Sorting
Source
Katalog zbiorów
(647)
Form of Work
Książki
(643)
Publikacje naukowe
(157)
Publikacje dydaktyczne
(58)
Publikacje fachowe
(49)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(522)
available
(339)
unavailable
(24)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(355)
Czytelnia naukowa
(529)
Filia Os. Przydworcowe
(2)
Filia Os. Millenium
(1)
Author
Sawicki Jarosław
(12)
Łuczkiewicz Grzegorz
(12)
Czarny Bogusław (1957- )
(11)
Nowak Edward (1951- )
(10)
Rapacki Ryszard (1949- )
(10)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(9)
Begg David K. H
(8)
Knosala Ryszard (1949- )
(8)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(7)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(7)
Fischer Stanley (1943- )
(7)
Owsiak Stanisław (1946- )
(7)
Jędrysiak Tadeusz
(6)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(5)
Juchnowicz Marta (1948- )
(5)
Stępień Beata
(5)
Wojtyna Andrzej
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Biliński Witold
(4)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Czarny Elżbieta
(4)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(4)
Poskrobko Bazyli
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(4)
Baran Radosław
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(3)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Fierla Irena (1933- )
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Hampden-Turner Charles
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Klin Lidia
(3)
Najlepszy Eugeniusz
(3)
Nawrot Bogumiła
(3)
Oleszek Sylwester
(3)
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Santarek Krzysztof
(3)
Sekuła Zofia
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sochacka Iwona
(3)
Sońta-Drączkowska Ewa
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Trompenaars Alfons
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(2)
Bański Jerzy (1960- )
(2)
Bednarski Lech (1929-2006)
(2)
Butowski Leszek (1965- )
(2)
Chlipała Paweł
(2)
Cooper Robin (1951- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dale Margaret
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Durska Małgorzata
(2)
Długosz Jan (zarządzanie)
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gaworecki Władysław Włodzimierz (1933- )
(2)
Geldner Marian
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Glinka Beata
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Głodziński Eryk
(2)
Głuchowski Jan (1940- )
(2)
Hofstede Geert (1928- )
(2)
Hofstede Gert Jan (1956- )
(2)
Jaki Andrzej
(2)
Janasz Władysław (1940- )
(2)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(2)
Juchnowicz Marta
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kaliński Janusz (1942- )
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta (1950- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Koliński Adam
(2)
Kost Gabriel G
(2)
Kowal Edward
(2)
Kurczewska Urszula
(2)
Kusińska Alicja (1934- )
(2)
Kuśmierczyk Krystyna
(2)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(2)
Lisiński Marek
(2)
Mankiw N. Gregory
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Matkowski Zbigniew (1941- )
(2)
Mirecka Halina
(2)
Year
2020 - 2025
(109)
2010 - 2019
(224)
2000 - 2009
(299)
1990 - 1999
(14)
Time Period of Creation
2001-
(162)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
2001-2001-
(2)
Country
Poland
(646)
Language
Polish
(647)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(62)
Menedżerowie
(21)
Ekonomiści
(4)
Menedżerowie i menedżerki
(4)
Pracownicy naukowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Księgowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy giełdowi
(1)
Doktoranci
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Finansiści
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Inżynierowie
(1)
Logistycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Studenci i kadra naukowa uczelni ekonomicznej
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(113)
Zarządzanie
(72)
Kadry
(36)
Marketing
(28)
Innowacje
(20)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Finanse
(16)
Zarządzanie projektami
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Rachunkowość
(15)
Rachunkowość zarządcza
(13)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Banki
(11)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(11)
Organizacja
(11)
Rynek finansowy
(11)
Turystyka
(11)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Konsumenci
(9)
Rozwój zrównoważony
(9)
Usługi
(9)
Globalizacja
(8)
Handel
(8)
Inwestycje
(8)
Koszty
(8)
Makroekonomia
(8)
Obsługa klienta
(8)
Ochrona środowiska
(8)
Efektywność ekonomiczna
(7)
Handel zagraniczny
(7)
Informatyzacja
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Logistyka
(7)
Mikroekonomia
(7)
Papiery wartościowe
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Rynek kapitałowy
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Łańcuch dostaw
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Inżynieria produkcji
(6)
Kryzys gospodarczy
(6)
Motywacja pracy
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
Organizacje
(6)
Pieniądz
(6)
Podatek
(6)
Reklama
(6)
Unia Europejska
(6)
Wzrost gospodarczy
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Analiza finansowa
(5)
Controlling
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Integracja europejska
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konkurencyjność
(5)
Menedżerowie
(5)
Metodologia
(5)
Praca
(5)
Przedsiębiorstwo handlowe
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Przywództwo
(5)
Płaca
(5)
Ryzyko
(5)
Sprawozdawczość finansowa
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Automatyzacja
(4)
Budżety rodzinne
(4)
COVID-19
(4)
Decyzje
(4)
Ekonomia matematyczna
(4)
Ekonomia polityczna
(4)
Finanse międzynarodowe
(4)
Finanse publiczne
(4)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Gospodarka
(4)
Instrumenty pochodne
(4)
Internet
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Konkurencja
(4)
Kultura
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Marketing partnerski
(4)
Oceny pracowników
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Produktywność (ekonomia)
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rolnictwo
(4)
Subject: time
2001-
(84)
1901-2000
(25)
1989-
(24)
1989-2000
(22)
2001-0
(12)
1945-1989
(7)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Subject: place
Polska
(73)
Europa
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Chiny
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Indie
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Świat
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Bułgaria
(1)
Chorwacja
(1)
Czechy
(1)
Filipiny
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Słowenia
(1)
Turcja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wietnam
(1)
Węgry
(1)
Łotwa
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(88)
Monografia
(71)
Podręcznik
(47)
Opracowanie
(37)
Podręczniki
(29)
Materiały pomocnicze
(22)
Praca zbiorowa
(20)
Poradniki
(7)
Raport z badań
(6)
Dane statystyczne
(2)
Kompendia i repetytoria
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Antologia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rysunek techniczny
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(97)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(94)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Inżynieria i technika
(10)
Transport i logistyka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Ochrona środowiska
(4)
Historia
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Nauka i badania
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
647 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
Pomimo wieloaspektowych korzyści biznesowych płynących z obejmowania przez kobiety stanowisk menedżerskich wciąż obserwowana jest wyraźna niedoreprezentacja kobiet w zarządzaniu. Autorki prezentowanej monografii wykazały, że uczestnictwo menedżerek w relacji mentoringowej ma potencjał stymulujący wieloaspektowy rozwój kariery. Właściwie realizowany mentoring stwarza możliwości niwelowania organizacyjnych i indywidualnych barier utrudniających pokonywanie kolejnych etapów zaawansowania kariery, u źródeł których leżą stygmatyzujące stereotypy i narzucane kulturowo role płciowe. Mentoring został w książce ujęty w szerszym wymiarze różnorodnych działań mentora sklasyfikowanych w postaci wsparcia zawodowego i psychospołecznego. Zaprezentowano też wyniki badań nad zależnością między mentoringiem a karierą menedżerską kobiet, w których uwzględniono aspekt samoświadomości menedżerek w obszarze zawodowym oraz moderującą rolę zdominowania środowiska zawodowego przez jedną z płci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Przemiany technologiczne i procesy globalizacyjne wpływają na zmiany obowiązków sprawozdawczych jednostek gospodarczych. Coraz większą wagę przywiązuje się do ujawnianych informacji niefinansowych, dotyczących spraw środowiskowych, społecznych i pracowniczych. Tradycyjne sprawozdanie finansowe bywa już postrzegane jako niewystarczające. Tym zmianom towarzyszy wzrost zainteresowania tematyką zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Konieczność implementacji rozwiązań wynikających z opublikowanej w 2022 roku dyrektywy CSRD spowoduje, że w najbliższych latach wzrośnie liczba jednostek objętych obowiązkiem raportowania niefinansowego oraz zapewnienia niezależnej atestacji tych informacji. Ewolucja sprawozdawczości przedsiębiorstw dokonuje się w czasie dynamicznego rozwoju technologii informacyjnych, które wpływają na pracę osób odpowiedzialnych za przygotowywanie raportów rocznych. W ostatnich latach możemy obserwować stopniowe przejście od papierowego obiegu dokumentów w kierunku digitalizacji procesów księgowych oraz wykorzystywania algorytmów sztucznej inteligencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej. Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 31 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wskazanie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury mają obecnie charakter międzynarodowy. Trendy te są prognozą wynikającą z obserwowanych procesów historycznych i bieżących. Można przyjąć, że stanowią swoisty azymut dla menedżerów logistyki i łańcuchów dostaw. Azymut, czyli punkty orientacyjne, które menedżer w każdym sektorze, branży i konkretnym przedsiębiorstwie może wykorzystać do wytyczenia indywidualnej i oryginalnej ścieżki rozwoju. Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw. Można mieć nadzieję, że zaprezentowane ustalenia i opinie staną się przesłankami do refleksji i dyskusji przede wszystkim w środowisku badaczy przedmiotowych zjawisk oraz okażą się pomocne w inspirowaniu praktyków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 63 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again