Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(155)
Forma i typ
Książki
(155)
Publikacje fachowe
(137)
Publikacje naukowe
(102)
Publikacje dydaktyczne
(70)
Poradniki i przewodniki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(85)
dostępne
(60)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(81)
Czytelnia naukowa
(90)
Autor
Wnuk-Pel Tomasz
(3)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(3)
Błażyńska Joanna
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kurzynoga Małgorzata
(2)
Leoński Wojciech
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szczepankiewicz Elżbieta Izabela
(2)
Tlatlik Justyna
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Balicki Tomasz
(1)
Becella Adrian
(1)
Bekas Monika
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bereś Ada
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bianchi Anna
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bolibok Piotr
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewska Anna (historyk)
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Cohn Mike
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dasiewicz Agata
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobosz Kamil
(1)
Drozdek Adam
(1)
Duncan Kevin (1961- )
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dymitruk Maria
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Janusz (transport)
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Frańczuk Magdalena
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gee Trisha
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grant Robert M. (1948- )
(1)
Greever Tom
(1)
Greser Jarosław
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybowski Marcin (prawo)
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głodek Zenon
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jaskuła Tomasz (informatyk)
(1)
Jawor-Joniewicz Anna
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarka)
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jochheim Ewa
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(47)
Okres powstania dzieła
2001-
(152)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(155)
Język
polski
(155)
Odbiorca
Dzieci
(6763)
6-8 lat
(4679)
9-13 lat
(3749)
0-5 lat
(2987)
Młodzież
(2181)
Menedżerowie
(155)
14-17 lat
(1682)
Szkoły wyższe
(1055)
Szkoły podstawowe
(344)
Szkoły średnie
(323)
Rodzice
(170)
Dorośli
(168)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(112)
Radcy prawni
(101)
18+
(98)
Adwokaci
(98)
Nauczyciele
(95)
Przedsiębiorcy
(86)
Sędziowie
(86)
Urzędnicy
(86)
Pracownicy naukowi
(78)
Psycholodzy
(52)
Licea
(49)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Ekonomiści
(32)
Inżynierowie
(31)
Księgowi
(31)
Gimnazja
(29)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Policjanci
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Zarządzanie
(17)
Innowacje
(12)
Przywództwo
(10)
Organizacje
(8)
Kapitał ludzki
(7)
Menedżerowie
(7)
Zaangażowanie pracowników
(7)
Controlling
(6)
Marketing
(6)
Motywacja pracy
(6)
Prawo pracy
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Praca zespołowa
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Coaching
(4)
Interesariusze
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Organizacja
(4)
Organizacja pracy
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca zdalna
(4)
Projektowanie
(4)
Rachunek kosztów
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Usługi
(4)
COVID-19
(3)
Finansowanie
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informatyzacja
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Model biznesowy
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Pokolenie X
(3)
Rachunkowość
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Rynek pracy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Transformacja cyfrowa
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Analiza finansowa
(2)
Architektura oprogramowania
(2)
BHP
(2)
Branża informatyczna
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Decyzje
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
E-konsumenci
(2)
Etyka biznesu
(2)
Franczyza
(2)
Fundusz inwestycyjny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informatycy
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Koszty
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metodologia
(2)
Negocjacje
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Pokolenie (socjologia)
(2)
Praca
(2)
Prawa pacjenta
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płynność finansowa
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rentowność
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Temat: czas
2001-
(106)
1901-2000
(15)
1989-2000
(12)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(66)
Europa
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Świat
(2)
Azja
(1)
Gmina Krynica-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowosądecki)
(1)
Gmina Limanowa (woj. małopolskie, pow. limanowski)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(46)
Opracowanie
(45)
Materiały pomocnicze
(37)
Poradnik
(29)
Podręcznik
(17)
Raport z badań
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Case study (studium przypadku)
(5)
Komentarz do ustawy
(3)
Poradniki
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(110)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Transport i logistyka
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
155 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody zarządzania wartością publiczną / Marek Ćwiklicki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2019. - 178 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich narzędzi. Podstawową ich typologię omówiono w książce na konkretnych przykładach. Niniejsza praca adresowana jest do wszystkich osób zajmujących się badaniami zarządzania publicznego, tak do menedżerów publicznych, jak i do odbiorców usług publicznych. Problematyka wartości jest rzadko poruszana przez polskich autorów. A w tym przypadku mamy do czynienia z opracowaniem ujmującym tę problematykę całościowo – z punktu widzenia nauki o zarządzaniu. Tym samym książka stanowi kompendium wiedzy na temat tego ważnego i słabo opracowanego zagadnienia. Autor dokonuje w niej wszechstronnego przeglądu dostępnej literatury, głównie anglojęzycznej. Wykazuje się przy tym nie tylko oczytaniem, ale też systematycznością i jasnością wywodu. To dobry przykład tzw. książki profesorskiej. z recenzji prof. Jerzego Hausnera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W polskiej literaturze przedmiotu brakuje szerszych opracowań odnoszących się do indywidualnej oraz sektorowej konkurencyjności portów morskich oraz terminali portowych. Brakuje również odpowiednich metod oceny konkurencyjności, możliwych do wykorzystania przez praktyków gospodarczych, potrzebujących wskazówek dotyczących podnoszenia konkurencyjności portów czy terminali portowych. Niniejsze opracowanie ma szansę zmniejszyć tę lukę. Jego wartość poznawcza polega na ustaleniu czynników konkurencyjności podmiotów konkurujących na rynkach usług portowych, wskazaniu ich hierarchii, a także ocenie międzynarodowej konkurencyjności morskich terminali kontenerowych funkcjonujących w polskich portach morskich. Walory normatywne opracowania polegają na zaproponowaniu syntetycznej metody oceny konkurencyjności portów morskich, opartej na rzeczywistych decyzjach gospodarczych o wyborze portu podejmowanych przez użytkowników. Wartość aplikacyjna polega zaś na zaproponowaniu wdrożenia pewnych rozwiązań o charakterze regulacyjnym, organizacyjnym oraz inwestycyjnym, dotyczących podniesienia konkurencyjności morskich terminali kontenerowych w Polsce. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
W książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: Data mesh : delivering data-driven value at scale, 2022.
W książce: wyczerpujące wprowadzenie do paradygmatu siatki danych, siatka danych i jej komponenty, projektowanie architektury siatki danych, opracowywanie i realizacja strategii siatki danych, zdecentralizowany model własności danych, przejście z hurtowni i jezior danych do rozproszonej siatki danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era Agile / Stephen Denning ; [tłumaczenie Wojciech Moch]. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na okładce podtytuł: o tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia. W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych? I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Tytuł oryginału: The diagrams book : 60 ways to solve any problem visually.
Ponad 60 diagramów pomoże ci zwizualizować każde zagadnienie, aby później z powodzeniem zastosować je w praktyce. Z książki dowiesz się m. in.: • jak wykorzystać w praktyce piramidę i drzewo decyzyjne, • w czym pomoże ci diagram Venna lub Złudzenie Ebbinghausa, • jak używać takich narzędzi jak lejek, cieknące wiadro i długi ogon, • do czego służy oś czasu, • jak poprawnie przygotować schemat organizacyjny. Poradnik powstał na bazie doświadczeń międzynarodowych konsultantów, naukowców, studentów MBA i menedżerów. Książka zawiera użyteczne porady i szkice. Pod każdym rozdziałem zamieszczono praktyczne ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
nżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami. Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy budowania marki osobistej w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej w nowoczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Tytuł oryginału: Hooked : how to build habit-forming products.
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej bazie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy na umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Tytuł oryginału: Modern software engineering : doing what works to build better software faster, 2022.
Poznaj i stosuj zasady nowoczesnej inżynierii oprogramowania: określaj jasne cele i sensownie wybieraj narzędzia organizuj pracę i systemy tak, aby móc oceniać ciągłe postępy zachowuj kontrolę nawet po zwiększeniu złożoności systemu utrzymuj dyscyplinę z zachowaniem właściwej elastyczności ucz się z historii i doświadczenia naucz się oceniać nowe idee rozwoju oprogramowania Przekonaj się, jak dzisiaj najlepsi praktycy projektują oprogramowanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : perspektywa firmowa i osobista / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie 3. poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2019. - 402 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Na okładce: Diagnoza potencjału kompetencyjnego online.
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania: zarówno merytoryczne podstawy, jak i konkretne narzędzia i najlepsze praktyki wdrożeniowe. Autor porusza m.in. takie kwestie, jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy, - szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, - zarządzanie talentami i budowanie ścieżek kariery. Specjaliści i menedżerowie HR oraz HR biznes partnerzy znajdą tu informacje i wskazówki dotyczące tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Kadra menedżerska może skorzystać szczególnie z tych części, które pokazują, w jaki sposób rozwój kompetencji przyczynia się do wzrostu efektywności pracowników. Sami pracownicy natomiast mogą być zainteresowani zagadnieniami związanymi z rozwojem i karierą zawodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy przełomowej innowacji / Joshua Gans ; przekład Zofia Soszyńska. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2020. - 241 stron ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The disruption dilemma.
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie książki jest następujące: istnieją dowody na to, że przełomową innowacją da się zarządzić, jednakże proste recepty - jak choćby zalecenie, by zacząć kreować innowację wewnątrz własnej organizacji zanim zmusi nas do tego konkurencja - rzadko okazują się skuteczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Książka pt. Komercjalizacja i transfer technologii jest kolejną publikacją z serii „Nauka i Praktyka Innowacji” wydawanej przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Podstawowym celem opracowania jest usystematyzowanie wiedzy, a także zidentyfikowanie współczesnych wyzwań związanych z procesami komercjalizacji i transferu technologii, z uwzględnieniem warunków istniejących w Polsce. Książka różni od innych pozycji spotykanych na rynku polskim, co jest ważną jej zaletą. Dotyka ona zagadnień komercjalizacji technologii oraz zawiera praktyczne ich przykłady. W pracy starano się całościowo, ale syntetycznie spojrzeć zarówno na zagadnienia procesów transferu i komercjalizacji technologii, jak i na kluczowe elementy systemu wsparcia. Książka skierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych, technicznych i innych (np. przyrodniczych), menedżerów oraz pracowników naukowych. Należy ją polecić przede wszystkim menedżerom ośrodków wsparcia innowacyjnego biznesu (inkubatorów, parków naukowo-technologicznych, akademickich spółek celowych i centrów transferu technologii).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacyjne kształtowanie wynagrodzeń za pracę : teoria i wnioski dla praktyki / Wiesław Golnau. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 135 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Motywowanie pracowników jest zagadnieniem wzbudzającym bardzo duże zainteresowanie zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania. Teoretycy od lat starają się ustalić i opisać mechanizmy rządzące motywowaniem ludzi w miejscu pracy, Praktycy zarządzania, dążąc do wzrostu konkurencyjności swoich podmiotów, starają się poznać skuteczne sposoby oddziaływania na pracowników, aby zachęcić ich do wzrostu aktywności. Książka ma na celu wskazanie teoretycznych podstaw motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę i ustalenie konkretnych wskazówek ułatwiającym pracodawcom stosowanie w praktyce takich rozwiązań. Czytelnik pozna odpowiedzi na następujące pytania: - Jak przebiega proces motywowania pracowników? - Jakie czynniki mają wpływ na motywację do wykonywania pracy? - W jaki sposób należy motywować pracowników do wzrostu wydajności pracy za pomocą wynagrodzeń? - Jakie działania nie spowodują motywacji do wzrostu wydajności pracy u zatrudnionych? Publikacja skierowana do specjalistów zainteresowanych problematyką motywowania pracowników, praktyków zajmujących się tym zagadnieniem, a także studentów zarządzania, ekonomii i psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej