Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(17)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(19)
Czytelnia naukowa
(12)
Autor
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Bajak Maria (marketing)
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bianchi Anna
(1)
Bober Tomasz
(1)
Cardone Natale
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Gallo Carmine
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołodziejczyk Ireneusz
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McStay Andrew
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Mytko Weronika
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogala Anna
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sieduszewski Marcin
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Trawka Dominika
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Copywriterzy
(2)
Działacze społeczni
(1)
Farmaceuci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4475)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Komunikacja marketingowa
(-)
Rodzina
(2203)
Miłość
(1910)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1852)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1594)
II wojna światowa (1939-1945)
(1520)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1335)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1278)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1085)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1031)
Zabójstwo
(993)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(866)
Nastolatki
(853)
Sztuka
(846)
Magia
(845)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(821)
Historia
(805)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(770)
Zwierzęta
(765)
Sekrety rodzinne
(718)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(700)
Trudne sytuacje życiowe
(689)
Dziewczęta
(687)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(660)
Powieść młodzieżowa angielska
(625)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(604)
Osoby zaginione
(578)
Środki masowego przekazu
(572)
Politycy
(570)
Wybory życiowe
(559)
Uczucia
(557)
Relacja romantyczna
(556)
Teatr polski
(553)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(542)
Przestępczość zorganizowana
(539)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(531)
Polityka międzynarodowa
(531)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(481)
Uprowadzenie
(481)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(461)
Wychowanie
(449)
Podróże
(443)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Lekarze
(409)
Mężczyzna
(408)
Aktorzy polscy
(407)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(400)
Psy
(394)
Seryjni zabójcy
(390)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Monografia
(11)
Poradnik
(9)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Informator
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych. W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego, a także kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorodności nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji. Rozdział drugi poświęcono prezentacji oraz krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc przede wszystkim - konsumenckiemu modelowi kapitału marki oraz pochodnych mu klasycznych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne oraz semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice między perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono również praktykom segmentacji oraz modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik odnajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - zarówno w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1208) 1134)
Na stronie tytułowej także tom 1208. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing Premium / Dominika Trawka. - Gliwice: Wydawnictwo Helion , copyright 2020. - 171, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Na grzbiecie, okładce i stronie tytułowej skrót MP.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami. W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii podjęto ważki, ciekawy, aktualny i relatywnie mało podnoszony w polskiej literaturze przedmiotu temat wykorzystania postaci w przekazach reklamowych. Za istotny walor monografii recenzent uznaje silne zakorzenienie rozważań w literaturze nie tylko z zakresu marketingu, ale i socjologii. Recenzowana monografia bazuje na solidnym funda¸mencie pogłębionych studiów literaturowych oraz rozbudowanych analiz ilościowych i badań jakościowych. Kluczowe znaczenie mają punkty nawiązujące do zagadnienia znanej postaci w przekazie reklamowym oraz kwestii tzw. ambasadorów marki. Rozważania w tych fragmentach są dalekie od zbanalizowanych ujęć, które można odnaleźć w dość rozproszonej literaturze przedmiotu. Dokonane analizy są bardzo dojrzałe. Rzetelna i pogłębiona praca dała swoje rezultaty w postaci chyba najpełniejszego opisu tego tematu w polskiej literaturze fachowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Książka pokazuje możliwości kreowania takiego wizerunku za pomocą narzędzi marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej