E-konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Czytelnia naukowa
(3)
Autor
Bober Tomasz
(1)
Bondos Ilona
(1)
Brunson Russell
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Siudek Tomasz
(1)
Sobczyk Genowefa (1947- )
(1)
Słowikowska Inga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4694)
Kobieta
(4449)
Literatura polska
(4390)
Poezja polska
(3611)
Powieść angielska
(2576)
E-konsumenci
(-)
Rodzina
(2189)
Miłość
(1902)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1833)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1571)
II wojna światowa (1939-1945)
(1510)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1331)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1274)
Przedsiębiorstwo
(1231)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1053)
Życie codzienne
(1027)
Zabójstwo
(988)
Filozofia
(975)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(890)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(876)
Policjanci
(856)
Nastolatki
(846)
Sztuka
(844)
Magia
(838)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(817)
Historia
(803)
Polityka
(784)
Rodzeństwo
(765)
Zwierzęta
(760)
Sekrety rodzinne
(710)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(695)
Trudne sytuacje życiowe
(682)
Dziewczęta
(680)
Duchowieństwo katolickie
(670)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(668)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(602)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(569)
Politycy
(568)
Wybory życiowe
(554)
Teatr polski
(553)
Uczucia
(551)
Relacja romantyczna
(546)
Młodzież
(545)
Wychowanie w rodzinie
(545)
Kościół katolicki
(540)
Przestępczość zorganizowana
(534)
Tematy i motywy
(533)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Matki i córki
(525)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(523)
Holokaust
(494)
Mniejszości narodowe
(488)
Uczniowie
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(476)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(454)
Wychowanie
(449)
Podróże
(440)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(401)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Regionalizm
(389)
Nauka
(388)
Psy
(388)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja, wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu, dobre osadzenie w literaturze przedmiotu, ciekawe studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Dotcom secrets : the underground playbook for growing your company online, 2015.
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Chcesz odnieść sukces w sprzedaży internetowej? Pragniesz poznać strategie, dzięki którym wybijesz się na tle konkurencji? W takim razie sięgnij po "Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie"! Sprzedaż rządzi się swoimi prawami. Nie da się ich jednak odkryć samemu - na nic zda się nawet kopiowanie strategii odnoszących sukcesy marek. Tylko nieliczna garstka przedsiębiorców dociera do niezawodnych technik gwarantujących trwałe zwiększenie sprzedaży. Ta książka to nie tylko zbiór porad dla przedsiębiorców. To przede wszystkim praktyczna wiedza, dzięki której popchniesz własną działalność w kierunku sukcesu. Odnajdziesz tu schematy skryptów działań, dzięki którym przychody systematycznie wzrastają. Poznasz koncepcję lejka sprzedażowego i dowiesz się, jak przeprowadzić swojego klienta przez taki lejek. Wdrożysz również szereg technologicznych rozwiązań, które zadowolą odbiorców Twoich produktów. Jakie korzyści przyniesie Ci ta lektura? Zrozumiesz, w jaki sposób obecni liderzy sprzedaży osiągnęli sukces. Nauczysz się stosować strategie powstałe z myślą o środowisku internetowym. Zaczniesz budować lejki sprzedażowe i pozyskasz dopasowanych klientów. Poznasz najczęściej popełniane błędy oraz sposoby na ich unikanie. Zmienisz potencjalnych klientów w rzeczywistych nabywców Twoich usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.: autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości; autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków; zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej; pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości; powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości; zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym; projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej