Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(74)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(7)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(46)
Czytelnia naukowa
(39)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Książka Mówiona
(1)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Jaroszek Agata
(2)
Najman Marta
(2)
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barrow Colin
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bekas Robert
(1)
Bianchi Anna
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bloor Robin
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bober Tomasz
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brunson Russell
(1)
Bryar Colin
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Carr Bill
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cisek Rafał
(1)
Clark Duncan
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czetwertyński Sławomir
(1)
De Kare-Silver Michael
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Easton Jaclyn (1961- )
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajór Joanna
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Giaro Maciej
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralak Anna
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław (prawnik)
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głodowski Włodzimierz (prawo)
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hart Rob (1982- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jezioro Julian (1959- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kacprzak-Choińska Agnieszka
(1)
Kalla Daniel
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kania Ewa
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(74)
Język
polski
(74)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4697)
Kobieta
(4431)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2578)
Handel elektroniczny
(-)
Rodzina
(2185)
Miłość
(1894)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1821)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1557)
II wojna światowa (1939-1945)
(1507)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1328)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1264)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1103)
Śledztwo i dochodzenie
(1075)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1052)
Życie codzienne
(1022)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(886)
Polacy za granicą
(874)
Policjanci
(851)
Sztuka
(844)
Magia
(835)
Nastolatki
(835)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(815)
Historia
(804)
Polityka
(784)
Zwierzęta
(760)
Rodzeństwo
(758)
Sekrety rodzinne
(706)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(694)
Trudne sytuacje życiowe
(678)
Dziewczęta
(676)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(665)
Władcy
(651)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(608)
Arystokracja
(597)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(568)
Politycy
(566)
Teatr polski
(554)
Wybory życiowe
(553)
Uczucia
(548)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Relacja romantyczna
(544)
Młodzież
(543)
Kościół katolicki
(539)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(523)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uczniowie
(486)
Poszukiwania zaginionych
(472)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(453)
Wychowanie
(449)
Podróże
(438)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(429)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(408)
Lekarze
(406)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Mężczyzna
(403)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Nauka
(388)
Psy
(387)
Regionalizm
(387)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Vancouver (Kanada)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(6)
Monografia
(5)
Poradniki
(5)
Kryminał
(4)
Powieść
(4)
Podręczniki
(2)
Biografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Styl życia, moda i uroda
(1)
74 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Bitcoin standard : the decentralized alternative to central banking.
W książce Standard Bitcoina ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakamoto ma szansę okazać się rozwiązaniem problemu, z którym ludzkość zmaga się od początków handlu problemu zbywalności, solidności i suwerenności pieniądza. Jako pionierski reprezentant cyfrowej gotówki oraz rzadkości absolutnej Bitcoin stanowi długo wyczekiwaną, zdecentralizowaną i wolnorynkową odpowiedź na bolączkę współczesnych społeczeństw – ciągły spadek siły nabywczej pieniądza manipulowanego przez rządy. Jeśli szukasz kompleksowego, a jednocześnie przystępnego i pasjonującego wyjaśnienia fenomenu tego nowego, cyfrowego pieniądza, Standard Bitcoina to pozycja obowiązkowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire : how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić. W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
To kompleksowa wiedza na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć), jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty, jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci, w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma, które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja, wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu, dobre osadzenie w literaturze przedmiotu, ciekawe studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Dotcom secrets : the underground playbook for growing your company online, 2015.
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Chcesz odnieść sukces w sprzedaży internetowej? Pragniesz poznać strategie, dzięki którym wybijesz się na tle konkurencji? W takim razie sięgnij po "Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie"! Sprzedaż rządzi się swoimi prawami. Nie da się ich jednak odkryć samemu - na nic zda się nawet kopiowanie strategii odnoszących sukcesy marek. Tylko nieliczna garstka przedsiębiorców dociera do niezawodnych technik gwarantujących trwałe zwiększenie sprzedaży. Ta książka to nie tylko zbiór porad dla przedsiębiorców. To przede wszystkim praktyczna wiedza, dzięki której popchniesz własną działalność w kierunku sukcesu. Odnajdziesz tu schematy skryptów działań, dzięki którym przychody systematycznie wzrastają. Poznasz koncepcję lejka sprzedażowego i dowiesz się, jak przeprowadzić swojego klienta przez taki lejek. Wdrożysz również szereg technologicznych rozwiązań, które zadowolą odbiorców Twoich produktów. Jakie korzyści przyniesie Ci ta lektura? Zrozumiesz, w jaki sposób obecni liderzy sprzedaży osiągnęli sukces. Nauczysz się stosować strategie powstałe z myślą o środowisku internetowym. Zaczniesz budować lejki sprzedażowe i pozyskasz dopasowanych klientów. Poznasz najczęściej popełniane błędy oraz sposoby na ich unikanie. Zmienisz potencjalnych klientów w rzeczywistych nabywców Twoich usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. Colin Bryar to były wiceprezes firmy, przez dwa lata był „szefem sztabu” Jeffa Bezosa, nazywano go też „cieniem Jeffa” i pracował w firmie od 1998 roku. Bill Carr dołączył do zespołu w 1999 roku i spędził w firmie ponad 15 lat. Jako wiceprezes ds. mediów cyfrowych uruchomił i zarządzał globalną działalnością firmy w zakresie cyfrowej muzyki i wideo, w tym Amazon Music, Prime Video i Amazon Studios. W książce Od Z do A obaj odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces. To praktyczny przewodnik i korporacyjna narracja, wypełniona naszymi wspomnieniami o tym, czym jest „bycie Amazonką”. Pokazujemy, że sukces na skalę Amazona nie jest osiągany dzięki geniuszowi pojedynczego lidera, ale raczej dzięki zaangażowaniu i realizacji zestawu dobrze zdefiniowanych, rygorystycznie przestrzeganych zasad i praktyk, udostępnionych tutaj publicznie po raz pierwszy. Colin Bryar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora. Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo handlu elektronicznego / Mariusz Chudzik [et al.]. - Kraków ; Bydgoszcz : "Branta", 2005. - 297, [2] s. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Tytuł serii: Onepress
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy. W ciągu ostatnich piętnastu lat zmienił Chiny. Czy w ciągu następnych piętnastu lat zdoła zmienić świat?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor
Gatunek
Tytuł serii: Onepress
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej