Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(11)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(16)
Czytelnia naukowa
(13)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bianchi Anna
(1)
Czapliński Paweł (geograf)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mytko Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Piasek Marek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogala Anna
(1)
Rudewicz Jacek
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wawrzyniak Agata (ekonomia)
(1)
Wąsikowska Barbara
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(6814)
6-8 lat
(4712)
9-13 lat
(3778)
0-5 lat
(3003)
Młodzież
(2187)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
14-17 lat
(1688)
Szkoły wyższe
(1055)
Szkoły podstawowe
(345)
Szkoły średnie
(323)
Rodzice
(170)
Dorośli
(168)
Menedżerowie
(155)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(112)
Radcy prawni
(101)
18+
(98)
Adwokaci
(98)
Nauczyciele
(95)
Przedsiębiorcy
(86)
Sędziowie
(86)
Urzędnicy
(86)
Pracownicy naukowi
(78)
Psycholodzy
(52)
Licea
(49)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Ekonomiści
(32)
Inżynierowie
(31)
Księgowi
(31)
Gimnazja
(30)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Policjanci
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Marketing
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marka (ekonomia)
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Media społecznościowe
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Content marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zakupy
(2)
Żywność
(2)
Analiza danych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biometria
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektroencefalografia
(1)
Farmaceuci
(1)
Glokalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Modele ekonometryczne
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Nowy produkt
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama internetowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprzedaż
(1)
Storytelling
(1)
Struktura funkcjonalno-przestrzenna
(1)
Symulacja
(1)
Systemy wieloagentowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Wartość
(1)
Wycena
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Znak towarowy
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielkopolska
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Monografia
(8)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć sprawozdanie finansowe / Gertruda Krystyna Świderska. - 2. wydanie, stan prawny na 1 sierpnia 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wydanie pierwsze ukazało się nakładem wydawnictwa Difin.
Książka opisuje zasady i proces tworzenia sprawozdania finansowego. Umożliwia śledzenie wpływu różnych transakcji gospodarczych na pozycje sprawozdania finansowego (bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych). W prosty sposób pozwala m.in. zrozumieć treść sprawozdania finansowego oraz odczytać z niego kondycję finansową firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębior-stwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów / Agata Wawrzyniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 251 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej