Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(7)
Czytelnia naukowa
(4)
Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Karpik Lucien (1934- )
(1)
Karpowicz Agnieszka
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Lambkin Mary
(1)
Pilch Piotr
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Weinschenk Susan M
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Ziółko Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Adwokaci
(1)
Menedżerowie
(1)
Radcy prawni
(1)
Sędziowie
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4697)
Kobieta
(4426)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2578)
Konsumenci
(-)
Rodzina
(2183)
Miłość
(1889)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1816)
Powieść młodzieżowa polska
(1655)
Tajemnica
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1505)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1328)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1262)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1103)
Śledztwo i dochodzenie
(1075)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1052)
Życie codzienne
(1018)
Zabójstwo
(987)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(918)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(886)
Polacy za granicą
(874)
Policjanci
(851)
Sztuka
(844)
Magia
(834)
Nastolatki
(827)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(826)
Małżeństwo
(814)
Historia
(803)
Polityka
(783)
Zwierzęta
(760)
Rodzeństwo
(757)
Sekrety rodzinne
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(694)
Trudne sytuacje życiowe
(676)
Dziewczęta
(674)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(665)
Władcy
(647)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(608)
Arystokracja
(596)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(568)
Politycy
(565)
Teatr polski
(554)
Wybory życiowe
(551)
Uczucia
(548)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Relacja romantyczna
(544)
Młodzież
(543)
Kościół katolicki
(539)
Przestępczość zorganizowana
(533)
Tematy i motywy
(533)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Polityka międzynarodowa
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Matki i córki
(522)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uczniowie
(486)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Wychowanie
(449)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Podróże
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(429)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(408)
Lekarze
(406)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Mężczyzna
(403)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Nauka
(388)
Psy
(387)
Regionalizm
(387)
Temat: czas
2001-
(5)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Esej
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora. Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kredyt konsumencki : komentarz / Tomasz Czech. - Wydanie 3, stan prawny na 12 września 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 930, [1] strona ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
W książce przedstawiono analizę regulacji dotyczących kredytowania konsumenckiego z uwzględnieniem powiązanych z nimi przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa bankowego i ustawy o usługach płatniczych. Omówiono zmiany wprowadzone przez przepisy o przeciwdziałaniu lichwie obejmujące m.in.: ocenę zdolności kredytowej, nowe limity kosztów pozaodsetkowych, nadzór nad działalnością instytucji pożyczkowych. Ponadto w publikacji uwzględniono zmiany wynikające z ustawy z 14 kwietnia 2023 r. o konsumenckiej pożyczce lombardowej.Istotną zaletą opracowania są liczne przykłady oraz praktyczne wskazówki dotyczące stosowania komentowanych przepisów w obrocie gospodarczym. W publikacji wykorzystano zarówno bogate orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat klauzul abuzywnych, jak i decyzje Prezesa UOKiK w odniesieniu do praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Książka zainteresuje prawników praktyków, w szczególności: adwokatów, radców prawnych i sędziów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Tytuł oryginału: Hooked : how to build habit-forming products.
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej bazie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy na umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia jednostkowości / Lucien Karpik ; przełożyła Agnieszka Karpowicz ; redakcja naukowa Małgorzata Jacyno. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2022. - XXVII, [1], 395, [1] strona : ilustracja ; 22 cm.
(Mutacje Kapitalizmu)
Tytuł oryginału: L'economie des singularités.
Ponieważ ekonomia neoklasyczna pomija pewną szczególną formę rynku, proponuję zestaw narzędzi i argumentacji opisujących go i tłumaczących zarówno jego funkcjonowanie, jak i rozwój. Jest to wcale nie marginalny rynek, złożony z produktów jednostkowych, niewspółmiernych, obejmujący wymiany, którym kierunek nadaje poszukiwanie dobrych usług i towarów: lekarza, prawnika, doradcy firmy, rady zarządzającej, wina, powieści, filmu i innych. Obejmuje on jednocześnie profesjonalne, spersonalizowane usługi i dzieła sztuki, wielkie wina i haute cuisine, dobra luksusowe, turystykę, wiele produktów przemysłu kulturalnego, niektóre wyroby rękodzielnicze i szczególne formy ekspertyzy. Niedocenianie produktów jednostkowych w analizie neoklasycznej nie jest zamierzone: to logiczne następstwo przyjętej w niej ramy teoretycznej, której uniwersalne cele narzucają takie kwalifikowanie produktów wymiany, aby utrzymać cenę jako jedyną cechę różnicującą. Rzeczy i zjawiska jednostkowe, nieobjęte odpowiednią konceptualizacją i zagubione wśród produktów różnorodnych, muszą pozostawać niewidzialne. Gdy je zdefiniujemy, można je jednak będzie wyodrębnić i uznać za należące do szczególnej formy koordynacji gospodarczej, niesprowadzalnej do rynku ortodoksyjnego. Trzeba więc przemierzyć terra incognita rynku produktów jednostkowych czy rynku jednostkowości i skonstruować teorię, która powinna zdawać z tego sprawę: ekonomię jednostkowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Tytuł oryginału: European perspectives on consumer behaviour, 1998.
Najważniejszym celem, jaki postawili sobie redaktorzy naukowi niniejszej publikacji, było dostarczenie studentom, wykładowcom oraz ogółowi czytelników wyboru artykułów uwzględniajacych zarówno bogactwo, jak i różnorodność badań nad zachowaniem konsumentów, prowadzonych na kontynencie europejskim...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1351) 1277)
Na stronie tytułowej także tom 1351. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 20192022, w których świat walczył z pandemią COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankructwa. T. 3, Przedsiębiorstwa i konsumenci / Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 231 stron : wykresy ; 24 cm.
Niestabilne czasy, jakich obecnie jesteśmy świadkami, na skutek pandemii oraz konfliktu zbrojnego w Ukrainie pokazują jednoznacznie, że problematyka zagrożenia finansowego i bankructw przedsiębiorstw oraz osób fizycznych jest ważna i ciągle aktualna. Książka porusza tematykę upadłości podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz osób fizycznych, tzw. upadłości konsumenckiej. W sposób szczegółowy ukazuje kwestie upadłości - w ujęciu zarówno ekonomicznym, jak i prawnym - oraz zagadnienia dotyczące zadłużenia gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: 100 things every designer needs to know about people.
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia logistyki zwrotnej / redakcja naukowa Monika Ziółko, Dorota Dziedzic. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 118 stron : ilustracje ; 23 cm.
Pojęcie logistyki zwrotnej na dobre zagościło w języku polskim zarówno w literaturze naukowej, jak i w życiu codziennym. Niemniej jednak można je rozpatrywać z wielu punktów widzenia. Niektórzy traktują logistykę zwrotną w sposób wąski, ograniczając ją do logistyki zwrotu zakupionego towaru, inni natomiast rozszerzają to zagadnienie, traktując je jako koncepcję obiegu dóbr w łańcuchu dostaw w taki sposób, aby w jego trakcie powstało jak najmniej odpadów, niezależnie od kierunku przepływu. Narzędzia wdrażania logistyki zwrotnej są równie szerokim zagadnieniem i mogą być w różnorodny sposób interpretowane. Z jednej strony są to aspekty prawne, które określają ramy funkcjonowania logistyki zwrotów, z drugiej natomiast wszelkie instrumenty umożliwiające wdrażanie koncepcji logistyki zwrotnej i upowszechnianie jej założeń w społeczeństwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej