Organizacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(12)
Czytelnia naukowa
(11)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Wróbel Piotr (organizacja i zarządzanie)
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Borowski Kamil
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Doroba Anita
(1)
Duś-Prieto Elwira
(1)
Ferriss Timothy (1977- )
(1)
Fried Jason
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gojny-Zbierowska Milena
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kramarz Paulina
(1)
Krysiak Urszula
(1)
Laloux Frederic (1969- )
(1)
Liksza Joanna
(1)
Listopadzka Ewa
(1)
Niestępska Małgorzata
(1)
Olszewska Alicja
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Płusa Monika
(1)
Rzymkowska Mariola
(1)
Salas Eduardo
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Stefaniuk Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szymańska Katarzyna
(1)
Tannenbaum Scott
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Pracownicy ds. osobowych
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4457)
Literatura polska
(4392)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2575)
Organizacja pracy
(-)
Rodzina
(2191)
Miłość
(1904)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1837)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1576)
II wojna światowa (1939-1945)
(1516)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1232)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1078)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(990)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(877)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(848)
Sztuka
(844)
Magia
(839)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(818)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(766)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(713)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Trudne sytuacje życiowe
(684)
Dziewczęta
(682)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(570)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(555)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(553)
Relacja romantyczna
(549)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(489)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(477)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(455)
Wychowanie
(449)
Podróże
(441)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki
(2)
Monografia
(1)
Reportaż
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Psychologia
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Rozwój osobisty
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z coraz większą dynamiką i w sposób często trudny do przewidzenia. Skutkuje to potrzebą analizy otoczenia zewnętrznego z bardzo szerokiej perspektywy, nierzadko zastosowania nieoczywistych rozwiązań, szybkości reagowania i elastyczności w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje. W odróżnieniu od większości opracowań skupiających się na różnych aspektach zarządzania zmianami, autor prezentowanej monografii wychodzi naprzeciw opisanemu wyżej trendowi, koncentrując się na perspektywie pracowników i ich funkcjonowaniu w sytuacji zmiany. W książce Czytelnik znajdzie nie tylko ocenę poziomu gotowości do zmian, jaki prezentują badani pracownicy, lecz także pogłębioną analizę źródeł takiego stanu rzeczy. Przyjęcie perspektywy kompetencyjnej jako elementu metodyki badania pozwoliło na wskazanie mocnych stron i obszarów rozwoju, a te elementy mogą stanowić inspirację dla bezpośrednich przełożonych i menedżerów odpowiadających za rozwój organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The 4-hour workweek : escape 9-5, live anywhere, and join the new" 2009.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rework / Jason Fried & David Heinemeier Hansson ; przekład: Anna Kanclerz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne.Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty! Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami — bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę — i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.Dla kogo jest ta książka? Dla Ciebie! Jej wartość docenią szczególnie przedsiębiorcy z krwi i kości, właściciele małych firm, osoby, które nie cierpią swojej etatowej pracy, ofiary restrukturyzacji oraz artyści, którzy nie chcą już więcej głodować. Nie trać czasu, to najlepszy moment na start!Jason Fried i David Heinemeier Hansson są założycielami pionierskiej firmy 37singals, która działa w branży komputerowej i której produktów używają miliony osób na całym świecie. Informacje o niej ukazały się w takich czasopismach, jak „Time”, „Newsweek” czy „Wired”. Autorzy wspólnie z pozostałymi pracownikami firmy prowadzą również niezwykle popularny blog Singal vs. Noise.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, składająca się z dwóch części: empirycznej i postulatywnej, stanowi podsumowanie badań autorki skupionych w temacie zawartym w tytule. Część pierwsza zatytułowana: Polskie przedsiębiorstwa okresu transformacji - identyfikacja problemów dotyczących pracy i pracowników, kończy podsumowanie zawierające ocenę sytuacji zastanej w sferze personalnej badanych przedsiębiorstw, które stanowią punkt wyjścia do obszerniejszej, drugiej części książki pt. Warunki i narzędzia zmian w obszarze człowiek i praca. Wynikiem tych rozważań jest koncepcja gospodarowania potencjałem ludzkim, której sformułowaniu i uzasadnieniu poświęcono ostatni rozdział pracy. Niewątpliwą zaletą książki jest oparcie rozważań teoretycznych na doświadczeniach praktycznych. Zarówno część empiryczną, jak i teoretyczną wzbogacają rysunki i tabele, które wspierają zarówno wnioski wyprowadzone z badań własnych jak i rozważania poprzedzające sformułowanie koncepcji gospodarowania potencjałem ludzkim. Pozycja interesująca, zwłaszcza dla studentów o zacięciu badawczym, praktyków o zmyśle nowatorskim, jak i głębiej wprowadzonych w temat badany sytuacji pracowników i kadry zarządzającej w Polsce i w świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Pierwsza książka Ceo Netflixa.
Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings – prezes i CEO Netflixa – po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników – Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne zespoły / Scott Tannenbaum, Eduardo Salas ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - [Wydanie I]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, copyright 2021. - 343, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce podtytuł : siedem czynników zwiększających skuteczność zespołu.
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce Skuteczne zespoły autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego "Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji". Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2021 r. Zaprezentowane w książce prace uzyskały pozytywne merytoryczne recenzje szerokiego grona wybitnych ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego „Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji”. Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2022 r. Zaprezentowane w książce prace uzyskały pozytywne merytoryczne recenzje szerokiego grona wybitnych ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracować inaczej / Frederic Laloux ; [przełożył Marek Konieczniak]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2016. - 410, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
U dołu okładki: nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości ; jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym ; w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników ; jak kierować „wirtualnymi” zespołami ; jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zdalna i hybrydowa : aspekty organizacyjne i prawne / Jarosław Marciniak. - Stan prawny na 1 maja 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 178 stron ; 24 cm.
W książce na ostatniej stronie dostępny jest kod aktywacyjny.
Autor opisuje, jak krok po kroku opracować i wdrożyć zgodny z przepisami prawa i dobrymi praktykami system pracy zdalnej i hybrydowej, aby efektywnie wspierał pracowników i pracodawców. W książce omówiono zagadnienia, takie jak: - prawne aspekty i kontrola pracy zdalnej, - wyzwania organizacyjne związane z pracą na odległość, - pozyskiwanie zdalnych pracowników, - adaptacja i szkolenie pracowników, - budowanie optymalnego, zdalnego zespołu i zarządzanie nim, - ocena i rozliczanie zdalnych pracowników. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Mogą oni zapoznać się z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia systemu pracy zdalnej i hybrydowej oraz poznać zalety i wady konkretnych rozwiązań. Cennym uzupełnieniem treści są przykłady dokumentów, regulaminów oraz formularzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Regulaminy i procedury w firmie / Jarosław Marciniak. - 3. wydanie, stan prawny na 10 września 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 540 stron ; 21 cm.
W książce kod aktywacyjny.
Autor przedstawia podstawowe i najczęściej wykorzystywane w przedsiębiorstwach regulacje wewnętrzne, takie jak regulamin pracy i wynagradzania, organizacyjny, regulaminy i procedury premiowania, przyznawania nagród, rekrutacji, adaptacji i ocen oraz socjalne i szkoleniowe, a także inne, dotyczące zarządzania ludźmi i pracą – w tym odnoszące się do zarządzania relacjami w firmie. Czytelnik znajdzie tu nie tylko prawne i organizacyjne omówienie poszczególnych dokumentów, lecz także kilkadziesiąt wzorów regulaminów i procedur, które można modyfikować i dostosowywać do specyfiki i potrzeb danej organizacji. Prezentowane wzory można też pobrać w wersji edytowalnej ze strony www.regulaminyiprocedurywfirmie.lex.pl(Link do innej strony). W trzecim wydaniu zmodyfikowano przykłady procedur m.in. przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji, uzupełniono je o nowe przykłady dokumentów w obszarach controllingu, zarządzania różnorodnością i wiekiem, compliance, a także identyfikacji, wyjaśniania i ograniczania konfliktów w pracy. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów i pracowników działów personalnych przedsiębiorstw oraz innych organizacji. Opracowanie zainteresuje także pracowników działów organizacyjno-prawnych oraz przedstawicieli firm doradczych i konsultingowych, które zajmują się problematyką dokumentów regulujących wewnętrzne procesy w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni - i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik - dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie lockdownu, będącego wynikiem pandemii COVID-19, zmusiło wiele organizacji w Polsce do wdrożenia pracy zdalnej. Przyspieszone tempo zmian w zakresie trybu pracy ujawniło wiele komplikacji związanych zarówno z efektywnością pracowników, jak i zdolnościami organizacyjnymi pracodawców. Praca zdalna wymusiła na członkach kadr menedżerskich wypracowanie nowych metod i technik zarządzania rozproszonym zespołem, utrzymania wśród pracowników mobilizacji oraz ewaluacji ich efektywności. Związane z pracą zdalną komplikacje i następstwa, stały się podstawą do wysnutych w niniejszej monografii też.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej