Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(368)
Forma i typ
Książki
(366)
Publikacje naukowe
(54)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(252)
tylko na miejscu
(215)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(260)
Czytelnia naukowa
(216)
Zbiory regionalne
(2)
Filia Os. Kochanowskiego
(2)
Filia Os. Przydworcowe
(2)
Filia Os. Gorzków
(2)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(16)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(12)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Ehrlich Andrzej
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Baran Radosław
(5)
Styś Aniela
(5)
Kowal Witold
(4)
Niestrój Roman (1944- )
(4)
Adamczuk Franciszek
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wiśniewski Andrzej
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Woźniczka Jarosław
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Środa Jacek
(3)
Żurawik Barbara (1947- )
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Awdziej Marcin
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Butryn Beata
(2)
Bąk Andrzej
(2)
Chmiel Katarzyna
(2)
Chomiak Iwona
(2)
Dietl Jerzy (1927- )
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Fisk Peter
(2)
Gumola Piotr
(2)
Hiam Alexander
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Przemysław
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotra Kazimiera
(2)
Kowalska Anna (ekonomia)
(2)
Kozielski Robert
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Loska Magdalena
(2)
Maesincee Suvit (1961- )
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Małachowski Andrzej
(2)
Mynarski Stefan (1935- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowicki Adam
(2)
Olszańska Anna
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Pysz-Radziszewska Anna
(2)
Sagan Adam
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sławińska Maria
(2)
Taranko Teresa
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Urban Stanisław (1943-2017)
(2)
Walczak Tadeusz
(2)
Walerjan Dorota
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Adamczyk Józef
(1)
Adamska Agata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ambler Tim
(1)
Anderson Chris (1961- )
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Armstrong Gary
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael J. (1935- )
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Bartołd Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(80)
2000 - 2009
(165)
1990 - 1999
(93)
Okres powstania dzieła
2001-
(78)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(368)
Język
polski
(367)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(18)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy naukowi
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4463)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Marketing
(-)
Rodzina
(2200)
Miłość
(1909)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1850)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1581)
II wojna światowa (1939-1945)
(1517)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(991)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(852)
Sztuka
(845)
Magia
(844)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(819)
Historia
(804)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(770)
Zwierzęta
(765)
Sekrety rodzinne
(716)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Dziewczęta
(686)
Trudne sytuacje życiowe
(686)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(603)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(571)
Politycy
(568)
Uczucia
(557)
Wybory życiowe
(556)
Teatr polski
(553)
Relacja romantyczna
(551)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uprowadzenie
(479)
Poszukiwania zaginionych
(478)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(461)
Wychowanie
(449)
Podróże
(443)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Psy
(394)
Regionalizm
(389)
Temat: czas
2001-
(41)
1901-2000
(13)
1989-
(13)
1989-2000
(11)
1945-1989
(5)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(2)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
Krynica-Zdrój (woj. małopolskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nowy Sącz (woj. małopolskie ; okręg)
(1)
Poprad (dolina)
(1)
Rytro (woj. małopolskie, pow. nowosądecki, gm. Rytro ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Monografia
(19)
Opracowanie
(14)
Poradnik
(12)
Praca zbiorowa
(10)
Podręczniki akademickie
(9)
Poradniki
(9)
Podręczniki
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik akademicki
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo polskie
(2)
Encyklopedia
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Reportaż
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Informator
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(67)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(3)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
368 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce omówiono zagadnienia związane z nowymi technologiami stosowanymi w różnych grupach produktów: kosmetykach, napojach energetyzujących, używkach, suplementach diety oraz, przede wszystkim, żywności. Pokazano, jak na przestrzeni wieków zmieniła się rola kosmetyków w codziennym życiu ludzi oraz jaki wpływ wywierają one obecnie, jakie są korzystne, jak i negatywne skutki dla zdrowia, wynikające ze stosowania kosmetyków powstałych przy wykorzystaniu nanotechnologii oraz tych wykonanych metodami tradycyjnymi z użyciem naturalnych komponentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750)
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości. Publikacja skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także do świadomych rodziców. Może również stanowić ciekawą lekturę dla wszystkich osób zainteresowanych relacją media – dziecko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, ISSN 0239-8532 ; nr 157)
ISSN i nr serii gł.: 0324-8445, nr 1013.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens P. Białecki. - Bydgoszcz : Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. - 382 s. : rys., wykr., tab. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni – marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ABC Profesjonalisty)
(Biznes / "BC.edu")
Tyt. oryg. : Wie Sie mit schmaalem Budget erfolgreich werben, 2006.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej