Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(11)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(16)
Czytelnia naukowa
(13)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bianchi Anna
(1)
Czapliński Paweł (geograf)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mytko Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Piasek Marek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogala Anna
(1)
Rudewicz Jacek
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wawrzyniak Agata (ekonomia)
(1)
Wąsikowska Barbara
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(6814)
6-8 lat
(4712)
9-13 lat
(3778)
0-5 lat
(3003)
Młodzież
(2187)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
14-17 lat
(1688)
Szkoły wyższe
(1055)
Szkoły podstawowe
(345)
Szkoły średnie
(323)
Rodzice
(170)
Dorośli
(168)
Menedżerowie
(155)
Lekarze
(138)
Prawnicy
(112)
Radcy prawni
(101)
18+
(98)
Adwokaci
(98)
Nauczyciele
(95)
Przedsiębiorcy
(86)
Sędziowie
(86)
Urzędnicy
(86)
Pracownicy naukowi
(78)
Psycholodzy
(52)
Licea
(49)
Studenci
(44)
Pedagodzy
(41)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Fizjoterapeuci
(38)
Prokuratorzy
(38)
Psychoterapeuci
(38)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(36)
Pracownicy samorządowi
(35)
Specjaliści ds. kadr
(35)
Programiści
(34)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Ekonomiści
(32)
Inżynierowie
(31)
Księgowi
(31)
Gimnazja
(30)
Informatycy
(28)
Logopedzi
(26)
Kobieta
(24)
Lekarze rodzinni
(22)
Pracodawcy
(21)
Niewidomi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Doradcy podatkowi
(17)
Kosmetolodzy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Aplikanci
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Inżynierowie budownictwa
(15)
Policjanci
(15)
Ratownicy medyczni
(15)
Przedszkola
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Położne
(13)
Notariusze
(12)
Pediatrzy
(12)
Politycy
(12)
Dermatolodzy
(11)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Klasa 4.
(11)
Bibliotekarze
(10)
Dietetycy
(10)
Dyrektorzy szkół
(10)
Klasa 2.
(10)
Neurolodzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Technikum
(10)
Architekci
(9)
Chirurdzy
(9)
Literatura polska
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Analitycy ekonomiczni
(8)
Biegli rewidenci
(8)
Doktoranci
(8)
Farmaceuci
(8)
Ginekolodzy
(8)
Klasa 1.
(8)
Klasa 7.
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Audytorzy wewnętrzni
(7)
Chorzy
(7)
Dietetycy i żywieniowcy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Klasa 3.
(7)
Komornicy sądowi
(7)
Logistycy
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Weterynarze
(7)
11-14 lat
(6)
Doradcy personalni
(6)
Dziennikarze
(6)
Endokrynolodzy
(6)
Temat
Marketing
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marka (ekonomia)
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Media społecznościowe
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Content marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zakupy
(2)
Żywność
(2)
Analiza danych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biometria
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektroencefalografia
(1)
Farmaceuci
(1)
Glokalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Modele ekonometryczne
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Nowy produkt
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama internetowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprzedaż
(1)
Storytelling
(1)
Struktura funkcjonalno-przestrzenna
(1)
Symulacja
(1)
Systemy wieloagentowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Wartość
(1)
Wycena
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Znak towarowy
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielkopolska
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Monografia
(8)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych? I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług. Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę. Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową. Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
"Marketing 5.0" to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z powodu rosnącego zainteresowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ... tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ... zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - [Wydanie pierwsze]. - [Warszawa] : Difin, copyright 2020. - 390 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Interesujesz się marketingiem internetowym? Chcesz zgłębić tajniki znaczenia treści jako narzędzia wpływającego na wyniki sprzedażowe i relacje z odbiorcami? Solidnej dawki wiedzy dostarczy Ci "Biblia content marketingu" autorstwa Dariusza Puzyrkiewicza, eksperta w dziedzinie tekstów sprzedażowych. Jak od słowa przejść do finalizacji transakcji? Nie jest to łatwa droga, ale określenie celów i zaplanowanie strategii pozwala na skuteczne pokonanie niełatwej ścieżki wiodącej od chęci dokonania sprzedaży do zamknięcia procesu. Dariusz Puzyrkiewicz tłumaczy, aby nie działać chaotycznie, bez wcześniej przygotowanej koncepcji, a postawić na zaprojektowanie trasy, która zaprowadzi do realizacji wytyczonych na wstępie założeń. "Biblia content marketingu" wyjaśnia, czym jest content marketing, a następnie przekształca zagadnienia teoretyczne w praktyczne, dostarczając szeregu pomysłów, które warto rozważyć, a także ciekawostek związanych z działalnością autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1345) 1271)
Na stronie tytułowej także tom 1345. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć sprawozdanie finansowe / Gertruda Krystyna Świderska. - 2. wydanie, stan prawny na 1 sierpnia 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wydanie pierwsze ukazało się nakładem wydawnictwa Difin.
Książka opisuje zasady i proces tworzenia sprawozdania finansowego. Umożliwia śledzenie wpływu różnych transakcji gospodarczych na pozycje sprawozdania finansowego (bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych). W prosty sposób pozwala m.in. zrozumieć treść sprawozdania finansowego oraz odczytać z niego kondycję finansową firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębior-stwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów / Agata Wawrzyniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 251 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej