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Bułgaria
(1)
Chorwacja
(1)
Czechy
(1)
Filipiny
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Słowenia
(1)
Turcja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wietnam
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łotwa
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(88)
Monografia
(66)
Podręcznik
(44)
Opracowanie
(36)
Podręczniki
(29)
Materiały pomocnicze
(22)
Praca zbiorowa
(19)
Poradniki
(7)
Raport z badań
(6)
Dane statystyczne
(2)
Kompendia i repetytoria
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Antologia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rysunek techniczny
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(90)
Zarządzanie i marketing
(89)
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Inżynieria i technika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Transport i logistyka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Ochrona środowiska
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Nauka i badania
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
636 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomimo wieloaspektowych korzyści biznesowych płynących z obejmowania przez kobiety stanowisk menedżerskich wciąż obserwowana jest wyraźna niedoreprezentacja kobiet w zarządzaniu. Autorki prezentowanej monografii wykazały, że uczestnictwo menedżerek w relacji mentoringowej ma potencjał stymulujący wieloaspektowy rozwój kariery. Właściwie realizowany mentoring stwarza możliwości niwelowania organizacyjnych i indywidualnych barier utrudniających pokonywanie kolejnych etapów zaawansowania kariery, u źródeł których leżą stygmatyzujące stereotypy i narzucane kulturowo role płciowe. Mentoring został w książce ujęty w szerszym wymiarze różnorodnych działań mentora sklasyfikowanych w postaci wsparcia zawodowego i psychospołecznego. Zaprezentowano też wyniki badań nad zależnością między mentoringiem a karierą menedżerską kobiet, w których uwzględniono aspekt samoświadomości menedżerek w obszarze zawodowym oraz moderującą rolę zdominowania środowiska zawodowego przez jedną z płci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przemiany technologiczne i procesy globalizacyjne wpływają na zmiany obowiązków sprawozdawczych jednostek gospodarczych. Coraz większą wagę przywiązuje się do ujawnianych informacji niefinansowych, dotyczących spraw środowiskowych, społecznych i pracowniczych. Tradycyjne sprawozdanie finansowe bywa już postrzegane jako niewystarczające. Tym zmianom towarzyszy wzrost zainteresowania tematyką zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Konieczność implementacji rozwiązań wynikających z opublikowanej w 2022 roku dyrektywy CSRD spowoduje, że w najbliższych latach wzrośnie liczba jednostek objętych obowiązkiem raportowania niefinansowego oraz zapewnienia niezależnej atestacji tych informacji. Ewolucja sprawozdawczości przedsiębiorstw dokonuje się w czasie dynamicznego rozwoju technologii informacyjnych, które wpływają na pracę osób odpowiedzialnych za przygotowywanie raportów rocznych. W ostatnich latach możemy obserwować stopniowe przejście od papierowego obiegu dokumentów w kierunku digitalizacji procesów księgowych oraz wykorzystywania algorytmów sztucznej inteligencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej. Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wskazanie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury mają obecnie charakter międzynarodowy. Trendy te są prognozą wynikającą z obserwowanych procesów historycznych i bieżących. Można przyjąć, że stanowią swoisty azymut dla menedżerów logistyki i łańcuchów dostaw. Azymut, czyli punkty orientacyjne, które menedżer w każdym sektorze, branży i konkretnym przedsiębiorstwie może wykorzystać do wytyczenia indywidualnej i oryginalnej ścieżki rozwoju. Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw. Można mieć nadzieję, że zaprezentowane ustalenia i opinie staną się przesłankami do refleksji i dyskusji przede wszystkim w środowisku badaczy przedmiotowych zjawisk oraz okażą się pomocne w inspirowaniu praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej