Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(155)
Forma i typ
Książki
(155)
Poradniki i przewodniki
(39)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(121)
tylko na miejscu
(27)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(142)
Czytelnia naukowa
(27)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(9)
Rzychoń Tomasz
(6)
Sugiero Joanna
(5)
Sobolewska Agnieszka
(4)
Hadnagy Christopher
(3)
Kanclerz Anna
(3)
Kuczyńska-Szymala Daria
(3)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(3)
Sinek Simon
(3)
Usarzewicz Wojciech
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Witkowska Magda
(3)
Witkowska Magdalena
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Chmielecki Michał
(2)
Dobrzański Jarosław
(2)
Duda-Piechaczek Edyta
(2)
Dutko Maciej
(2)
Holiday Ryan
(2)
Hollins Peter
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Jagielnicki Adam
(2)
Kamińska Mirella
(2)
Kwiatkowska Dorota
(2)
Lake Neville
(2)
Lipa Michał
(2)
Machnik Marcin
(2)
McIver Meredith
(2)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(2)
Najman Marta
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Szymańska Kamila
(2)
Tatar Katarzyna
(2)
Trump Donald (1946- )
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Walkiewicz Jacek
(2)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Ali Moi
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barrow Colin
(1)
Basu Rintu
(1)
Batko Andrzej
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Biernat Kamil
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blakeslee Sandra
(1)
Bland Michael
(1)
Blank Steven G
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bullock August
(1)
Bulzacki Tomasz
(1)
Bureš Ivan
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Cardone Grant
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cooke Robert A. (1931- )
(1)
Cramer James J
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dennison Dell
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Docker Peter
(1)
Doman Don
(1)
Doman Margaret
(1)
Dorf Bob
(1)
Doz Yvez L
(1)
Dragon-Philipczyk Magdalena
(1)
Drewczyński Wojciech
(1)
Drozda Łada
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Eales-White Rupert
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fishkin Rand
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fournier Camille
(1)
Fraś Piotr
(1)
Friedman Milton (1912-2006)
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Garrett Chris (1974- )
(1)
Geppert Olga
(1)
Giełzak Marcin (1987- )
(1)
Godlewski Seweryn
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(57)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(153)
Język
polski
(154)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Bezrobotni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Sukces
(15)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing elektroniczny
(10)
Handel elektroniczny
(9)
Samorealizacja
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Perswazja
(7)
Kadry
(6)
Public relations
(6)
Szczęście
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Giełda papierów wartościowych
(5)
Internet
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Reklama internetowa
(5)
Decyzje
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja pracy
(4)
Negocjacje
(4)
Papiery wartościowe
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przywództwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Socjotechnika
(4)
Start-up
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Coaching
(3)
Czas pracy
(3)
Finanse
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Menedżerowie
(3)
Praca
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Samopoznanie
(3)
Stres
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bogactwo
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mnemotechnika
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Pamięć
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Reklama
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rynek
(2)
Sens życia
(2)
Sprzedaż
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuka pisania
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Władza
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe
(2)
Administracja
(1)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Avon Products
(1)
Barwy
(1)
Biblioteki witrualne
(1)
Biznesplan
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
CV
(1)
Chciwość
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzja
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dotacje unijne
(1)
Ekonomia
(1)
Emisja głosu
(1)
Etyka biznesu
(1)
Excel
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(36)
Poradniki
(21)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(5)
Podręcznik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Blogi
(1)
Kryminał
(1)
Mowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Rozwój osobisty
(15)
Psychologia
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(1)
155 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
U góry okładki: Twórca rewolucyjnej metody Getting Things Done!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire : how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić. W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress-Helion, copyright 2020. - 199 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
(Onepress Power)
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?.
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej * Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? * Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? * Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji? * Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. * Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! * Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci! * Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. * Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". * Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. * Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. * Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. * Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2011. - 244 stron ; 22 cm.
(Onepress Power)
Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie. Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki. Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji! Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz… hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami. Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: "The economics of life : from baseball to affirmative action to immigration, how real-world issues affect our everyday life" 1997.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie IV rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U dołu okładki i na grzbiecie wydawca oryginału: Harvard Business Review Press.
Tytuł oryginału: Financial intelligence : a manager's guide to knowing what the numbers really mean, 2006.
Sztuka poskramiania finansów Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą udział, celów organizacji oraz swojego wpływu na ostateczny rezultat działań. Nic więc dziwnego, że od momentu publikacji książka stała się ulubionym podręcznikiem wszystkich osób, które muszą umieć poruszać się po świecie danych i analiz finansowych. Jeśli poszukujesz informacji na temat finansów, podanej w jasny i przystępny sposób, wydanie drugie tej znakomitej książki będzie Twoim bezcennym przewodnikiem. Pomoże Ci zdobyć konkretną wiedzę na temat posługiwania się rachunkiem wyników, bilansem i rachunkiem przepływu środków pieniężnych. Wyjaśni także, dlaczego te liczby są tak istotne. Dodatkowo dostarczy Ci aktualnych danych w takich kwestiach, jak oddziaływanie kryzysu finansowego na biznes i zwrot z inwestycji, oraz poszerzy Twoją świadomość finansową i rachunkową. Nie bój się zagadnień finansowych, niech to one boją się Ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: "The startup owner's manual. Vol. 1, The step-by-step guide for building a great company" 2012.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o skutecznym zarządzaniu / Andrzej Jacek Blikle. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. - 540, [4] s., [2] s. tabl. ; il. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: INKED : the ultimate guide to powerful closing and sales negotiation tactics that Unlock YES and Seal the Deal, 2020.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić, ale dzięki temu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA. W książce między innymi: siedem praw negocjacji handlowych dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win strategia MPS i zasady efektywnej komunikacji podczas negocjacji techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów jak nie oddać kupcowi inicjatywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "The secret sales pitch : an overview of subliminal advertising" 2004. Na okł.: zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości : książka w kolorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej