Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(154)
Forma i typ
Książki
(154)
Publikacje fachowe
(136)
Publikacje naukowe
(101)
Publikacje dydaktyczne
(69)
Poradniki i przewodniki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(84)
dostępne
(60)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(80)
Czytelnia naukowa
(89)
Autor
Wnuk-Pel Tomasz
(3)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(3)
Błażyńska Joanna
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kurzynoga Małgorzata
(2)
Leoński Wojciech
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szczepankiewicz Elżbieta Izabela
(2)
Tlatlik Justyna
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Balicki Tomasz
(1)
Becella Adrian
(1)
Bekas Monika
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bereś Ada
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bianchi Anna
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bolibok Piotr
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewska Anna (historyk)
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Cohn Mike
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dasiewicz Agata
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobosz Kamil
(1)
Drozdek Adam
(1)
Duncan Kevin (1961- )
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dymitruk Maria
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Janusz (transport)
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Frańczuk Magdalena
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gee Trisha
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grant Robert M. (1948- )
(1)
Greever Tom
(1)
Greser Jarosław
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybowski Marcin (prawo)
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głodek Zenon
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jaskuła Tomasz (informatyk)
(1)
Jawor-Joniewicz Anna
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarka)
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jochheim Ewa
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(107)
2010 - 2019
(47)
Okres powstania dzieła
2001-
(151)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(154)
Odbiorca
Dzieci
(6757)
6-8 lat
(4675)
9-13 lat
(3745)
0-5 lat
(2986)
Młodzież
(2181)
Menedżerowie
(154)
14-17 lat
(1682)
Szkoły wyższe
(1053)
Szkoły podstawowe
(341)
Szkoły średnie
(323)
Rodzice
(170)
Dorośli
(168)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(111)
Radcy prawni
(100)
18+
(98)
Adwokaci
(98)
Nauczyciele
(95)
Sędziowie
(86)
Przedsiębiorcy
(85)
Urzędnicy
(85)
Pracownicy naukowi
(78)
Psycholodzy
(52)
Licea
(49)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Ekonomiści
(31)
Inżynierowie
(31)
Księgowi
(30)
Gimnazja
(29)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Policjanci
(14)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(22)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Zarządzanie
(17)
Innowacje
(12)
Przywództwo
(10)
Organizacje
(8)
Kapitał ludzki
(7)
Menedżerowie
(7)
Zaangażowanie pracowników
(7)
Controlling
(6)
Marketing
(6)
Motywacja pracy
(6)
Prawo pracy
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Praca zespołowa
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Coaching
(4)
Interesariusze
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Organizacja
(4)
Organizacja pracy
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca zdalna
(4)
Projektowanie
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Usługi
(4)
COVID-19
(3)
Finansowanie
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informatyzacja
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Model biznesowy
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Pokolenie X
(3)
Rachunek kosztów
(3)
Rachunkowość
(3)
Rynek pracy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Transformacja cyfrowa
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Analiza finansowa
(2)
Architektura oprogramowania
(2)
BHP
(2)
Branża informatyczna
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Decyzje
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
E-konsumenci
(2)
Etyka biznesu
(2)
Franczyza
(2)
Fundusz inwestycyjny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informatycy
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metodologia
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Pokolenie (socjologia)
(2)
Praca
(2)
Prawa pacjenta
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płynność finansowa
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rentowność
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Temat: czas
2001-
(105)
1901-2000
(15)
1989-2000
(12)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(65)
Europa
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Świat
(2)
Azja
(1)
Gmina Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki)
(1)
Gmina Limanowa (woj. małopolskie, pow. limanowski)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(45)
Opracowanie
(45)
Materiały pomocnicze
(37)
Poradnik
(29)
Podręcznik
(17)
Raport z badań
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Case study (studium przypadku)
(5)
Komentarz do ustawy
(3)
Poradniki
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(109)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Transport i logistyka
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
154 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębior-stwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia zawiera wyniki badań naukowych o charakterze teoretyczno-koncepcyjnym oraz empirycznym dotyczące uwarunkowań i form ekosystemu przedsiębiorczości oraz roli przedsiębiorczości i innowacyjności w stymulowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego. Wyniki prac badawczych są efektem pogłębionych studiów literaturowych oraz badań ilościowych i jakościowych, które zostały zaprezentowane w dziesięciu rozdziałach, obejmujących rolę i formy ekosystemu przedsiębiorczości, uwarunkowania rozwoju ekosystemu przedsiębiorczości oraz możliwości finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw. Monografia jest adresowana do środowiska naukowego oraz praktyków biznesu zainteresowanych tematyką ekosystemu przedsiębiorczości i innowacji, a także do studentów kierunków ekonomii i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Tytuł oryginału: Strategic monoliths and microservices : driving innovation using purposeful architecture, 2022.
Przedsiębiorstwo, jeśli ma osiągać satysfakcjonujące wyniki biznesowe, musi używać dobrego oprogramowania. Aby jednak zapewnić firmie pozycję lidera i decydować o przyszłości branży, trzeba czegoś więcej: odwagi we wprowadzaniu i wdrażaniu innowacji. Innowacje te powinny być wspierane przez inteligentne decyzje architektoniczne ukierunkowane na cele firmy, osiągane wyniki i zapewnienie sobie przewagi konkurencyjnej w przyszłości. Niestety podczas projektowania oprogramowania architekci często kierują się przyzwyczajeniami bądź aktualnie obowiązującą modą. Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Związki osób tej samej płci : konsekwencje braku regulacji w prawie polskim / Mateusz Wąsik. - Stan prawny na 10 listopada 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2024. - 374 strony ; 22 cm.
(Monografie ; ISSN 1897-4392)
Książka poświęcona jest problematyce związków osób tej samej płci w sytuacji braku regulacji ochrony ich praw na gruncie prawa polskiego. Omówiono w niej najczęstsze problemy wynikające z braku regulacji statusu par jednopłciowych na gruncie prawa cywilnego, rodzinnego, karnego i administracyjnego, z uwzględnieniem przepisów prawa podatkowego, zabezpieczenia społecznego i przepisów o opiece społecznej. Uwzględniając rosnącą globalną mobilność pracowników, funkcjonowanie Polski w UE oraz podstawowe prawa człowieka, brak jakichkolwiek polskich rozwiązań został przeciwstawiony obowiązującym przepisom prawa międzynarodowego prywatnego oraz standardom ochrony praw człowieka obowiązującym w prawie UE i Europejskiej Konwencji Praw Człowieka. Publikacja szeroko przytacza orzecznictwo sądów krajowych, TSUE oraz ETPCz, pokazując ewolucję, jaką te instytucje przeszły w tematyce praw mniejszości seksualnych. Książka jest przeznaczona dla prawników, w szczególności adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych, a także pracowników działów kadr, zasobów ludzkich i menedżerów. Zainteresuje także pracowników naukowych oraz studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Publikacja dotyczy monitorowania praca przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Pandemia koronowirusa, w efekcie której na masową skalę wprowadzono pracę zdalną, znacząco zwiększyła potrzeby weryfikowania wykonywania obowiązków przez pracowników. Podstawowym założeniem współczesnego monitorowania jest możliwość nieinwazyjnego zbierania informacji o działaniu pracownika w celu oceny, czy występują problemy warte interwencji zarządczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu / Jacek Woźniak. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 472 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(HR)
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację przewagi konkurencyjnej w postaci zindywidualizowanej relacji między firmą a jej kapitałem ludzkim. W książce opisano zagadnienia, takie jak: - wykorzystanie sieci społecznościowych, - stosowanie gier komputerowych w obszarze rekrutacji, selekcji i adaptacji, - grywalizacja w rekrutacji i motywowaniu pracowników, - internetowe wspomaganie coachingu i mentoringu, - big data w planowaniu kadr, - nowoczesne zarządzanie talentami, - narzędzia służące do rozwoju kompetencji. Autor wyjaśnia, które z opisanych rozwiązań ułatwiają wdrażanie w firmie zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim, a które wskazują ograniczenia i konieczne uzupełnienia w tym nowym podejściu do zarządzania współpracownikami. Opracowanie zainteresuje pracowników działów kadr, zasobów ludzkich, a także menedżerów i właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym / Grażyna Paulina Wójcik. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 255 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartością (Value Based Management - VBM). Przedmiotem monografii są koszty jakości, ich definicje, modele oraz wybrane zagadnienia z obszaru zarządzania kosztami (metody, techniki i narzędzia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca i jej miejsce w systemie wartości pracownika ma niezwykle ważny wpływ na jego postawę - aktywność, przeciętność, bierność lub negację. Kluczowym wyznacznikiem sposobu postrzegania miejsca pracy jest charakterystyczny dla każdej organizacji swoisty klimat organizacyjny. Niniejsza książka jest syntetycznym ujęciem pojęcia klimat organizacyjny. Autorki zawarły w niej wyczerpujące odpowiedzi m.in. na poniższe pytania: Co stanowi istotę klimatu organizacyjnego oraz jakie jego składniki identyfikuje międzynarodowe środowisko badaczy? Jaka jest różnica między klimatem organizacyjnym a kulturą organizacyjną? W jaki sposób klimat organizacyjny oddziałuje na poziom efektywności organizacyjnej? Jak kształtują się zależności między elementami klimatu organizacyjnego i jaki mają one wpływ na praktykę biznesową? Jaka jest specyfika relacji występującej między klimatem organizacyjnym a poziomem motywacji pracownika? Wobec jakich wyzwań związanych z kreowaniem klimatu organizacyjnego stoi współczesny menedżer...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 229 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obserwowany w ostatnich latach w Polsce dynamiczny rozwój sektora usług finansowo-księgowych prowadzi do rosnącej i zaciętej konkurencji w branży, co stawia przed zarządzającymi takimi firmami wyzwanie związane z poszukiwaniem nowych i efektywnych metod prezentowania swojej działalności. Obecnie o wyborze określonego dostawcy serwisu księgowego przez klienta najczęściej decyduje całokształt oferowanej usługi. W publikacji starano się odpowiedzieć na pytanie, jak skonstruować ofertę produktową by najpełniej zaspokoić rosnące wymagania klientów nabywających usługi finansowo-księgowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„[Monografia] poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest niezwykle istotne […]. [Zostały tu] zaprezentowane wyniki autorskich badań, które z różnej perspektywy analizują problem zmian modeli biznesu, począwszy od zidentyfikowania czynników determinujących zmiany modeli (badania literaturowe), przez opis zmian modeli biznesu przedsiębiorstw finansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych), po charakterystykę raportowania modeli biznesu przedsiębiorstw niefinansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych). Tym samym monografia stanowi aktualne kompendium wiedzy na temat skali i zakresu zmian modeli biznesu współczesnych polskich przedsiębiorstw sektora niefinansowego i finansowego w obliczu między innymi takich wyzwań, jak COVID-19, wojna na Ukrainie, cyfryzacja, ochrona środowiska czy wymogi regulacyjne (np. polityka makroostrożnościowa czy raportowanie ESG).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 5 zmienione i uaktualnione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Kompendium wiedzy o dynamicznie rozwijającym się na całym świecie nowoczesnym modelu biznesu, jakim jest franczyza. Czytelnik pozna istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - [Warszawa] : CeDeWu, copyright 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej