Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(107)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(65)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(69)
Czytelnia naukowa
(65)
Filia Os. Wólki
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Adamus-Matuszyńska Anna
(5)
Murdoch Anna
(3)
Rozwadowska Barbara
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Andrzejewski Piotr
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Czarnowski Piotr
(2)
Davis Anthony
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Hope Ewa
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Ociepka Beata
(2)
Soliński Tomasz (1975- )
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Barlik Jacek
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Black Sam
(1)
Bland Michael
(1)
Borkowski Igor (filolog)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gajdka Krzysztof
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golewska-Stafiej Agata
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Hartley Kate
(1)
Henslowe Philip
(1)
Herrling Tony
(1)
Jakubowska Agata
(1)
Jaskowska Małgorzata
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalski Karol
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kwiecień Anna
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lignar Karolina
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Miotk Anna
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Narożna Dominika
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Piasta Łukasz
(1)
Pluta Ewa
(1)
Podobas Izabela
(1)
Podraza Urszula
(1)
Poręba Mira
(1)
Prichinello Michael
(1)
Redzik Cezary
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rydel Maciej
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(107)
Język
polski
(107)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4463)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Public relations
(-)
Rodzina
(2200)
Miłość
(1909)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1850)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1581)
II wojna światowa (1939-1945)
(1517)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1333)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1275)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1030)
Zabójstwo
(991)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(859)
Nastolatki
(852)
Sztuka
(845)
Magia
(844)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(819)
Historia
(804)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(770)
Zwierzęta
(765)
Sekrety rodzinne
(716)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(697)
Dziewczęta
(686)
Trudne sytuacje życiowe
(686)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(657)
Powieść młodzieżowa angielska
(626)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(603)
Środki masowego przekazu
(572)
Osoby zaginione
(571)
Politycy
(568)
Uczucia
(557)
Wybory życiowe
(556)
Teatr polski
(553)
Relacja romantyczna
(551)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(541)
Przestępczość zorganizowana
(538)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(530)
Polityka międzynarodowa
(530)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Uprowadzenie
(479)
Poszukiwania zaginionych
(478)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(461)
Wychowanie
(449)
Podróże
(443)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Aktorzy polscy
(407)
Lekarze
(407)
Mężczyzna
(405)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(399)
Psy
(394)
Regionalizm
(389)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-
(8)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Poradniki
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
107 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowe media w polityce : na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015 / Anna Stoppel. - Poznań : FNCE Wydawnictwo, 2020. - 399 stron : faksymile, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
Nagroda im. dr. Pawła Stępki, przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych
Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter i ze względu na swoją innowacyjność ciągle jest niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią problemu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący - nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym - bowiem dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, wyjaśniających, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej - Klas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations w internecie / Jerzy P. Szyfter. - Warszawa : "Helion", cop. 2005. - 178 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
U dołu s. tyt. i okł.: Poznaj zasady ePR, zaprojektuj odpowiednią witrynę www i internetowe biuro prasowe, stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność, wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory : jeśli twoja firma jest niewidoczna w internecie, to jakby nie było jej wcale.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amelia Tudor prowadzi dwa życia. Jedno w nieustającym pędzie, w agencji PR, pod kontrolą opresyjnego szefa. Drugie refleksyjne, jako doktorantka znanego i ekscentrycznego Profesora. Pierwsze jest po to, by płacić rachunki i budować bliżej nieokreśloną karierę. Drugie ma dawać poczucie sensu i być odskocznią od toksycznych i powierzchownych zawodowych relacji. Wszystko spaja bogate życie towarzyskie dwudziestodziewięciolatki, które stanowi antidotum na samotność. Kluby, imprezy, pokazy mody to niemal naturalne środowisko Amelii. Na jednym z eleganckich przyjęć dziewczyna poznaje Teofila. Zarozumiałego miłośnika kobiet, używek i drogich samochodów, który stara się o względy Amelii. Wspólny wypad do Francji nie tylko ujawni inne oblicze Teofila i głęboko skrywaną przez niego tajemnicę, ale okaże się również zwrotem w karierze dziewczyny. Czy Amelia odważy się postawić wszystko na jedną kartę? Czy pasja i namiętność okażą się wystarczające, by wywrócić dotychczasowe życie do góry nogami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Poradniki Poradniki 5)
U dołu s. tyt. i okł.: Gazeta Samorządu i Administracji rekomenduje. Do książki dołączony jest dysk optyczny "Papier w działaniach public relations samorządów lokalnych".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T.1, [Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności] / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2, rozsz. i zm. - Warszawa : "Placet", 2001. - 367, [7] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T.2, [Wprowadzenie programów PR, kontrola procesów PR] / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2, rozsz. i zm. - Warszawa : "Placet", 2001. - S. 381-862 : rys., tabl. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : "Placet", 2005. - 927 s.s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Na okł.: Podręcznik dla teoretyków. Poradnik dla praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Książka pokazuje możliwości kreowania takiego wizerunku za pomocą narzędzi marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej