Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(12)
Czytelnia naukowa
(16)
Zbiory regionalne
(1)
Autor
Kozielski Robert (1968- )
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bober Tomasz
(1)
Broquier Justyna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Domańska Agnieszka
(1)
Dąbrowski Janusz (transport)
(1)
Firlej Krzysztof
(1)
Frąk Michał
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Gorzelany-Dziadkowiec Magdalena
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Jagiełło Elżbieta Małgorzata
(1)
Janowska Anna Anetta
(1)
Kaliszewski Adam (ekonomia)
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Klimek Hanna (1964- )
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kowalska Anna (ekonomia)
(1)
Kozień Ewa
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kuczera Karol
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lozano Platonoff Alberto (1968- )
(1)
Machaczka Józef (1945- )
(1)
Machaczka Krzysztof
(1)
Machaczka Małgorzata
(1)
Makovskyi Dmytro
(1)
Malik Radosław
(1)
Mardosz Agata
(1)
Matuszewska Agata
(1)
Michalik Zbigniew
(1)
Misiołek Krzysztof
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Navasiad Aliaksandra
(1)
Olsztyński Andrzej
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pangsy-Kania Sylwia
(1)
Piątkowski Marcin (1975- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Schwab Klaus (1938- )
(1)
Siudek Tomasz
(1)
Smutek Halina
(1)
Sroczyński Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sztorc Małgorzata
(1)
Szymanik Ewa
(1)
Treder Hanna
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Urbaniec Maria (nauki ekonomiczne)
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Wosiek Roman
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zieliński Kazimierz (ekonomia)
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Żur Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4475)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Konkurencyjność
(-)
Rodzina
(2203)
Miłość
(1910)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1852)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1594)
II wojna światowa (1939-1945)
(1520)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1335)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1278)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1085)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1031)
Zabójstwo
(993)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(866)
Nastolatki
(853)
Sztuka
(846)
Magia
(845)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(821)
Historia
(805)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(770)
Zwierzęta
(765)
Sekrety rodzinne
(718)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(700)
Trudne sytuacje życiowe
(689)
Dziewczęta
(687)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(660)
Powieść młodzieżowa angielska
(625)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(604)
Osoby zaginione
(578)
Środki masowego przekazu
(572)
Politycy
(570)
Wybory życiowe
(559)
Uczucia
(557)
Relacja romantyczna
(556)
Teatr polski
(553)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(542)
Przestępczość zorganizowana
(539)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(531)
Polityka międzynarodowa
(531)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(481)
Uprowadzenie
(481)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(461)
Wychowanie
(449)
Podróże
(443)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Lekarze
(409)
Mężczyzna
(408)
Aktorzy polscy
(407)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(400)
Psy
(394)
Seryjni zabójcy
(390)
Temat: czas
2001-
(22)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Islandia
(1)
Karpaty
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(15)
Materiały pomocnicze
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.: autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości; autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków; zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej; pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości; powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości; zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym; projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 387, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii konkurowania oraz zasobów umożliwiających umocnienie przewagi konkurencyjnej międzynarodowych przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Książka dotyczy nowych, niezwykle złożonych zjawisk organizacyjnych i ekonomicznych oraz wnosi istotne wartości poznawcze do dorobku naukowego dotyczącego konkurencyjności międzynarodowych przedsiębiorstw hotelowych. Wyróżnia się analizą badanego problemu z perspektywy teorii tworzenia zasobowo-kompetencyjnej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem elementów teorii kosztów transakcyjnych oraz teorii umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Zaprezentowano w niej konkurencyjność organizacji z perspektywy identyfikacji źródeł i czynników pozycjonowania strategicznego oraz wskazania na wyróżniające zasoby przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe, a także określenia elementów składowych strategii konkurowania korporacji hotelowych w warunkach internacjonalizacji i globalizacji rynku usług turystycznych. Ponadto na przykładzie korporacji hotelowej Accorhotels przedstawiono praktyczne aspekty implementacji strategii konkurowania. Książka może stanowić pomoc zarówno w procesie praktycznego zarządzania przedsiębiorstwami dla menedżerów, jak i teoretycznych rozważań podjętej problematyki wśród pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjęta nazwa autora: Dmytro Makovskyi.
Islandia to nie tylko piękno natury, turystyka, rybołówstwo i przemysł rybny, ale przede wszystkim ciekawy przykład kraju, który w krótkim czasie nadrobił wielowiekowe opóźnienie gospodarcze i stworzył dobrze funkcjonujące społeczeństwo. Wysoki poziom zaufania społecznego i niska przestępczość to miary cywilizacyjnego rozwoju Islandii. Nic więc dziwnego, że ten mały kraj przyciągnął wielu polskich imigrantów. Autorzy monografii skupiają się na wybranych zagadnieniach. Jednym z najciekawszych jest gwałtowny rozwój sektora finansowego, jego zapaść zapoczątkowana kryzysem finansowym jesienią 2008 r., a następnie rozliczenie osób odpowiedzialnych za straty finansowe: Islandia jest jedynym krajem, gdzie finansiści-spekulanci zostali skazani na kary więzienia – i odbyli je. Imponujące jest praktyczne wdrażanie w życie koncepcji zrównoważonego rozwoju, między innymi dzięki rozwojowi źródeł energii odnawialnej. Islandia poważnie traktuje zmiany klimatyczne i związane z tym zagrożenia. Udział energii odnawialnej w islandzkiej gospodarce szybko rośnie i kraj ten może być punktem odniesienia dla wielu innych państw i gospodarek. Zaskakuje, jak duże znaczenie Islandia przywiązuje do cyberbezpieczeństwa. Ma to dwa wymiary: ekonomiczny – wysoki poziom cyberbezpieczeństwa ma chronić sektor finansowy i bankowy przed zagrożeniami – oraz społeczny – mieszkańcy mają prawo do ochrony swojej prywatności. Autorzy wiele miejsca i uwagi poświęcają także równouprawnieniu kobiet i mężczyzn oraz działaniom na rzecz ochrony dzieci. Wskazują na praktyczne i wymierne znaczenie tych działań dla jakości życia i dobrobytu społeczeństwa. W monografii omawiane są również polsko-islandzkie stosunki gospodarcze, polska imigracja w Islandii, znaczenie turystyki dla gospodarki Islandii oraz priorytety przyszłego rozwoju Islandii. Na przykładzie tego niedużego kraju jak w soczewce widać wiele wyzwań gospodarczych i społecznych stojących dzisiaj przed praktycznie każdym krajem. Islandia pokazuje optymistycznie, że można sobie z nimi radzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębior-stwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zwięzłym źródłem wskazówek, jak kształtować przewagi konkurencyjne w warunkach nowoczesnego zarządzania ryzykiem oraz stosowania współczesnych form finansowania procesów innowacyjnych. Książka łączy w sobie zatem trzy podstawowe kategorie ważne w rozwoju współczesnych podmiotów gospodarczych: ryzyko, finansowanie działalności, innowacje. Rozważania zawarte w monografii odnoszą się przede wszystkim do rozwijających się sektorów innowacyjnych (głównie na gruncie polskim), m.in. sektorów kreatywnych oraz sektorów wysokich technologii. Książka zawiera wyniki badań empirycznych (jakościowych i ilościowych), a także opisuje przykłady (studia przypadków) rzeczywiście działających na rynku przedsiębiorstw innowacyjnych – pokazując, jak zarządzanie ryzykiem i finansami w procesach innowacyjnych może wpływać na kreowanie przewag konkurencyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej