Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(24)
Czytelnia naukowa
(13)
Autor
Mruk Henryk
(3)
Sokół Aneta
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bajak Maria (marketing)
(1)
Baran Radosław
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalska Anna (ekonomia)
(1)
Krzak Maciej
(1)
Kucia Michał
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majcher Sylwia
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marciniak Beata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Marciniak Łukasz T
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Modrzyk Ariel (1985- )
(1)
Murphy Kevin Miles (1958- )
(1)
Mytko Weronika
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczak Tomasz (ekonomia)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Piasek Marek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Sapała Marta
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorek Monika
(1)
Smith Alan
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Stodolny Maciej
(1)
Stępień Beata
(1)
Swadźba Urszula
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Taranko Teresa
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Walczak-Duraj Danuta (1947- )
(1)
Wiktor Jan
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zakonnik Łukasz
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Działacze społeczni
(1)
Ekonomiści
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4693)
Kobieta
(4475)
Literatura polska
(4398)
Poezja polska
(3610)
Powieść angielska
(2575)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(2203)
Miłość
(1910)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1856)
Przyjaźń
(1852)
Powieść młodzieżowa polska
(1654)
Tajemnica
(1594)
II wojna światowa (1939-1945)
(1520)
Literatura
(1466)
Opowiadanie polskie
(1358)
Żydzi
(1335)
Język polski
(1297)
Relacje międzyludzkie
(1278)
Przedsiębiorstwo
(1233)
Pisarze polscy
(1105)
Śledztwo i dochodzenie
(1085)
Pamiętniki polskie
(1057)
Kultura
(1054)
Życie codzienne
(1031)
Zabójstwo
(993)
Filozofia
(976)
Powieść francuska
(972)
Powieść polska
(947)
Dziecko
(933)
Wojsko
(919)
Dramat polski
(905)
Zarządzanie
(891)
Publicystyka polska
(885)
Polacy za granicą
(878)
Policjanci
(866)
Nastolatki
(853)
Sztuka
(846)
Magia
(845)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(825)
Małżeństwo
(821)
Historia
(805)
Polityka
(785)
Rodzeństwo
(770)
Zwierzęta
(765)
Sekrety rodzinne
(718)
Powieść dziecięca polska
(704)
Dzieci
(700)
Trudne sytuacje życiowe
(689)
Dziewczęta
(687)
Duchowieństwo katolickie
(671)
Wojna 1939-1945 r.
(670)
Dziennikarze
(669)
Władcy
(660)
Powieść młodzieżowa angielska
(625)
Powieść niemiecka
(615)
Turystyka
(609)
Arystokracja
(604)
Osoby zaginione
(578)
Środki masowego przekazu
(572)
Politycy
(570)
Wybory życiowe
(559)
Uczucia
(557)
Relacja romantyczna
(556)
Teatr polski
(553)
Młodzież
(546)
Wychowanie w rodzinie
(546)
Kościół katolicki
(542)
Przestępczość zorganizowana
(539)
Tematy i motywy
(535)
Matki i córki
(531)
Polityka międzynarodowa
(531)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(529)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(524)
Holokaust
(494)
Uczniowie
(493)
Mniejszości narodowe
(488)
Poezja dziecięca polska
(487)
Poszukiwania zaginionych
(481)
Uprowadzenie
(481)
Sztuka polska
(472)
Ludzie a zwierzęta
(461)
Wychowanie
(449)
Podróże
(443)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(436)
Bibliotekarstwo
(430)
Gospodarka
(430)
Powieść rosyjska
(421)
Komunikacja społeczna
(420)
Religia
(418)
Prawo
(414)
Pedagogika
(412)
Lekarze
(409)
Mężczyzna
(408)
Aktorzy polscy
(407)
Szkolnictwo
(405)
Śmierć
(405)
Malarstwo polskie
(402)
Matematyka
(401)
Chrześcijaństwo
(400)
Psy
(394)
Seryjni zabójcy
(390)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Świat
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Indie
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Reykjavík (Islandia)
(1)
Turcja
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(16)
Raport z badań
(9)
Opracowanie
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Zarządzanie i marketing
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Dom i ogród
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście wykorzystania jej w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I - I dodruk. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison. - [Wydanie 1-1 dodruk]. - [Warszawa] : Wydawnictwo Naukowe PWN, [2015]. - 287, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka omawia badania marketingowe, pełniące rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych. Prezentuje konstruowanie schematów badań, scenariuszy wywiadów, pytań do respondentów i analizę wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiana codziennych nawyków może być prosta i przyjemna! Rozpocznij pozytywne dla siebie i środowiska zmiany w swoim życiu z EKOplanerem! Znajdziesz w nim cotygodniowe ekowyzwania na cały rok, dzięki którym metodą małych kroków systematycznie i efektywnie wprowadzisz dobre zmiany w duchu zero waste w swoim życiu. Sylwia Majcher, autorka bestsellerowej książki Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku pomoże stworzyć indywidualny i dopasowany do subiektywnych potrzeb projekt zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marnotrawstwo jest zjawiskiem bezpośrednio związanym z konsumpcją, globalizacją ekonomiczną, usuwaniem odpadów oraz użyciem pestycydów. Jest jednocześnie tak samo szkodliwe, jak i niezbędne do funkcjonowania i reprodukcji życia społecznego oraz systemu kapitalistycznego. Współistnienie tych dwóch przeciwnych wymiarów stanowi niesamowity paradoks, który potęguje rozwój oraz krytykę zjawiska marnotrawstwa w tym samym czasie. Społeczeństwo marnotrawców? to praca dokonująca imponującego wysiłku intelektualnego, aby ten paradoks wyeksponować. Jest to książka, która bada funkcje społeczne marnotrawstwa, a także równoległą proliferację krytyki tego zjawiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów, innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów seniorów, postawy konsumentów seniorów wobec innowacji, zakupy innowacji produktowych przez konsumentów seniorów, model akceptacji innowacji produktowych przez konsumentów seniorów na rynku produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej : intymny portret zakupowy Polaków / Marta Sapała. - Wydanie III. - Warszawa : Relacja, copyright 2022. - 367, [1] strona ; 21 cm.
Kilkanaście gospodarstw domowych zdecydowało się na udział w eksperymencie o jednym, bardzo prostym założeniu: mają kupować tylko to, co niezbędne. Czym jest niezbędność dla matki dwóch córek, a czym dla wielkomiejskiego singla? Czy oszczędność ma swoje źródła w stanie konta, czy zaczyna się już w głowie? Dziennikarka Marta Sapała w swoim fascynującym reportażu nie tylko przygląda się zwyczajom zakupowym Polek i Polaków (w tym swoim własnym), ale i osadza je w szerszym kontekście społeczno-kulturowym. Sprawdza, co stoi za naszymi decyzjami zakupowymi i czy na pewno są „nasze”. „Mniej” to intymny portret zakupowy kilkunastu osób o różnym statusie materialnym i społecznym, ale i próba znalezienia odpowiedzi na pytanie o balans między konsumpcjonizmem a minimalizmem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wartość luksusu : perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw / Beata Stępień. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 347, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? • jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? • jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kup teraz! : jak założyć swój e-sklep i odnieść sukces / Maciej Stodolny. - Warszawa : Słowne, copyright 2021. - 223, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
„Kup teraz!” to hasło, które w dzisiejszych czasach zna każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej. Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział się: Jak krok po kroku założyć swój e-sklep? Jak nie dać się naciągnąć na „genialne jednodniowe kursy” i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie? Czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads ? Jak współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci? I przełączyć się z trybu offline na online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 910)
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria "preferencje konsumentów", a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej