Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(744)
Forma i typ
Książki
(730)
Publikacje naukowe
(535)
Publikacje fachowe
(217)
Publikacje dydaktyczne
(151)
Poradniki i przewodniki
(67)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Czasopisma
(7)
Publikacje informacyjne
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(362)
dostępne
(361)
wypożyczone
(90)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(437)
Czytelnia naukowa
(372)
Zbiory regionalne
(3)
Filia Os. Przydworcowe
(6)
Filia Os. Millenium
(1)
Filia Os. Gołąbkowice
(1)
Książka Mówiona
(1)
Autor
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(9)
Stańczyk Izabela
(5)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Knosala Ryszard (1949- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Smalec Agnieszka
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kozielski Robert (1968- )
(3)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Lewicka Dagmara
(3)
Liksza Joanna
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Nesterak Janusz
(3)
Poetschke Helena
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Trump Donald (1946- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Brańka Sebastian
(2)
Brealey Richard A. (1936- )
(2)
Bugaj Justyna
(2)
Bukłaha Emil
(2)
Cewińska Joanna
(2)
Chrostowski Aleksander
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Collins Jim C. (1958- )
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czopek Miłosz
(2)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Foltys Joachim
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Gabrusewicz Tomasz
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gawroński Krzysztof
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Hryszkiewicz Dominik
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jonek-Kowalska Izabela
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Katolik Jerzy
(2)
Kaźmierczak Jan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kowalska Anna (ekonomia)
(2)
Kowalski Michał Jerzy
(2)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(2)
Koładkiewicz Izabela
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Krzyżanowski Krzysztof
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Lew Grzegorz
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Matuszewska-Kubicz Agata
(2)
McIver Meredith
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Michalski Konrad (ekonomia)
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Muranty Jan
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Myers Stewart C. (1940- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Olszańska Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(365)
2010 - 2019
(326)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(13)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(683)
1901-2000
(30)
1989-2000
(21)
1945-1989
(7)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(743)
Język
polski
(741)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(145)
Menedżerowie
(110)
Przedsiębiorcy
(36)
Specjaliści ds. marketingu
(20)
Pracownicy naukowi
(9)
Specjaliści ds. kadr
(8)
Ekonomiści
(7)
Informatycy
(7)
Nauczyciele
(6)
Pracodawcy
(6)
Urzędnicy
(6)
Doradcy personalni
(5)
Logistycy
(5)
Dyrektorzy HR
(4)
Inżynierowie
(4)
Księgowi
(4)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Przedstawiciele handlowi
(3)
Specjaliści ds. controllingu
(3)
Specjaliści ds. public relations
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Copywriterzy
(2)
Doktoranci
(2)
Finansiści
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Menedżerowie produktu
(2)
Negocjatorzy
(2)
Pracownicy banków
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Adwokaci
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Freelancer
(1)
Influencerzy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Lekarze
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy ds. osobowych
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Psycholodzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci i kadra naukowa uczelni ekonomicznej
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(161)
Przedsiębiorstwo
(126)
Marketing
(67)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(64)
Innowacje
(55)
Zarządzanie jakością
(29)
Zarządzanie projektami
(28)
Organizacja
(26)
Komunikacja marketingowa
(24)
Zarządzanie ryzykiem
(24)
Kultura organizacyjna
(23)
Organizacje
(23)
Przywództwo
(21)
Zarządzanie strategiczne
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(18)
Marka (ekonomia)
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(18)
Zarządzanie finansami
(18)
Kadry
(17)
Media społecznościowe
(17)
Organizacja pracy
(17)
Przedsiębiorczość
(17)
Rozwój zrównoważony
(17)
Sukces
(17)
Kapitał ludzki
(15)
Konkurencyjność
(15)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(15)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(14)
Finanse
(14)
Handel elektroniczny
(14)
Marketing cyfrowy
(14)
Menedżerowie
(14)
Controlling
(13)
Decyzje
(13)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Marketing elektroniczny
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Komunikacja interpersonalna
(12)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(12)
Administracja publiczna
(11)
COVID-19
(11)
Coaching
(11)
Logistyka
(11)
Motywacja pracy
(11)
Rachunkowość zarządcza
(11)
Zarządzanie publiczne
(11)
Badania marketingowe
(10)
Finansowanie
(10)
Kariera
(10)
Model biznesowy
(10)
Praca
(10)
Przedsiębiorcy
(10)
Służba zdrowia
(10)
Usługi
(10)
Zaangażowanie pracowników
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Analiza finansowa
(9)
Mentoring
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Public relations
(9)
Rynek pracy
(9)
Zarządzanie innowacjami
(9)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Finanse publiczne
(8)
Globalizacja
(8)
Informatyzacja
(8)
Internet
(8)
Komunikacja wewnętrzna
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing terytorialny
(8)
Projektowanie
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Sektor publiczny
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Zarządzanie produktem
(8)
Zarządzanie relacjami z klientami
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Bezpieczeństwo
(7)
Dobre praktyki
(7)
Inżynieria produkcji
(7)
Jakość
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Kontrola zarządcza
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Praca zdalna
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Rachunkowość
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Zarządzanie różnorodnością
(7)
Zarządzanie zmianą
(7)
Gospodarka
(6)
Jakość usług
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Temat: czas
2001-
(375)
1901-2000
(72)
1989-2000
(60)
1945-1989
(24)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(219)
Stany Zjednoczone (USA)
(12)
Europa
(5)
Świat
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Korea Południowa
(3)
Województwo łódzkie (1999- )
(3)
Chiny
(2)
Indie
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Niemcy
(2)
Nowy Sącz (woj. małopolskie ; okolice)
(2)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(2)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Filipiny
(1)
Francja
(1)
Gmina Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki)
(1)
Gmina Limanowa (woj. małopolskie, pow. limanowski)
(1)
Japonia
(1)
Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki, gm. Krynica-Zdrój)
(1)
Meksyk
(1)
Nigeria
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Skandynawia
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Turcja
(1)
Ukraina
(1)
Wietnam
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Gatunek
Monografia
(210)
Opracowanie
(148)
Podręcznik
(107)
Poradnik
(92)
Praca zbiorowa
(84)
Materiały pomocnicze
(59)
Raport z badań
(41)
Poradniki
(17)
Podręczniki
(8)
Czasopismo polskie
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Case study (studium przypadku)
(5)
Materiały konferencyjne
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Biografia
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Autobiografia
(1)
Biografie
(1)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Informator
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(8372)
Literaturoznawstwo
(2481)
Socjologia i społeczeństwo
(2405)
Medycyna i zdrowie
(1957)
Kultura i sztuka
(1879)
Zarządzanie i marketing
(744)
Edukacja i pedagogika
(1794)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1539)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1412)
Psychologia
(1340)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1287)
Religia i duchowość
(1232)
Podróże i turystyka
(1021)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(754)
Etnologia i antropologia kulturowa
(683)
Kultura fizyczna i sport
(575)
Biologia
(545)
Filozofia i etyka
(481)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(421)
Geografia i nauki o Ziemi
(390)
Informatyka i technologie informacyjne
(375)
Językoznawstwo
(373)
Media i komunikacja społeczna
(370)
Inżynieria i technika
(362)
Rozwój osobisty
(353)
Architektura i budownictwo
(337)
Kulinaria
(294)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(290)
Nauka i badania
(227)
Fizyka i astronomia
(225)
Ochrona środowiska
(206)
Hobby i czas wolny
(167)
Transport i logistyka
(160)
Rolnictwo i leśnictwo
(154)
Styl życia, moda i uroda
(153)
Archeologia
(118)
Chemia
(118)
Praca, kariera, pieniądze
(100)
Matematyka
(85)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(75)
Dom i ogród
(37)
Styl życia, moda, uroda
(9)
Varia
(6)
Filozofia
(2)
Fizyka
(2)
Podróże i Turystyka
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Autobiografia
(1)
Bibliotekarstwo, archwistyka, muzealnictwo
(1)
Biografia
(1)
Etnologia
(1)
Etnologia i antropoligia kulturowa
(1)
Etnologia i antropologia społeczna
(1)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse DBN
(1)
Histora
(1)
Histroia
(1)
Kultura fizyczna i spor
(1)
Kultura i Sztuka
(1)
Kultura i nauka
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznawsto
(1)
Media i komuniakcja społeczna
(1)
Medycana i zdrowie
(1)
Nauki i badania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podróże i tyrystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwośći
(1)
Religia i duchowośĆ
(1)
Reportaż
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia i społeczenstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo DBN
(1)
Socjologia i społeczństwo
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
744 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stan prawny na 2021 r. ustalony na podstawie treści książki. W książce kod dostępu.
Małe organizacje lokalne powstają najczęściej jako odpowiedź na konkretną potrzebę społeczną lub problem, na którego skuteczne rozwiązanie przez instytucje centralne, w odczuciu społecznym, istnieją niewielkie szanse. Powodem powołania do życia podmiotu trzeciego sektora może być też próba uzupełnienia określonego niedoboru występującego na danym terenie (np. brak określonej infrastruktury, brak oferty edukacji nieformalnej) czy też zwyczajna chęć poprawy poziomu życia społeczności lokalnej (np. aktywizacja zawodowa kobiet, promocja działań ekologicznych). Niniejsze opracowanie to kompendium wiedzy o organizacjach społecznych. Szczegółowo omówiono zakładanie organizacji, treść statutu, strukturę wewnętrzną, sposób zarządzania i prowadzenia działalności (w tym zatrudnianie pracowników i współpracę z wolontariuszami), przygotowywanie projektów, udział w programach i konkursach ofert na realizację zadania publicznego, a także pozyskiwanie dofinansowania zewnętrznego i ewentualną uzupełniającą działalność gospodarczą. Poza fundacjami i stowarzyszeniami szczegółowo przedstawione zostały też koła gospodyń wiejskich, w tym: konstrukcja statutów, rejestracja, konto bankowe oraz uzyskanie numerów REGON i NIP, uproszczona ewidencja przychodów i kosztów, dotacje dla kół gospodyń wiejskich, nadzór nad działalnością kół i związku kół gospodyń wiejskich. Integralną częścią pozycji jest suplement elektroniczny zawierający wszystkie wzory dokumentów w wersji edytowalnej. Plik suplementu należy pobrać przez Internet – instrukcja postępowania zamieszczona jest w książce. Zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty dokonań : systemy sterowania strategicznego / Marek Barowicz. - Legionowo ; Kraków : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 278 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce: Kompendium wiedzy w zakresie ewolucji technik sterowania strategią w przedsiębiorstwie, obejmującej jej opracowanie, wdrożenie i realizację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione, 2021.
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. • Kreatywne koncepty - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. • Zgodność pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej − jak ją utrzymać. • Dogłębne analizy przypadków firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki, ilustrujące poszczególne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 263)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wynagrodzenia pracowników w organizacji : teoria i praktyka / Ewa Beck-Krala. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2013. - 263, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Książka zawiera opisy przypadków, a także przykłady narzędzi stosowanych w praktyce firm w Polsce. Może być ona przeznaczona zarówno dla studentów studiów zarządzania, zwłaszcza zarządzania zasobami ludzkimi, jak również praktyków zajmujących się wynagrodzeniami pracowniczymi w przedsiębiorstwie czy menedżerów poszukujących skutecznych sposobów oddziaływania na pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również charakteryzują rodzaje innowacji finansowych, a także efekty i przeszkody pojawiające się przy ich wdrażaniu. Zamysłem towarzyszącym powstawaniu niniejszego opracowania było podjęcie próby analizy i oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 - okresie intensywnych i ważnych zmian zachodzących zarówno w polskiej gospodarce, jak i na rynkach światowych. Zmiany te przyczyniły się do poszukiwania przez podmioty sektora finansowego nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie oferty produktowej, ale również w obszarze procesów, przyjętych praktyk działania, organizacji pracy, modeli współpracy z otoczeniem oraz w zakresie metod i narzędzi marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Współczesne zmiany w relacji pracownik-organizacja sprawiają, że obecnie kwestie mobilności znajdują się w centrum zainteresowań teoretyków i praktyków gospodarczych. Podjęta w monografii problematyka ma istotne znaczenie dla tych organizacji, które są zorientowane na kreację pożądanego środowiska pracy i chcą wykorzystać posiadany potencjał pracowników w oparciu o świadome i celowe działania w ramach wewnętrznej mobilności. Działania te są przede wszystkim wynikiem aktywności organizacji ukierunkowanej na wdrożenie rozwiązań z tego obszaru. Niniejsza książka zawiera autorską propozycję koncepcji funkcji i kluczowych rozwiązań organizacyjnych wewnętrznej mobilności. Dokonano w niej nie tylko ich opisu, ale również zaprezentowano możliwości ich kształtowania się na tle instrumentów zarządzania: struktury, strategii i procedur. Dodatkowo wskazano na sposób zarządzania procesem wewnątrzorganizacyjnej mobilności pracowników. Monografia posiada, oprócz walorów poznawczych, także wartość aplikacyjną. Opracowane narzędzie badawcze może służyć do diagnozy rzeczywistych funkcji wewnętrznej mobilności oraz stanowić katalog wytycznych dla organizacji, zorientowanej na efektywne wykorzystanie posiadanych kompetencji pracowników i na uniknięcie ich potencjalnego odejścia, w zakresie proponowanych im odpowiednich działań mobilnościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie IV rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
W pracy przedstawiono najważniejsze problemy rachunkowości międzynarodowej ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji Polski w okresie transformacji gospodarki, a także konieczności harmonizacji naszych rozwiązań prawnych z obowiązującymi w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem Autorek sprostanie wyzwaniom otwartej konkurencji przez przedsiębiorstwa krajowe na rynku europejskim oraz rynkach międzynarodowych bezpośrednio zależy od zbudowania i utrzymania przewagi konkurencyjnej nad innymi uczestnikami rynku międzynarodowego. Tymczasem jednym z głównych warunków jej osiągnięcia jest dobre rozpoznanie międzynarodowego otoczenia oraz identyfiacja jego najważniejszych cech. Analizie poddano wybrane aspekty działalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, takie jak: przesłanki ekspansji zagranicznej, instrumenty stosowane w ramach strategii przedsiębiorstwa, sposoby ograniczenia ryzyka transakcyjnego, dobór właściwych metod i technik marketingowych oraz aktywność przedsiębiorstw w obszarze przedsięwzięć innowacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla menedżerów : teoria i praktyka / Anna Bielecka. - Wydanie II zmienione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2020. - 506 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji, narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych. Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej